• Naked and Afraid is an American docudrama series that airs on the Discovery Channel and premiered on June 23, 2013. Each episode chronicles the lives of two survivalists who meet for the first time and are given the task of surviving a stay in the wilderness naked for 21 days. After they meet in the assigned locale, the partners must find and/or produce water, food, shelter, and clothing within the environment.

    » Je hoeft het programma niet gezien te hebben om mee te doen. «

    "There's nothing unclassy about being naked,
    if it's appropriate."


    Stel je voor, je survival skills die je bezit wanneer je kleding hebt, en stel nu voor je hoe je die zou bezitten wanneer je geen enkel kledingstuk aanhebt. Hoeveel kwetsbaarder zou je op dat punt zijn?
          Naked and Afraid is een programma waarvoor iedereen zich op zou kunnen geven, het nadeel is dat je dus volkomen naakt de wildernis ingestuurd wordt met een partner dat van het andere geslacht is. Ook diegene weet het een en ander van survival af, maar klinkt het wel zo grappig als het eigenlijk zou zijn? Nu kun je het proberen! Geef je op voor het nieuwe seizoen waar een nieuwe bedreiging jullie kant opgegooid wordt – een groep. Je begint met één partner, en je moet jezelf toewerken naar anderen, die in dezelfde verdeling op hetzelfde punt afgestuurd worden. De cameramannen worden vervangen door camcorders die je bij je draagt waardoor je alles zelf kun filmen zoals jij het wilt.

    Ik ben zelf nog aan het denken over wáár ik het nou precies wil hebben, in een oerwoud of in een woestijn of iets dergelijks... dus ideeën zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 21:52 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha geweldig idee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whahahahah, dat zou echt geweldig awkward worden de eerste paar posts x) I love it!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HAHA. I'm in. :')


    Caution first, always.

    Dit zijn al wat leukere reacties dan ik verwacht had. ;D Nice!


    I'm your little ray of pitch black.

    ^ Het is weer eens iets heel anders. I like!


    Caution first, always.

    Ik ken het wel van tv, ja. 8D Wat een leuk idee!


    Your make-up is terrible

    Haha, nice :') Ik heb er wel interesse in ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hij is er! ;D Klik hier.


    I'm your little ray of pitch black.