• Ik heb een nieuw verhaal verzonnen ( samenvatting hieronder). Alleen ik heb een probleem, ik heb geen idee hoe de bijrollen moeten worden? Kunnen jullie helpen?

    Samenvatting:

    Één Spel, Twee Rivalen, enkel een overleeft het spel.
    Het verhaal gaat over Emmelie en Polina, twee rivalen die continu bezig zijn om beter te zijn dan hun rivaal. Op een dag kunnen rivalen zich opgeven voor een spelshow waarin ze elkaar letterlijk om de haren moeten vliegen om te winnen want de prijs is legendarisch, Je wint genoeg geld om in leven te blijven en je behoudt je leven, de verliezer verliest zijn leven


    De volgende rollen heb ik nodig:
    ~Beste Vriendin Polina
    ~Beste vriendin Emmelie
    ~Presentator/ Presentatrice
    ~Medekandidaten ( dat zijn er meerdere)

    Ik kies niet de eerste maar de beste. Ik hoop dat iemand kan helpen c:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 14:45 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik zou het verhaal wel heel graag willen lezen als het uitkomt! Best een origineel idee.

    MrsGately schreef:
    Ik zou het verhaal wel heel graag willen lezen als het uitkomt! Best een origineel idee.


    Ik zal het aan je doorgeven als ik de Story activeer


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Niemand die me kan helpen?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hou oud moet een beste vriendin zijn?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Hou oud moet een beste vriendin zijn?


    De hoofdpersonen zijn 16/17 dus in die richting.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik denk dat ik er wel één kan maken, maar dat kan ik pas vanavond of morgen doen.

    Rol: Beste vriendin Emmelie
    Naam: Lilian de Schrijver. (Of terwijl Chrissy Costanza)
    Lilian betekent lelie.
    Ze is vernoemd naar haar oma, die op vroege leeftijd overleed.
    Haar vrienden noemen haar meestal Lil of Lily. Ze houdt er niet van als mensen haar volledige naam uitspreken.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze is op 26 mei jarig.
    Innerlijk: Lilian is een meisje wat niet verlegen en ook niet brutaal is. In het middelpunt staan is niet iets voor haar, maar ze staat ook niet helemaal op de achtergrond. Het liefst trekt ze haar eigen plannen en haat het om mee te lopen met de zogenaamde populaire mensen. Maar dat betekent niet dat ze geen vrienden heeft. Ze heeft een vriendengroep die best hecht met elkaar is en veel leuke dingen meemaakt. Ze houdt van haar vrienden, maar soms trekt ze zich toch terug en leeft ze op zichzelf. Ze kan zich goed alleen vermaken en vindt het ook wel fijn om geen drukte om zich heen te hebben. Lilian heeft veel respect voor alle mensen, ook hebben de meeste dat voor haar. Als er mensen vervelend tegen haar doen, dan durft ze zelf niet echt onaardig terug te doen. Ze haat het als mensen arrogant tegen haar doen en het liefst keert ze dan haar rug naar hen toe. Ze heeft een groot hart voor dieren en heeft zelf één kat, twee honden en twee konijnen.
    Levensverhaal: Lilian is enig kind en vindt dit soms leuk, maar soms ook niet. Je hebt alles voor jezelf, maar je kan nooit spelen met je broer of zus. Ze kan zich wel goed vermaken alleen, maar vindt het ook leuk om met anderen om te gaan. Sinds haar twaalfde is ze vegetariër, want ze hield gewoon niet van de gedachte dat je dieren zomaar op at. Ze vond vlees wel lekker, maar ze stopte gewoon met het eten van dieren. Nu woont ze nog bij haar ouders en heeft ze een bijbaantje als verkoopster bij de H&M.
    Uiterlijk: Lilian heeft grote, bruine ogen. Ze heeft daar best veel eyeliner om heen zitten en een bruine tint oogschaduw. Ze heeft van haar zelf bruin haar, maar verft dit donkerblond. Alleen haar oog make-up is redelijk fel, de rest laat ze naturel. Lilian heeft niet een bijzondere kledingstijl, ze draagt wat ze leuk vindt. Een skinny jeans, met een leuk topje is genoeg. Soms nog wat sieraden of andere accessoires en dan is ze al klaar.


    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 13:02 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Rol: Beste vriendin Emmelie
    Naam: Lilian de Schrijver. (Of terwijl Chrissy Costanza)
    Lilian betekent lelie.
    Ze is vernoemd naar haar oma, die op vroege leeftijd overleed.
    Haar vrienden noemen haar meestal Lil of Lily. Ze houdt er niet van als mensen haar volledige naam uitspreken.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze is op 26 mei jarig.
    Innerlijk: Lilian is een meisje wat niet verlegen en ook niet brutaal is. In het middelpunt staan is niet iets voor haar, maar ze staat ook niet helemaal op de achtergrond. Het liefst trekt ze haar eigen plannen en haat het om mee te lopen met de zogenaamde populaire mensen. Maar dat betekent niet dat ze geen vrienden heeft. Ze heeft een vriendengroep die best hecht met elkaar is en veel leuke dingen meemaakt. Ze houdt van haar vrienden, maar soms trekt ze zich toch terug en leeft ze op zichzelf. Ze kan zich goed alleen vermaken en vindt het ook wel fijn om geen drukte om zich heen te hebben.
    Levensverhaal:
    Uiterlijk:


    De rest komt straks (:


    Tot nu toe is ze al een goeie kansmaker :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jep, ze is klaar ^^


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Jep, ze is klaar ^^


    I See it ;) ik wacht nog op andere personen maar ik vind haar al heel leuk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rol: Medekandidaat (of een andere rol als je wilt)
    Naam: Charlotte Felicia Bosch
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Charlotte is een meisje wat soms erg schuw uit de hoek komen. Als je haar niet kent, sta je soms raar op te kijken hoe ze is en hoe ze reageert, want je ziet haar niet altijd met een glimlach op haar gezicht. Meestal heeft ze haar arrogante gezicht op staan. Ze zegt dan ook veel dingen met sarcasme, maar toch is ze wel aardig. Als je haar beter kent, weet je dat ze ook een gevoelige kant heeft, maar toch laat ze die niet graag zien. Het liefst huilt ze niet, maar zij heeft ook haar emoties die ze kwijt wilt.
    Hobby's: Charlotte kookt graag. Soms alleen voor haarzelf, soms ook voor haar familie. Ze is best sportief en doet ze twee keer in de week aan hardlopen. Soms gaat ze naar de skatebaan om te skateboarden, maar dat doet ze alleen met vriendinnen. Het lijkt of ze wel van feestjes en drank houdt, maar het liefst zit ze daar dan weer niet aan. Net als ieder meisje heeft ze een zwakte voor shoppen en heeft ze een hele kledingkast vol met jurkjes, schoenen en tassen. Maar ze heeft niet alleen maar jurken aan; ook heeft ze gewoon shirts en spijkerbroeken aan.
    Uiterlijk: Charlotte heeft een bleke huid en haat de kleur dus ook. Het liefst zou ze gewoon een tintje willen hebben het hele jaar door, maar dat kan niet. In de zomer wordt ze lichtjes bruin, maar moet dan ook wel uren in de zon hebben gezeten. Ze heeft bruine ogen waar een tintje groen doorheen zit. Ze heeft bijna nooit make-up op, behalve wat concealer en lipgloss. Ze heeft niet een super-bijzondere lichaamsbouw, behalve dat haar borsten dan wat groter zijn dan andere meisjes. Sommige meisjes doen een moord voor haar vormen, maar zij zou het liefst normaal willen zijn. Charlotte heeft lang, krullend, bruin haar wat ze meestal los laat hangen. Soms een pluk naar achteren, maar geen hele kunstwerken in d'r haar, want daar is ze dan weer te onhandig voor.
    Fc. Zoey Deutch