• Haii

    Ik ben begonnen aan een lastige zoektocht naar shampoos zonder sulfaten en andere slechte dingen. Op dit moment probeer ik wat van de Action, maar zoek ondertussen verder.

    Deze gebruik ik:



    Nu vraag ik me af welke shampoo, crème spoeling en andere dingen jullie gebruiken. En hoe vaak per week jullie je haar wassen.

    Allemantheia schreef:
    (...)ik kan je die onder de spoiler in de beginpost aanraden.


    Als ik nog eens in de Action kom ga ik hem nemen, thanks.


    16 - 09 - '17

    De shampoo die mijn moeder koopt. Aka geen idee.


    wat was dit ookalweer

    Florrie schreef:
    (...)

    Als ik nog eens in de Action kom ga ik hem nemen, thanks.


    Het is wel shampoo die niet zo erg schuimt.. Maar dat is juist beter. En het is heel gellig (gel-ig).

    Ik gebruik op dit moment zo'n 2 in 1-geval van Garnier en ik was ze 3 à 4 keer per week. Alleen ben ik zo iemand die altijd een halve bus in één keer gebruikt, dus gebruik ik altijd allerlei merken door elkaar. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik gebruik de oranje versie van Neutral (anti roos, maar dan in de latijnse naam ofzo, idk, maar ik weet het niet uit mijn hoofd) en soms is die niet verkrijgbaar en gebruik ik de normale versie van Neutral (die lichtblauwe) en een conditioner van Neutral erbij.

    Zit geen parabenen, sulfaten, parfum, kleurstof etc. etc. in maar het werkt wel ontzettend goed.

    Wel wat prijzig, nou ja, voor 1 flacon betaal je zo'n 6 tot 7 euro.

    Ik was mijn haar 2x per week, eigenlijk zelden vaker, gewoon omdat het niet zo snel vet wordt (dat werd het eerst wel heel erg, maar sinds ik Neutral gebruik niet meer)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Herbal Essences, volume shampoo en conditioner. Ik was het 3x per week.


    Seasons will change, but I shall remain

    Markiplier schreef:
    Ik was mijn haar elke dag omdat het enorm snel vet wordt.


    Daarvan word je haar juist snel vet, hoor.

    Ik gebruik andrélon, gewoon omdat mijn haar daar zacht van wordt en de meeste shampoos die dat ook doen, een stuk duurder zijn.


    Your make-up is terrible

    Om de drie dagen meestal en ik gebruik Herbal Essences. Maar ik ga overstappen op Andrélon, de shampoo en conditioner voor gekleurd haar ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik gebruikte vooral L'Oreal shampoo, maar omdat ik dat toch best duur vond worden ben ik eens bij de Action gaan kijken.
    Daar heb ik een fles voor 1 euro gepakt, met de verwachting dat het niet heel bijzonder zou zijn.
    Maar hij werkt echt heel goed! Mijn haar wordt er superzacht van en dat terwijl je een prikkie betaalt voor een fles van 400 ml.
    Het merk is trouwens Hegron en ik gebruik de Shine|Bamboo variant.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb zojuist Andrelon Zomerblond gekocht en dat ga ik dus proberen ^^


    26 - 02 - '16

    Weet je wat je eigenlijk zou moeten proberen...

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lifestyle/126477-de-no-poo-methode-was-je-haar-schoon-zonder-shampoo.html

    Ik denk er over om dit in de zomervakantie te gaan doen, want het duurt een paar weken voor je haar afgekickt is van shampoo-en-andere-haarproducten-gebruik.

    Krull schreef:
    Weet je wat je eigenlijk zou moeten proberen...

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lifestyle/126477-de-no-poo-methode-was-je-haar-schoon-zonder-shampoo.html

    Ik denk er over om dit in de zomervakantie te gaan doen, want het duurt een paar weken voor je haar afgekickt is van shampoo-en-andere-haarproducten-gebruik.

    die ken ik inderdaad. Maar mijn haar word daar heel touwerig en klitterig van.

    Conaway schreef:
    Ik gebruikte vooral L'Oreal shampoo, maar omdat ik dat toch best duur vond worden ben ik eens bij de Action gaan kijken.
    Daar heb ik een fles voor 1 euro gepakt, met de verwachting dat het niet heel bijzonder zou zijn.
    Maar hij werkt echt heel goed! Mijn haar wordt er superzacht van en dat terwijl je een prikkie betaalt voor een fles van 400 ml.
    Het merk is trouwens Hegron en ik gebruik de Shine|Bamboo variant.


    Oh, van Hegron word mijn haar net touw. Ik gebruik dat liever niet.

    Krull schreef:
    Weet je wat je eigenlijk zou moeten proberen...

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/lifestyle/126477-de-no-poo-methode-was-je-haar-schoon-zonder-shampoo.html

    Ik denk er over om dit in de zomervakantie te gaan doen, want het duurt een paar weken voor je haar afgekickt is van shampoo-en-andere-haarproducten-gebruik.


    Dat zou ik ook willen doen, maar dat kan niet omdat ik mijn haar dan weer wil verven en dan is alles weer ongedaan gemaakt, ben ik bang. D:


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook willen doen, maar dat kan niet omdat ik mijn haar dan weer wil verven en dan is alles weer ongedaan gemaakt, ben ik bang. D:

    Haha, dat denk ik ook x)
    De bedoeling is dat je weer terug gaat naar 'natuurlijk' en verven hoort daar niet bij ;p

    Krull schreef:
    (...)
    Haha, dat denk ik ook x)
    De bedoeling is dat je weer terug gaat naar 'natuurlijk' en verven hoort daar niet bij ;p

    Das wel balen, want ik verf graag mijn haar. Heb het net zelfs nog geverfd. Al verf ik het wel altijd semi-permanent en is dus iets minder erg.