• The Advanced


    In Amerika, om preciezer te zijn in de staat Californië, bevind zich een school, speciaal gericht op talentvolle tieners. Meiden. De school is bedoeld als school voor meiden tussen de zeventien en de twintig jaar, die veel sporttalent bevatten. De sport is echter alleen gericht op individuele sporten, dus teamsporten zoals voetbal zijn hier niet beschikbaar. Om op deze school te mogen trainen, moet je een uitnodiging krijgen van de school. Bij grotere wedstrijden staan eigenlijk altijd scouts te kijken, zo ook van deze school. De studenten van de school trainen verschillende sporten, van kunstschaatsen tot boogschieten. Studenten verblijven van 20 Augustus tot 20 Juni op de school, hiertussen hebben zij vakantie. met de kerstdagen en oud&nieuw mogen de leerlingen naar huis als zij dat willen (23 December tot 3 Januari).

    De school
    De leerlingen verblijven het gehele jaar op de school, en hebben dus ook allemaal hun eigen kamer, of als zij dit liever willen, met zijn tweeën een kamer. De school heeft beschikking tot:
    • een indoor atletiekbaan (400 meter, zes banen)
    • een outdoor atletiekbaan (400 meter, acht banen)
    • twee danszalen
    • een RG zaal
    • een turnzaal
    • een fitnessruimte
    • een wedstrijdzwembad (50x25, acht banen, + twee aan de zijkant)
    • een schoonspring-bad (20x20, duikplanken op de hoogtes: 1 m, 3m, 5m, 7.5m, 10m)
    • een indoor wielerbaan (400 meter)
    • een schaatsbaan (400 meter)
    • een skeelerbaan (400 meter)
    • een kunstschaats-baan (100x100 meter)
    • een boogschietbaan
    • zes gymzalen voor alle overige sporten
    Het terrein beschikt over twee gebouwen; het woongebouw en het traingebouw. In het woongebouw zijn op de begane grond een eetzaal, openbare keuken en woonkamer te vinden. Hier kan je ten alle tijden komen. Op de eerste en tweede verdieping bevinden zich slaapkamers. Elke slaapkamer heeft standaard een bed, bureau en kledingkast. Iedereen mag ze zoveel veranderen als ze willen, zodra het maar weer terug is naar normaal zodra ze van de school afgaan. Aan elke slaapkamer grenst een privé badkamer met een wc, douche, bad en wasbak. Er zijn ook een aantal twee persoonskamers voor de mensen die dat graag willen.
    In het traingebouw zijn al de opgenoemde zalen te vinden. Buiten de gebouwen zijn grasvelden een een klein bos te vinden, en nog een aantal trainingsmogelijkheden.

    Het rooster
    7.30 - 8.00 > Ontbijt
    9.00 - 11.00 > Training
    12.30 - 13.00 > Lunch
    14.00 - 15.00 > Les over spieren, fysio, sport > Theorie OF gezamelijke gymles met teamsporten
    15.00 - 16.00 > Engels
    17.00 - 19.00 > Training
    19.30 - 20.00 > Avondeten

    Rollen
    Saith • Lily Annalise Aria Jones • Zwemmen • 1.7 • OS
    DeIevingne • Anna Maya Vorjez • Ritmische Gymnastiek • 1.7 en 2.1 • OS
    Yetti • June Samantha Matthews • Atletiek • 2.1 • OS
    Awe • Dakotah Marelyn Aldertree • Kickboksen • 1.2 • OS
    Sinceriously • Aidnat Cassidy Merlyn • Zwaardvechten • 1.1 en 2.1
    Waterhouse • Catherine Marie McCartney • Ballet • 2.1
    Hajime • Louise Renee Benoit • Zwemmen • 1.13 • OS
    Sadist • Voyna Pharah Esperanza Steele-Merlyn • Badminton • 1.3 en 2.1
    • Reservatie Markiplier • Meredith Pixie Lloyd • Zwemmen • 1.12
    DistanceKatniss • Sylvana Demelza McGrais • Schaatsen • 1.6
    Fortis • Audrey Christine Rodriquez • Boogschieten • 2.2
    Xya • Lucy Eliza Katherin Jones • Schaatsen • 1.10
    Cynefin • Reagan Sadie Cooper • Schoonspringen • 1.11

    Faceclaims
    Willa Holland • Cillin
    Alexandra Daddario • Massacres
    Sasha Pieterse • Yetti
    Troian Bellisario • Waterhouse
    Lucy Hale • DistanceKatniss
    Emilia Clarke • Awe
    Claire Holt • Fortis
    Anna Bessonova • DeIevingne
    Rosie Tupper • Saith en Xya
    Nina Dobrev • Chronos
    Sophie Turner • Cynefin

    Regels school
    • Wij respecteren anderen, hun keuzes, en hun sporten.
    • Wij tolereren geen gevecht of pest gedrag.
    • Om elf uur is iedereen binnen in het hoofdgebouw.
    • Om half twaalf zijn alle lichten uit en is het stil.
    • Het niet aanwezig zijn bij training, of bij de normale lessen, wordt niet getolereerd.
    • Leerlingen mogen niet in het bezit zijn van alcoholistische dranken, sigaretten of drugs.
    • Warming-ups bij training zijn van groot belang, dit is dan ook verplicht om te doen.
    • Trainen gebeurt alleen met minimaal een aanwezige trainer op het trainingsterrein.
    • Op zondagen wordt er niet getraind.

    Regels RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • OOC tussen haakjes, streepjes, stippen [ ], { }, ( ), - -, – –, < >, • •, of doorgestreept
    • Er word in ABN geschreven
    • Ruzie IC mag, maar OOC niet
    • Wees aardig tegen elkaar, en respecteer elkaar
    • Wees realistisch
    • Geen Mary Sue's
    • Reservaties blijven 2 dagen staan tot er een begin aan gemaakt wordt, en in totaal 5 om deze helemaal af te maken
    • Reageer met regelmaat en speel actief mee, we willen niet dat het snel doodloopt.
    • RPG van saith, DeIevingne en Yetti
    • Maak duidelijke posts, met daar in op zijn minst, naast de post zelf, een foto en een naam
    • Meld het als je tijdelijk afwezig bent, of je uitschrijft
    • Een sport per persoon, anders wordt het onrealistisch

    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC 1
    ROLLENTOPIC 2

    Het begin
    We beginnen op vrijdag 19 februari, om 14.00, iedereen heeft zich verzameld voor gymzaal drie, omdat er vandaag een gezamenlijke gymles met teamsporten is, in plaats van theorie.

    Wedstrijden
    Bij wedstrijden is geacht dat de personen die meedoen aanwezig zijn. Daarnaast mogen zij nog twee studenten uitkiezen mom hem te supports, naar grote wedstrijden (WK's en de OS) is iedereen geacht mee te gaan.

    Wedstrijdkalender februari-maart
    wanner een wedstrijd een WK, of OS is, dan staat dit er bij vermeld.
    maandag 22 februari >> Schaatswedstrijd
    dinsdag 23 februari >> Kunstschaatswedstrijd

    maandag 1 maart >> Zwemwedstrijd
    woensdag 3 maart >> Schoonspring-wedstrijd
    maandag 8 maart >> Indoor atletiek wedstrijd >> WK
    vrijdag 12 maart >> Booschiet-wedstrijd
    donderdag 18 maart >> Badmintonwedstrijd
    donderdag 18 maart >> Kickbokswedstrijd
    woensdag 24 maart >> RG wedstrijd
    maandag 29 maart >> Turnwedstrijd >> WK
    woensdag 31 maart >> Danswedstrijd
    woensdag 31 maart >> Zwaardvechtwedstrijd

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:20 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    • REAGAN 'REA' SADIE COOPER •


    20 years old || Competition diving || Outfit

    • "I may look like a butterfly, jump into the water like a fairy. But I'm only a queenbee" •


    Met mijn sporttas over mijn schouder loop ik op een sukkeldrafje richting de gymzaal waar we nu een groepstraining hebben. Echt veel zin heb ik er niet in, aangezien ik net bezig was met een nieuwe sprong onder de knie te krijgen. Echter ging ik niet al te veel zeiken, gezien ik mijn goede humeur niet wil verpesten, en besluit even te denken aan iets anders. Wat we bijvoorbeeld gaan doen bij de groepstraining. Persoonlijk was ik voor balsporten, ik was altijd wel goed geweest in balsporten en vond de meeste dan ook erg leuk om te doen, met name voetbal.
    Wanneer ik aankwam bij het gebouw, zag ik net June's blonde haren door de deuren verdwijnen, en ik besloot haar maar achterna te lopen. Zo te zien waren Anna, Lucy en Lily er ook al want ze liepen samen op richting de kleedkamers. Alle vier verdwenen ze door de deur, en even later liep ik ook door de deur heen.
    'Goedemiddag!' riep ik vrolijk, en schonk iedereen even een glimlach. Vervolgens zette ik mijn tas neer en haalde er een sport short en een sport beha achtige top uit. De joggingbroek die ik nog aan had van na mijn schoonspringtraining, trok ik uit en borg ik samen met mijn hoodie, t-shirt en gewone bh op in mijn tas. Vervolgens trok ik de top, de spott short en mijn nike sport schoenen aan en was ik zo goed als klaar. Enkel moest ik nog even mijn haar vast binden, anders zat het zo in de weg. Gauw haalde ik er een borstel door heen, die ik standaard in mijn tas had zitten, en deed er vervolgens een schuine vlecht in. Ik was klaar!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 20:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [laat MT bericht]


    all because i liked a girl

    Lily Annalise Aria Jones

    Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik naar June die staat te rillen in haar atletiek outfit. Hoewel de warme zon schijnt en de luchttemperatuur niet koud is schijnt ze het toch niet warm te hebben. Ikzelf heb het niet koud, maar dat zou er ook aan kunnen liggen dat ik gewoon goed tegen kou kan, evenals Lucy en Anna. Ik laat mijn blik van June naar mijn zusje en andere beste vriendin glijden. Hoewel je ze beide onder allebei de categorieën zou kunnen indelen. Lucy kan ik zien als mijn beste vriendin en ik houd zoveel van Anna dat ze een zusje voor me lijkt. Ik werp mijn blik weer op June en schenk haar even een korte glimlach. Ze is mooi, het mooiste persoon wat ik ooit heb ontmoet en ze is veruit de liefste, aardigste en leukste. Op dat moment gaat de deur open en June rent bijna naar binnen. Lucy loopt er langzaam achteraan en ik loop samen met Anna naar binnen. In de kleedkamer aangekomen hang ik mijn vest op.
          "Duss, wat hopen jullie dat we gaan doen?" vraagt June. Ik kijk even naar haar gezicht. Ze heeft lang blond haar wat losjes langs haar gezicht hangt, haar mooie blauwe kijken stralend om zich heen en haar lippen spelen tot een kleine glimlach. Ze heeft hele mooie lippen.
          "Ik hoop dat er op magische wijze ijs ligt." zegt Lucy. Haar reactie maakt me tot glimlachen. Lucy heeft een hekel aan teamsporten en dan vooral balsporten.
          "Maar als dat te veel is gevraagd overleef ik het denk ik ook wel met alles, zolang er maar geen bal bij is inbegrepen," voegt ze eraan toe, mijn oordelen bevestigend.
          "Nah, mij maakt het niet zoveel uit. Met ballen kan ik makkelijk om gaan. Ik vindt het gewoon zonde dat het allemaal weer wat meer trainingstijd kost," is Anna's bijdrage waarna ze in de split op de grond gaat zitten. Ze heeft me een keer uitgelegd dat dat gewoon een zeer prettige houding is maar elke keer dat ik haar het zie doen kan ik het niet helemaal serieus nemen.
          "Bunker-trefbal," zeg ik met een kleine glimlach richting June. We zitten samen in een team en zijn redelijk goed te noemen.
          "Goedemiddag!" hoor ik een vrolijke stem zeggen. Ik draai me om en zie Reagan staan.
          "Hallo," zeg ik vrolijk terug.


    -

    † † June Samantha Matthews † †

    Champions aren't born, they're made.

    Athletics • Highjumping • PB: 1.98



    Ondertussen komen er nog een paar meiden binnenlopen, maar mijn aandacht verplaats ik niet.
    "Ik hoop dat er op magische wijze ijs ligt. Maar als dat te veel is gevraagd overleef ik het denk ik ook wel met alles, zolang er maar geen bal bij is inbegrepen," zegt Lucy, waardoor ik glimlach.
    "Nah, mij maakt het niet zoveel uit. Met ballen kan ik makkelijk om gaan. Ik vindt het gewoon zonde dat het allemaal weer wat meer trainingstijd kost," regeert Anna op mijn vraag, om vervolgens in de split op de grond te gaan zitten. Echt een kuthouding, al vraag je het mij. Ik snap niet hoe ze überhaupt in de split kan zitten. Alleen het proberen ervan doet al pijn bij mij.
    "Bunker-trefbal," zegt Lily, waarna ze me een kleine glimlach schenkt. God, wat is ze mooi. If only.. Maar Lily zal nooit de gevoelens en gedachten hebben over en voor mij, als die van mij voor haar.
    "Bunker-trefbal, sowieso," zeg ik zelf nog. Het spel was gewoon geweldig, zeker met ons team.
    "Zullen we naar de zaal gaan?" vraag ik mijn vrienden vervolgens, om de deur al een stukje open te doen en even over mijn schouder naar ze te kijken waarna ik naar de zaal vertrek, om daar vervolgens op een matten-kar te springen en er met gespreide armen en benen op te blijven liggen.


    take me back to the basics and the simple life

    Leah Alissa DiAngelo
    » Today I'll do what others won't, so tomorrow I can do what others can't «



    Het valt me op dat niemand erg enthousiast is wat betreft de teamsport. Zelf heb ik er nooit veel problemen mee gehad. In tegendeel, ik vind het altijd wel gezellig. Dit betekend niet automatisch dat ik er goed in ben. In voetbal bijvoorbeeld ben ik altijd een ramp geweest, maar dat mag de pret niet bederven. Ik loop de kleedkamer in en laat mijn sporttas op het bankje vallen. Eigenlijk ben ik wel wat aan dde late kant, maar ik hoop dat ze niet heel streng zullen zijn nu, gezien dit geen belangrijke training is. Althans, dat is mijn mening. Rustig verwissel ik mijn alledaagse kleding voor mijn sportkleding en bindt mijn bruine haar in een simpele paardenstaart. Even bekijk ik mezelf in de spiegel. Het mag dan wel sport zijn, maar dat betekend niet dat ik eruit hoef te zien als iemand die net zijn bed uit is komen rollen, zich in een setje kleding gehesen heeft en vervolgens de gymzaal in is komen sukkelen. Zodra ik van mening ben dat ik er toonbaar uitzie ga ik op weg naar de gymzaal.
    Eenmaal binnen zie ik een groepje meiden al klaar staan. Een van hen maakt een opmerking over ijs. Ik mag hopen dat het ijs hier ver vandaan blijft want anders ga ik binnen de kortste keren geheid onderuit en dat kan ik niet echt gebruiken. Ik weet dat ik dit jaar nog harder zal moeten trainen om de anderen hier bij te kunnen houden qua niveau en een blessure zal hierbij niet gaan helpen. Ik loop op het groepje af en begroet hen, ook al heb ik de meesten nog vrijwel nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 10:49 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    CATHERINE "CATH" MARIE MCCARTNEY • BALLET


    Een gezamelijke gymles, echt één van mijn favoriete uren - not. Het was niet dat ik niet goed was in de sporten die we er behandelde. Over het algemeen was ik in de meeste sporten best goed. Het feit dat we er teamsporten zouden doen, stond me echter in de weg. Ik was niet echt een samenwerkpersoon - nooit geweest. Ik vertrouwde gewoon erg goed op mezelf. Misschien iets te veel, waardoor er voor de anderen niets meer overbleef. Ik weet niet wat het was. Het was niet dat ik die mensen niet aardig vond of een bepaald soort autisme had. Ik kon met de meeste mensen wel goed opschieten, maar bij teamsporten veranderde ik soms echt in een enorme bitch. Misschien was ik iets te fanatiek. Ik schreeuwde naar iedereen dat ze beter konden en wat ze moesten doen. Ik wilde mezelf en anderen gewoon niet teleurstellen.
    Met mijn tas aan mijn arm liep ik de kleedkamer in. Er waren al een paar meiden, waaronder ik een aantal vriendinnen had. "Hallooo" Groette ik, terwijl ik mijn tas op het bankje plaatste. Ik trok mijn joggingbroek naar beneden, zodat ik vervolgens mijn balletpakje uit kon trekken.
    "Ik heb er echt weer zin in hoor." Zei ik. De meeste dingen die uit mijn mond kwamen waren sarcastisch. Ik weet ook niet waarom. Ik had het mezelf denk ik gewoon aangewend. "Ik verontschuldig me alvast voor de momenten dat ik me gedraag als een monster." Meldde ik, terwijl ik een verontschuldigende grimas trok.
    Ik had inmiddels mijn gymkleding aan. "Weten jullie trouwens al wat we gaan doen?" Vroeg ik nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 8:57 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sylvana Demelza Hilova


    Schaatsen


    Ik wandel de eetkamer uit. Het was een erg gezellige lunch. Nu moeten we teamsporten doen. Blegh. Ik haat teamsporten. Vroeger ging dat altijd verkeerd bij mij. Dan werd ik op mijn hoofd geramd met een honkbalknuppel of zo. Nou, daar heb ik geen zin in. Als we een teamsport gaan doen, doe dan estafette. Ik vind de rest geen ene zak aan. Dan gaan ze maar zonder mij die teamsporten doen. Door mijn chagrijnige bui besef ik me niet dat we gewoon mee moeten doen. Als mijn chagrijnige bui over is, besef ik het me inderdaad. "Shit, we moeten meedoen." mompel ik. Dit wordt echt zo levens verwoestend voor mij. Ik heb al nooit wat gehad met teamsporten en nu gaan we het doen! Ik ben echt blij nu! Maar ja, niemand geeft om wat ik vind dus daar hoef ik al niet meer over in te zitten. "Ik hoop dat we schaatsen gaan." zeg ik in mezelf. Het is beter dan al die andere sporten die er bestaan. Maar nee hoor, waarschijnlijk gaan we een balsport doen. Ach. Ik zal gewoon mee doen. "Hai Lucy. Hai Leah." zeg ik als ik de kleedkamer van de gymzaal binnen kom. Niet wachtend wat zij zeggen, kleed ik me om.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 10:35 ]


    all because i liked a girl

    [ik zie dat een aantal mensen schrijven dat zij net uit de kleedkamers komen en klaar zijn met hun training. Dit kan niet, want voor deze les hebben ze gezamelijk gelunched. Zou iedereen gewoon op het rooster willen kijken?]


    take me back to the basics and the simple life

    {ik zal het aanpassen}


    all because i liked a girl

    « • « • «      Anna Maya Vorjez      » • » • »
    Ritmische Gymnastiek • 19 jaar • Outfit


    The energy you give off is the energy you receive. I really think that, so I'm always myself - jumping, dancing, singing around, trying to cheer everybody up.

    'Bunker-trefbal,' antwoordt Lily met een blik op June. God, de manier waarop ze naar elkaar kijken en alsnog hebben ze niet door dat hun gevoelens wederzijds zijn. Ugh, het is gewoon irritant.
    'Bunker-trefbal, sowieso,' antwoordt June. 'Zullen we naar de zaal gaan?' vraagt ze, waarna ze ons voorgaat de gymzaal in. Ze springt bovenop een mattenkar en gaat er languit op liggen.
    'Schuif eens een stukje op,' zeg ik, waarna ik er ook op spring en naast haar in de kleermakerszit ga zitten. Even kijk ik de gymzaal rond, alsof er ergens een enorme spandoek hangt waarop staat wat we gaan doen. Nope, helaas niet.
    Ik blijf slechts een halve minuut op de kar zitten, aangezien ik gewoon niet stil kan zitten. Het lukt gewoonweg niet. En dus spring ik er vanaf en maak een aantal overslagen uit pure verveling.
    'Waar is dat wijf van een Jones?' vraag ik, doelend op de vrouw die deze gezamelijke lessen altijd leidt. Erg geweldig is ze niet, helaas.

    - en Flo, had je het tegen hun? Want zij zijn de zaal alweer binnen...
    & Anna slaat de lunch meestal over voor extra trainingstijd, dusja.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 10:37 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Massacres >> Sadist]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    AIDNAT CASSIDY STEELE-MERLYN
    ______________________________________________

    Ik gooi mijn masker op de grond. Het houten ding in mijn hand dat mijn zwaard voor moet stellen, stop ik terug in een bak. De training van vandaag was weer eens bikkelhard, en ik vond het leuk. Zodra ik klaar ben loop ik naar de hal waar mijn zus training had. Zodra ik haar zie, verschijnt er een grijns om mijn lippen.
          "Voynaaaaa." gaap ik overdreven. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn trainingsjack, en ik kijk haar glimlachend aan. "Hoe was de training? Ik heb vandaag eens even goed aan mijn linkerhoek gewerkt. Die was nogal slecht volgens de trainer." zeg ik nieuwsgierig, terwijl ik met een hand een haarlok uit mijn gezicht duw. "Oh, en je mag je kamer eens opruimen. Het is gewoon disgusting wat ik af en toe tegenkom." zeg ik, denkend aan het niet nette deel van onze kamer. Ik ben op dit moment een beetje klaar met het opruimen van haar rotzooi, ze moet het af en toe ook eens zelf kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:04 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:05 ]


    take me back to the basics and the simple life



    AIDNAT CASSIDY STEELE-MERLYN
    ______________________________________________

    Ik gooi mijn masker op de grond. Het houten ding in mijn hand dat mijn zwaard voor moet stellen, stop ik terug in een bak. De training van vandaag was weer eens bikkelhard, en ik vond het leuk. Zodra ik klaar ben loop ik naar de hal waar mijn zus training had. Zodra ik haar zie, verschijnt er een grijns om mijn lippen.
          "Voynaaaaa." gaap ik overdreven. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn trainingsjack, en ik kijk haar glimlachend aan. "Hoe was de training? Ik heb vandaag eens even goed aan mijn linkerhoek gewerkt. Die was nogal slecht volgens de trainer." zeg ik nieuwsgierig, terwijl ik met een hand een haarlok uit mijn gezicht duw. "Oh, en je mag je kamer eens opruimen. Het is gewoon disgusting wat ik af en toe tegenkom." zeg ik, denkend aan het niet nette deel van onze kamer. Ik ben op dit moment een beetje klaar met het opruimen van haar rotzooi, ze moet het af en toe ook eens zelf kunnen doen.

    Voyna Pharah Esperanza Steele-Merlyn
    "Sometimes is a mistake helpful."


    Zo te zien heeft mijn teerbeminde zus weer eens geen lunch gehad... Ze traint vaak langer dan de voorziene tijd, ik ben al uit gewoonte naar de juiste sporthal gelopen waar ze dan naartoe komt.
    "Voynaaaaa", gaapt ze, ietwat overdreven, typisch en ze stopt haar handen in haar zakken.
    "Addy", mompel ik naar haar.
    "Hoe was de training? Ik heb vandaag eens even goed aan mijn linkerhoek gewerkt. Die was nogal slecht volgens de trainer", zegt ze enthousiast en ik trek mijn mondhoek omhoog.
    "Mijn training was weer intensief, backhand clear en smash", zeg ik droogjes en kopieer haar houding en steek mijn handen in mijn trainingsvest waar de naam van mijn oude club op staat, het logo ietwat weggevaagd door de vele wasbeurten.
    "Oh, en je mag je kamer eens opruimen. Het is gewoon disgusting wat ik af en toe tegenkom", zegt ze, haar neus lichtjes opgetrokken, al denk ik niet dat ze dat zelf door heeft. Ik haal mijn schouders op, om eerlijk te zijn ben ik niet in een praat-mood en zit ik met mijn hoofd bij Nathan die ik straks weer kan bellen.
    "Je weet dat ik een nette kamer hatelijk vindt. Wat moet je op mijn deel trouwens? Want ik doe mijn best om mijn shit niet op jou deel achter te laten, uit angst dat zelfs mijn geschenken van Nathan geliquideerd zullen worden", zeg ik droogjes en richt mijn hoofd naar de sporthal. Ik maak een 'kom' je mee gebaar en wacht tot ze reageert. Ugh, ik heb er echt geen zin in vandaag.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 19:14 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Cynefin went Tartle]


    I just caught the wave in your eyes