• The Advanced


    In Amerika, om preciezer te zijn in de staat Californië, bevind zich een school, speciaal gericht op talentvolle tieners. Meiden. De school is bedoeld als school voor meiden tussen de zeventien en de twintig jaar, die veel sporttalent bevatten. De sport is echter alleen gericht op individuele sporten, dus teamsporten zoals voetbal zijn hier niet beschikbaar. Om op deze school te mogen trainen, moet je een uitnodiging krijgen van de school. Bij grotere wedstrijden staan eigenlijk altijd scouts te kijken, zo ook van deze school. De studenten van de school trainen verschillende sporten, van kunstschaatsen tot boogschieten. Studenten verblijven van 20 Augustus tot 20 Juni op de school, hiertussen hebben zij vakantie. met de kerstdagen en oud&nieuw mogen de leerlingen naar huis als zij dat willen (23 December tot 3 Januari).

    De school
    De leerlingen verblijven het gehele jaar op de school, en hebben dus ook allemaal hun eigen kamer, of als zij dit liever willen, met zijn tweeën een kamer. De school heeft beschikking tot:
    • een indoor atletiekbaan (400 meter, zes banen)
    • een outdoor atletiekbaan (400 meter, acht banen)
    • twee danszalen
    • een RG zaal
    • een turnzaal
    • een fitnessruimte
    • een wedstrijdzwembad (50x25, acht banen, + twee aan de zijkant)
    • een schoonspring-bad (20x20, duikplanken op de hoogtes: 1 m, 3m, 5m, 7.5m, 10m)
    • een indoor wielerbaan (400 meter)
    • een schaatsbaan (400 meter)
    • een skeelerbaan (400 meter)
    • een kunstschaats-baan (100x100 meter)
    • een boogschietbaan
    • zes gymzalen voor alle overige sporten
    Het terrein beschikt over twee gebouwen; het woongebouw en het traingebouw. In het woongebouw zijn op de begane grond een eetzaal, openbare keuken en woonkamer te vinden. Hier kan je ten alle tijden komen. Op de eerste en tweede verdieping bevinden zich slaapkamers. Elke slaapkamer heeft standaard een bed, bureau en kledingkast. Iedereen mag ze zoveel veranderen als ze willen, zodra het maar weer terug is naar normaal zodra ze van de school afgaan. Aan elke slaapkamer grenst een privé badkamer met een wc, douche, bad en wasbak. Er zijn ook een aantal twee persoonskamers voor de mensen die dat graag willen.
    In het traingebouw zijn al de opgenoemde zalen te vinden. Buiten de gebouwen zijn grasvelden een een klein bos te vinden, en nog een aantal trainingsmogelijkheden.

    Het rooster
    7.30 - 8.00 > Ontbijt
    9.00 - 11.00 > Training
    12.30 - 13.00 > Lunch
    14.00 - 15.00 > Les over spieren, fysio, sport > Theorie OF gezamelijke gymles met teamsporten
    15.00 - 16.00 > Engels
    17.00 - 19.00 > Training
    19.30 - 20.00 > Avondeten

    Rollen
    Saith • Lily Annalise Aria Jones • Zwemmen • 1.7 • OS
    DeIevingne • Anna Maya Vorjez • Ritmische Gymnastiek • 1.7 en 2.1 • OS
    Yetti • June Samantha Matthews • Atletiek • 2.1 • OS
    Awe • Dakotah Marelyn Aldertree • Kickboksen • 1.2 • OS
    Sinceriously • Aidnat Cassidy Merlyn • Zwaardvechten • 1.1 en 2.1
    Waterhouse • Catherine Marie McCartney • Ballet • 2.1
    Hajime • Louise Renee Benoit • Zwemmen • 1.13 • OS
    Sadist • Voyna Pharah Esperanza Steele-Merlyn • Badminton • 1.3 en 2.1
    • Reservatie Markiplier • Meredith Pixie Lloyd • Zwemmen • 1.12
    DistanceKatniss • Sylvana Demelza McGrais • Schaatsen • 1.6
    Fortis • Audrey Christine Rodriquez • Boogschieten • 2.2
    Xya • Lucy Eliza Katherin Jones • Schaatsen • 1.10
    Cynefin • Reagan Sadie Cooper • Schoonspringen • 1.11

    Faceclaims
    Willa Holland • Cillin
    Alexandra Daddario • Massacres
    Sasha Pieterse • Yetti
    Troian Bellisario • Waterhouse
    Lucy Hale • DistanceKatniss
    Emilia Clarke • Awe
    Claire Holt • Fortis
    Anna Bessonova • DeIevingne
    Rosie Tupper • Saith en Xya
    Nina Dobrev • Chronos
    Sophie Turner • Cynefin

    Regels school
    • Wij respecteren anderen, hun keuzes, en hun sporten.
    • Wij tolereren geen gevecht of pest gedrag.
    • Om elf uur is iedereen binnen in het hoofdgebouw.
    • Om half twaalf zijn alle lichten uit en is het stil.
    • Het niet aanwezig zijn bij training, of bij de normale lessen, wordt niet getolereerd.
    • Leerlingen mogen niet in het bezit zijn van alcoholistische dranken, sigaretten of drugs.
    • Warming-ups bij training zijn van groot belang, dit is dan ook verplicht om te doen.
    • Trainen gebeurt alleen met minimaal een aanwezige trainer op het trainingsterrein.
    • Op zondagen wordt er niet getraind.

    Regels RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • OOC tussen haakjes, streepjes, stippen [ ], { }, ( ), - -, – –, < >, • •, of doorgestreept
    • Er word in ABN geschreven
    • Ruzie IC mag, maar OOC niet
    • Wees aardig tegen elkaar, en respecteer elkaar
    • Wees realistisch
    • Geen Mary Sue's
    • Reservaties blijven 2 dagen staan tot er een begin aan gemaakt wordt, en in totaal 5 om deze helemaal af te maken
    • Reageer met regelmaat en speel actief mee, we willen niet dat het snel doodloopt.
    • RPG van saith, DeIevingne en Yetti
    • Maak duidelijke posts, met daar in op zijn minst, naast de post zelf, een foto en een naam
    • Meld het als je tijdelijk afwezig bent, of je uitschrijft
    • Een sport per persoon, anders wordt het onrealistisch

    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC 1
    ROLLENTOPIC 2

    Het begin
    We beginnen op vrijdag 19 februari, om 14.00, iedereen heeft zich verzameld voor gymzaal drie, omdat er vandaag een gezamenlijke gymles met teamsporten is, in plaats van theorie.

    Wedstrijden
    Bij wedstrijden is geacht dat de personen die meedoen aanwezig zijn. Daarnaast mogen zij nog twee studenten uitkiezen mom hem te supports, naar grote wedstrijden (WK's en de OS) is iedereen geacht mee te gaan.

    Wedstrijdkalender februari-maart
    wanner een wedstrijd een WK, of OS is, dan staat dit er bij vermeld.
    maandag 22 februari >> Schaatswedstrijd
    dinsdag 23 februari >> Kunstschaatswedstrijd

    maandag 1 maart >> Zwemwedstrijd
    woensdag 3 maart >> Schoonspring-wedstrijd
    maandag 8 maart >> Indoor atletiek wedstrijd >> WK
    vrijdag 12 maart >> Booschiet-wedstrijd
    donderdag 18 maart >> Badmintonwedstrijd
    donderdag 18 maart >> Kickbokswedstrijd
    woensdag 24 maart >> RG wedstrijd
    maandag 29 maart >> Turnwedstrijd >> WK
    woensdag 31 maart >> Danswedstrijd
    woensdag 31 maart >> Zwaardvechtwedstrijd

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:20 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Dit is geen MT bericht


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    † † June Samantha Matthews † †

    Champions aren't born, they're made.

    Athletics • Highjumping • PB: 1.98



    Met een glimlach op mijn gezicht draai me ik me om. De ochtendtraining was goed gegaan, en ik was best moe na afloop. Maar dat maakt niet zo veel uit, dat is alleen maar goed. Hier buiten is het niet zo koud, we zijn immers in Californië. De zon scheen, en enkele wolken waren in de lucht terug te vinden. Ongeduldig sprong ik op en neer, aangezien ik alleen maar een kort broekje aan had op mijn benen, begonnen die redelijk koud te worden. Ondanks dat we altijd binnen gym hadden, of les, moesten we altijd buiten wachten. Ik keek even over de groep meisjes heen, en concludeerde dat iedereen er was. Ik stond samen met Lily, Lucy en Anna te wachten, en ik wierp zo nu en dan mijn blik op de deur van de zaal, hopend dat we naar binnen zouden mogen. Ik keek Lily even apart aan, haar lichtblonde haren hingen soepel rond haar hoofd. Het meisje was mooi. Eigenlijk was ze knapper dan de rest hier. Ze mocht dan wel een tweelingzus hier rond hebben lopen, maar Lily was de knapste van hen, ookal waren ze beiden bijna identiek. Het was gewoon de waarheid. Als Lily dat alleen maar zou beseffen.. Er stond nog altijd een grijns op mijn gezicht, en toen ik een klein gezoem hoorde, wat aangaf dat de deur ontgrendelt was, rende ik bijna naar binnen. Het mocht buiten dan wel zestien graden zijn, binnen was het toch fijner met een kort broekje aan. Mijn vest had ik openhangen, en de mouwen had ik opgestroopt.
    "Duss, wat hopen jullie dat we gaan doen?" vroeg ik aan mijn vriendinnen. Soms gingen we voetballen, iets waar ik echt een grondige hekel aan had in de gymzaal. Het gebeurde namelijk nog wel eens dat je omver geduwd werd, en laat de vloer van een gymzaal nou net zo zacht niet zijn. Andere keren deden we ook wel spellen zoals bunkertrefbal. Bunker-trefbal was geniaal, en in dit schooljaar stond het 13-9 voor mijn team. Per spel hadden we vaste teams, die zo nu en dan wel wisselden, maar over het algemeen redelijk hetzelfde bleven. In de kleedkamer legde ik mijn spullen neer, en wachtte ik tot Lily en Anna ook klaar waren, terwijl ik met mijn voet op de grond tikte. Lucy was ergens heen, de wc waarschijnlijk.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:40 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [MT]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    [MT]


    -

    DAKOTAH MACARIA ALDERTREE

    OUTFIT ~ Kickboksen

    "If nobody is going to do it, I guess I will have to."






    Ik zit ongemakkelijk op een bankje, er niet mee instemmend dat we teamsporten gaan doen. Ik ben het nooit eens geweest met teamsporten, laat staan in groepen werken. Ik heb altijd al in mijn eentje willen werken, ben altijd op mezelf geweest, en dat ik daar dan dit voor terugkrijg is een flinke teleurstelling.
    Mijn blik glijdt naar beneden, naar mijn benen. Ik had een kort broekje aangetrokken, waardoor het kleine aantal littekens zichtbaar werd. Mijn vader had het er niet bij laten liggen, de eerste keer dat ik hem sloeg om hem te kalmeren. Maar ik had geen andere keuze. Als ik één seconde langer had gewacht was mijn zusje aardig verminkt geweest. Ik kon gewoon niet anders.
    Niemand heeft ooit mijn meningen begrepen, mijn lust naar het bloed van anderen zien vloeien na een wedstrijd. Nooit hebben ze begrepen waarom ik wraak wilde nemen, laat staan dat ik wraak wilde nemen. Enkel en alleen Voyna begreep mij, en ik was dolgelukkig toen ik hierachter kwam. De laatste keer dat ik zo gelukkig was geweest is veel en veel te lang geleden.
    Ik begin licht aan mijn hemd te frunniken, wachtend op de anderen om te arriveren. Ik had er echt zó veel zin in, wauw.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 13:47 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    {MT}


    She was always looking for more..


    Lucy Eliza Katherin Jones

    Met een kleine tegenzin sta ik bij de anderen te wachten tot de deuren opengaan. Het nut van dit soort vage team dingen heb ik dan ook nooit goed begrepen. Ik heb het niet nodig om goed te hoeven zijn in iets als voetbal om te kunnen schaatsen. Daarnaast ben ik dan ook een ramp met ballen, iets waar dit soort dingen altijd wel op uitdraaien. Zo snel als June naar binnen loopt, zo langzaam probeer ik erover te doen. Ik blijf hier nog liever in de koud staan dan dat ik daar binnen iets naar mijn mening onnodig doe. En daarnaast is het niet eens koud. Jaren aan schaatsen hebben me geleerd wat echte kou is. Dit hoort daar niet bij.
    Een beetje chagrijnig laat ik mijn tas op het bankje van de kleedkamer vallen. June is supersnel klaar, en weer doe ik er zo lang mogelijk over. Dat houd in: net te kort om het irritant te laten zijn. Als ik dan uiteindelijk mijn laatste veter heb gestrikt en mijn haar in een simpele staart heb gebonden bezorg ik het toilet nog een bezoekje. En als ik dan ook écht geen tijd meer kan rekken, sluit ik me bij June aan.
    "Duss, wat hopen jullie dat we gaan doen?" Vraagt ze. Eerst haal ik even mijn schouders op.
    "Ik hoop dat er op magische wijze ijs ligt." Zucht ik. "Maar als dat te veel is gevraagd overleef ik het denk ik ook wel met alles, zolang er maar geen bal bij is inbegrepen."


    She was always looking for more..

    - Mt, ik post straks misschien -


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Awe schreef:
    [MT]


    I just caught the wave in your eyes

    « • « • «      Anna Maya Vorjez      » • » • »
    Ritmische Gymnastiek • 19 jaar • Outfit


    The energy you give off is the energy you receive. I really think that, so I'm always myself - jumping, dancing, singing around, trying to cheer everybody up.

    Met een zucht plof ik neer op het poefje dat tegen de spiegelwand van mijn privé trainingsruimte staat. Natuurlijk is hij officieel niet privé, maar hij is speciaal gebouwd voor RG, en aangezien ik hier de enige ben die het beoefend...
    Een blik op de klok vertelt me dat ik richting Gymzaal 3 moet lopen. Zoals gewoonlijk ben ik weer een beetje te laat gestopt met trainen aangezien mijn bal oefening voor de Olympics nog niet bepaald geweldig gaat. Het liefst zou ik nog even douchen, maar aangezien we een gezamelijke gymles hebben is dat nogal zinloos. Dus zonder mijn strakke sportbroekje met legging eronder te verwisselen voor een joggingbroek loop ik de zaal uit. Het enige wat ik doe aan mijn outfit is door mijn Olympics team-vest die ik voor de aankomende zomerspelen heb binnengesleept aan te trekken. Ik doe niet eens de moeite de rits dicht te doen.
    Ik jog rustig om warm te blijven richting de andere kant van het terrein naar gymzaal 3. Onderweg kan ik het niet laten om een aantal spagaat sprongen en een radslag te maken, niet alleen om te laten zien dat ik het kan maar ook gewoon omdat ik er plezier in heb.
    June, Lucy en Lily staan al te wachten, en ik voeg me bij de twee. Zonder ook maar buiten adem te zijn spring ik om ze heen, gewoon omdat het kan. June staat te rillen in haar atletiek outfit, terwijl het zonnetje schijnt en het niet eens zo koud is.
    Voordat ik mijn mond kan opentrekken om voor te stellen dat Lily June een knuffel geeft om haar warm te houden - god, die twee moeten echt eens samen komen. Maar Lils zit nog in de ontkenningsfase en ookal is June openlijk bi, ze wilt alsnog haar vriendschap met Lily niet verpesten - gaan de deuren van de gymzaal open en sprint June zo snel dat ze haar pr ermee had kunnen verbeteren naar binnen. Lucy volgt wat langzamer, en ook Lily en ik komen erachteraan. June gaat ons voor naar de kleedkamer, waar ik mijn trainingtas neergooi en mijn teentjes die ik nog steeds aan had verwissel voor een paar sokken. Mijn haar zit zoals gewoonlijk in een strakke knot. Deels omdat je altijd moet trainen met een knot in, en deels omdat ik gewoon standaard een knot in heb.
    'Duss, wat hopen jullie dat we gaan doen?' vraagt June dan. Voordat ik mijn mond kan open trekken doet Lucy dat al.
    'Ik hoop dat er op magische wijze ijs ligt. Maar als dat te veel is gevraagd overleef ik het denk ik ook wel met alles, zolang er maar geen bal bij is inbegrepen,' is haar bijdrage.
    'Nah, mij maakt het niet zoveel uit. Met ballen kan ik makkelijk om gaan. Ik vindt het gewoon zonde dat het allemaal weer wat meer trainingstijd kost,' vertel ik mijn beste vriendinnen. Na die woorden ga ik voor het gemak even in de split op de grond zitten. Het klinkt waarschijnlijk raar, maar het zit voor mij dus erg lekker. Iedereen weet zo onderhand wel hoe lenig ik ben, dus daarvoor is het niet.


    “A queen will always turn pain into power.”

    [MT]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn Topics.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MT, ik ga mijn rol morgen afmaken. Promise.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT. Ik post morgen wat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.