• En wel om deze redenen:

    - Ik heb een ontzettend lieve vriend
    - Ik heb een liedje gevonden waar ik hartstikke lang naar zocht
    - Ik heb Lucky's grappigste actie eindelijk op een filmpje staan (klik hier voor het filmpje)
    - Ik heb een kleurboek voor Volwassenen, weliswaar van de Aldi, maar zeker niet minder leuk. Ik ben vandaag al begonnen met kleuren:



    Als jullie blij zijn, wat zijn de reden(en)? Zo nee, kijk het filmpje van Lucky een paar keer. Zijn gegrom is lachwekkend ;3


    26 - 02 - '16

    Leuk!
    Ik ben gewoon blij met m'n lieve vrienden om me heen :D


    16 - 09 - '17

    Mhe ik ben op het moment niet zo gelukkig helaas.

    MAAR ik vind het heel leuk dat jij dat wel bent :Y)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:22 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Meh, ik ben al een tijdje niet meer zo gelukkig geweest, maar op den duur stoort dat niet meer.
    Ik ben blij voor je dat het je eindelijk gelukt is het toch te vinden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat fijn. ^^
    Ik ben ook gelukkig, door mijn vriend en doordat ik steeds meer stappen in de goede richting van mijn waarschijnlijke vervolgopleiding zet. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Die kleurboeken zijn verslavend ^^
    Ik ben gelukkig simpelweg omdat ik geen reden heb om het niet te zijn (:


    Mhm?

    Aw, wat leuk om te horen. ^^

    Ik heb niet echt een specifieke reden om blij te zijn, eigenlijk, maar ook geen om níét blij te zijn, dus dat is wel positief. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat leuk om te horen! :3

    Ik ben blij omdat het lekker weer is, het lopen met Sheila was leuk, mijn rugband van de accordeon is nu op de goede maat, mama heeft voor mij een Stephen King boek meegenom en de wasblokjes voor kaarten maken zijn binnengekomen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Florrie schreef:
    Leuk!
    Ik ben gewoon blij met m'n lieve vrienden om me heen :D

    (K)


    -

    Wat een mooie positieve dingen!


    26 - 02 - '16

    Ooh, ik ga dat kleurboek ook halen haha (cat)
    Ik ben op dit moment een beetje down, maar het komt wel goed (:
    Maar ik wordt blij van mensen die dat wel zijn

    Ah, wat leuk!
    Ik heb zelf ook zo'n kleurboek, maar ben er nooit echt aan begonnen. Misschien binnenkort maar eens doen, het ligt alweer een jaar in de kast.
    Momenteel zit ik echt in een enorme dip, maar ik ben vooral blij met al mijn lieve vrienden en familie - en mijn twee katten. En ik ben ook blij dat het met school zo goed gaat en dat daar dus gelukkig niet al te veel stress vandaan komt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Elros schreef:
    Mhe ik ben op het moment niet zo gelukkig helaas.

    MAAR ik vind het heel leuk dat jij dat wel bent :Y)


    ars moriendi

    Het is geweldig om te horen dat je gelukkig bent. Eigenlijk maakt dat mij dan dus weer gelukkig ^.^
    Ik ben echt heel gelukkig op dit moment, dus ik heb een lijstje samengesteld met redenen. Misschien kan ik het eens lezen wanneer ik me weer down voel.

    Ik ben gelukkig omdat...
    .

    ...ik vrienden heb die echt om me geven.
    ...ik een goede toekomst voor ogen heb.
    ...ik blij ben met wie ik ben.
    ...ik eindelijk kan en durf te zingen.
    ...ik mensen gelukkig kan maken.
    ...ik steeds moediger wordt.
    ...ik vandaag hard heb gewerkt en ik weet dat het gaat lonen.
    ...jij gelukkig bent ^.^
    ...ik zojuist geweldige muziek heb geluisterd.
    ...ik eerder minder gelukkig was, maar me er nu weer bovenop krijg.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat fijn! Op het moment voel ik me lekker neutraal. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben blij omdat jij blij bent! En gefeliciteerd. (:

    Ik ben blij omdat ik net een ontzettend leuke en gezellige avond heb gehad met mijn vrienden en omdat ik toen ik daarnet door het raam keek de blik van een groepje dronken jongens kruiste en ze toen luidkeels uit Romeo en Julia begonnen te citeren. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it