• Dag lieve Q-ers!
    Nou is er al een tijdje een verandering doorgevoerd dat we RPG forums kunnen verbergen, maar nu staan er heel vaak veel spelletjes bij actieve topics. Aangezien ik hier niet vaak aan mee doe en ik het erg vervelend vind, vroeg ik me af of het mogelijk is om hier ook een 'knop' voor te maken (:
    Wat vinden jullie er van?

    Hmm, nee. Dan mag je dat voor iedere subforumdinges gaan doen. Je kan net zo goed Golden Membership nemen en dan Forum Spelletjes uitschakelen.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Hmm, nee. Dan mag je dat voor iedere subforumdinges gaan doen. Je kan net zo goed Golden Membership nemen en dan Forum Spelletjes uitschakelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mij maakt het niet zoveel uit. Zelf doe ik wel vaak mee aan forum spelletjes, maar ik kan begrijpen dat iemand die dat niet doet, het vervelend zou vinden.


    She was always looking for more..

    Burgeon schreef:
    Hmm, nee. Dan mag je dat voor iedere subforumdinges gaan doen. Je kan net zo goed Golden Membership nemen en dan Forum Spelletjes uitschakelen.


    Dat laatste ben ik het niet mee eens, niet iederee mag of kan GM kopen

    Hier was al eens een suggestie over en die werd afgewezen. Ik weet niet precies waarom.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat laatste ben ik het niet mee eens, niet iedereen mag of kan GM kopen


    Dat klopt. Maar toch moet het eigenlijk wel op die manier. Rutger heeft ook geld nodig om deze site te runnen en dat geld komt niet zomaar uit de lucht vallen.


    26 - 02 - '16

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat laatste ben ik het niet mee eens, niet iederee mag of kan GM kopen


    Dan heb je gewoon pech, denk ik. Credits zijn nu eenmaal een grote bron van inkomen om Q draaiende te houden (naast reclame)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe vaak gaat deze suggestie nog worden voorgesteld en afgewezen?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Het zou wel echt handig zijn eigenlijk, jaa. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Burgeon schreef:
    Hmm, nee. Dan mag je dat voor iedere subforumdinges gaan doen. Je kan net zo goed Golden Membership nemen en dan Forum Spelletjes uitschakelen.

    Mendez schreef:
    (...)

    Credits zijn nu eenmaal een grote bron van inkomen om Q draaiende te houden (naast reclame)

    Ik ergere me er nooit zo veel aan. :'D


    wat was dit ookalweer

    Zou fijn zijn als dat kon (en ook met andere subforums), maar dan zul je GM moeten worden. De site moet toch ergens van kunnen bestaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou het persoonlijk ook zeer fijn vinden, maar feit is dat GM daarvoor dient, dus ik denk niet dat dit erdoor gaat komen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    GOLDEN MEMBERSHIP heet dat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hier dient inderdaad het Golden Membership voor. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."