• The Advanced


    In Amerika, om preciezer te zijn in de staat Californië, bevind zich een school, speciaal gericht op talentvolle tieners. Meiden. De school is bedoeld als school voor meiden tussen de zeventien en de twintig jaar, die veel sporttalent bevatten. De sport is echter alleen gericht op individuele sporten, dus teamsporten zoals voetbal zijn hier niet beschikbaar. Om op deze school te mogen trainen, moet je een uitnodiging krijgen van de school. Bij grotere wedstrijden staan eigenlijk altijd scouts te kijken, zo ook van deze school. De studenten van de school trainen verschillende sporten, van kunstschaatsen tot boogschieten. Studenten verblijven van 20 Augustus tot 20 Juni op de school, hiertussen hebben zij vakantie. met de kerstdagen en oud&nieuw mogen de leerlingen naar huis als zij dat willen (23 December tot 3 Januari).

    De school
    De leerlingen verblijven het gehele jaar op de school, en hebben dus ook allemaal hun eigen kamer, of als zij dit liever willen, met zijn tweeën een kamer. De school heeft beschikking tot:
    • een indoor atletiekbaan (400 meter, zes banen)
    • een outdoor atletiekbaan (400 meter, acht banen)
    • twee danszalen
    • een RG zaal
    • een turnzaal
    • een fitnessruimte
    • een wedstrijdzwembad (50x25, acht banen, + twee aan de zijkant)
    • een schoonspring-bad (20x20, duikplanken op de hoogtes: 1 m, 3m, 5m, 7.5m, 10m)
    • een indoor wielerbaan (400 meter)
    • een schaatsbaan (400 meter)
    • een skeelerbaan (400 meter)
    • een kunstschaats-baan (100x100 meter)
    • een boogschietbaan
    • zes gymzalen voor alle overige sporten
    Het terrein beschikt over twee gebouwen; het woongebouw en het traingebouw. In het woongebouw zijn op de begane grond een eetzaal, openbare keuken en woonkamer te vinden. Hier kan je ten alle tijden komen. Op de eerste en tweede verdieping bevinden zich slaapkamers. Elke slaapkamer heeft standaard een bed, bureau en kledingkast. Iedereen mag ze zoveel veranderen als ze willen, zodra het maar weer terug is naar normaal zodra ze van de school afgaan. Aan elke slaapkamer grenst een privé badkamer met een wc, douche, bad en wasbak. Er zijn ook een aantal twee persoonskamers voor de mensen die dat graag willen.
    In het traingebouw zijn al de opgenoemde zalen te vinden. Buiten de gebouwen zijn grasvelden een een klein bos te vinden, en nog een aantal trainingsmogelijkheden.

    Het rooster
    7.30 - 8.00 > Ontbijt
    9.00 - 11.00 > Training
    12.30 - 13.00 > Lunch
    14.00 - 15.00 > Les over spieren, fysio, sport > Theorie OF gezamelijke gymles met teamsporten
    15.00 - 16.00 > Engels
    17.00 - 19.00 > Training
    19.30 - 20.00 > Avondeten

    Rollen
    Saith • Lily Annalise Aria Jones • Zwemmen • 1.7 • OS
    DeIevingne • Anna Maya Vorjez • Ritmische Gymnastiek • 1.7 en 2.1 • OS
    Yetti • June Samantha Matthews • Atletiek • 2.1 • OS
    Awe • Dakotah Marelyn Aldertree • Kickboksen • 1.2 • OS
    Sinceriously • Aidnat Cassidy Merlyn • Zwaardvechten • 1.1 en 2.1
    Waterhouse • Catherine Marie McCartney • Ballet • 2.1
    Hajime • Louise Renee Benoit • Zwemmen • 1.13 • OS
    Sadist • Voyna Pharah Esperanza Steele-Merlyn • Badminton • 1.3 en 2.1
    • Reservatie Markiplier • Meredith Pixie Lloyd • Zwemmen • 1.12
    DistanceKatniss • Sylvana Demelza McGrais • Schaatsen • 1.6
    Fortis • Audrey Christine Rodriquez • Boogschieten • 2.2
    Xya • Lucy Eliza Katherin Jones • Schaatsen • 1.10
    Cynefin • Reagan Sadie Cooper • Schoonspringen • 1.11

    Faceclaims
    Willa Holland • Cillin
    Alexandra Daddario • Massacres
    Sasha Pieterse • Yetti
    Troian Bellisario • Waterhouse
    Lucy Hale • DistanceKatniss
    Emilia Clarke • Awe
    Claire Holt • Fortis
    Anna Bessonova • DeIevingne
    Rosie Tupper • Saith en Xya
    Nina Dobrev • Chronos
    Sophie Turner • Cynefin

    Regels school
    • Wij respecteren anderen, hun keuzes, en hun sporten.
    • Wij tolereren geen gevecht of pest gedrag.
    • Om elf uur is iedereen binnen in het hoofdgebouw.
    • Om half twaalf zijn alle lichten uit en is het stil.
    • Het niet aanwezig zijn bij training, of bij de normale lessen, wordt niet getolereerd.
    • Leerlingen mogen niet in het bezit zijn van alcoholistische dranken, sigaretten of drugs.
    • Warming-ups bij training zijn van groot belang, dit is dan ook verplicht om te doen.
    • Trainen gebeurt alleen met minimaal een aanwezige trainer op het trainingsterrein.
    • Op zondagen wordt er niet getraind.

    Regels RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • OOC tussen haakjes, streepjes, stippen [ ], { }, ( ), - -, – –, < >, • •, of doorgestreept
    • Er word in ABN geschreven
    • Ruzie IC mag, maar OOC niet
    • Wees aardig tegen elkaar, en respecteer elkaar
    • Wees realistisch
    • Geen Mary Sue's
    • Reservaties blijven 2 dagen staan tot er een begin aan gemaakt wordt, en in totaal 5 om deze helemaal af te maken
    • Reageer met regelmaat en speel actief mee, we willen niet dat het snel doodloopt.
    • RPG van saith, DeIevingne en Yetti
    • Maak duidelijke posts, met daar in op zijn minst, naast de post zelf, een foto en een naam
    • Meld het als je tijdelijk afwezig bent, of je uitschrijft
    • Een sport per persoon, anders wordt het onrealistisch

    PRAATTOPIC
    ROLLENTOPIC 1
    ROLLENTOPIC 2

    Het begin
    We beginnen op vrijdag 19 februari, om 14.00, iedereen heeft zich verzameld voor gymzaal drie, omdat er vandaag een gezamenlijke gymles met teamsporten is, in plaats van theorie.

    Wedstrijden
    Bij wedstrijden is geacht dat de personen die meedoen aanwezig zijn. Daarnaast mogen zij nog twee studenten uitkiezen mom hem te supports, naar grote wedstrijden (WK's en de OS) is iedereen geacht mee te gaan.

    Wedstrijdkalender februari-maart
    wanner een wedstrijd een WK, of OS is, dan staat dit er bij vermeld.
    maandag 22 februari >> Schaatswedstrijd
    dinsdag 23 februari >> Kunstschaatswedstrijd

    maandag 1 maart >> Zwemwedstrijd
    woensdag 3 maart >> Schoonspring-wedstrijd
    maandag 8 maart >> Indoor atletiek wedstrijd >> WK
    vrijdag 12 maart >> Booschiet-wedstrijd
    donderdag 18 maart >> Badmintonwedstrijd
    donderdag 18 maart >> Kickbokswedstrijd
    woensdag 24 maart >> RG wedstrijd
    maandag 29 maart >> Turnwedstrijd >> WK
    woensdag 31 maart >> Danswedstrijd
    woensdag 31 maart >> Zwaardvechtwedstrijd

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:20 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Crucifix schreef:
    [Ik schrijf me uit, sorry.]


    Wat jammer! toch bedankt voor het melden..
    Zou ik mogen vragen waarom? Want als het aan ons ligt kunnen we het veranderen?


    take me back to the basics and the simple life


    CATHERINE "CATH" MARIE MCCARTNEY • BALLET


    Reagan grinnikte even, waarschijnlijk om mijn sarcasme, maar vervolgens schudde ze haar hoofd als een nee. Iets anders had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Beiden besteedden we onze middag liever besteed aan onze sport. Ik vond het hartstikke gezellig dingen met anderen te doen niet van. Ik vond het echter gewoon niet zo nuttig, gezien het feit dat we op dit moment ook bezig konden zijn met onze ontwikkeling om eerder topsporter te worden.
    'Nee niet echt, ik heb geen zin om mijn middag te besteden aan het kijken naar Jones' gezicht. Sorry not sorry,' Kwam er brommend uit haar mond. Er verscheen een glimlach van herkenning op mijn gezicht. Net als haar en de meesten hier mocht Jones niet echt. Het was niet alsof ik echt een pesthekel aan haar had, maar het gevoel van tijdverspilling door haar gaf me toch een negatieve indruk van haar.
    'Hoe dan ook, weet je toevallig wat we gaan doen?' Vroeg Reagan me, waarna ze me aankeek, wachtend op mijn antwoord. Ik had eerlijk gezegd echt werkelijk geen idee, dus haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Ik hoop in ieder geval dat ze me in een groepje stopt dat tegen mijn fanatiekheid kan.' Ik wist van Reagan dat ze wist hoe ik was wanneer ik samenwerkte; verschrikkelijk. Eigenlijk wisten de meeste mensen dat wel van mij. Als er ergens een situatie was waarin je met groepen moest werken, kwam je het al gauw te weten.
    Ik keek even naar Jones om te kijken of ze iets klaarlegde of vasthield wat zou verraden wat we zouden gaan doen. Ik kwam echter niet veel verder dan dat ik voorheen was. Het enige wat me opviel was een chagrijnige Dakotah. Ik weet niet wat het met haar was, maar ze had gewoon iets tegen Jones dat ze weinig plezier maakte tijdens haar lessen. Niet dat ik het nou zo leuk vond, maar in ieder geval wel leuker dan haar.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Crucifix schreef:
    [Ik schrijf me uit, sorry.]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (…)


    Ok.


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Het spijt me zeer, maar ook ik schrijf me uit voor dit RPG. Ik vond het idee echt heel leuk, daar niet van, maar de Line komt me gewoon te veel naar voren, wat ik niet leuk vind voor alle andere deelnemers van dit RPG en ook niet voor mezelf. Op deze fiets kan je namelijk net zo goed een ORPG beginnen, want zo is er voor de rest niks aan. Ik vind het allemaal te snel gaan, en al deze kleffigheid is totaal niks voor mij. Nogmaals excuses, maar ik heb bij de laatste post heel erg mijn best moeten doen om aan het woordenlimiet te komen. Dus nogmaals, ik moet me jammer genoeg uitschrijven. Ik wens jullie allen nog veel plezier in het RPG.]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    [Het spijt me zeer, maar ook ik schrijf me uit voor dit RPG. Ik vond het idee echt heel leuk, daar niet van, maar de Line komt me gewoon te veel naar voren, wat ik niet leuk vind voor alle andere deelnemers van dit RPG en ook niet voor mezelf. Op deze fiets kan je namelijk net zo goed een ORPG beginnen, want zo is er voor de rest niks aan. Ik vind het allemaal te snel gaan, en al deze kleffigheid is totaal niks voor mij. Nogmaals excuses, maar ik heb bij de laatste post heel erg mijn best moeten doen om aan het woordenlimiet te komen. Dus nogmaals, ik moet me jammer genoeg uitschrijven. Ik wens jullie allen nog veel plezier in het RPG.]


    [well sorry then. Maar ik schrijf gewoon mijn posts en dat wij nou heel veel posten enzo, dat is zo, maar ik heb geen zin om het in te perken. Maarja. We kunnen m ook gewoon sluiten. Best veel schrijven zich nu uit om June en Lily en dat vind ik echt jammer. Dat is niet mijn bedoeling geweet, en is het nog steeds niet. Bye then.]


    take me back to the basics and the simple life

    [Ik ga hier toch wel even op reageren Julie. In andere RPG's zijn toch ook wel eens stelletjes die erg klef doen? Wat is dan het verschil met deze RPG en anderen?]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 18:01 ]


    -

    [N'ahww wrm zoveel heisa rondom Line? Mijn personage (Reagan) staat daar ook ver buiten hoor, guys D: maar nog steeds vind ik dit RPG heel leuk! ^^ sws zijn we net begonnen, dus het feit dat Line nu drama is, betekent niet dat het hele RPG zo zal zijn, niet waar? (:]


    I just caught the wave in your eyes