• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw of man die alles weet over iedereen. Alles wat zij/hij weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd op de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen : [ hou jongens en meisjes een beetje gelijk !]
    Meisjes Tijdelijke stop
    • Arianna 'Aria'' Clower Manley ~ Recentia [queen, model]
    • Jacelyn Evalane Romanov ~ Crucifix [Hartbreaker]
    • Audrey "Rey" Cameron Beckham ~ Zamperini [It-girl]
    • Gereserveerd ~ Balloo
    • Emma Cassidy Depp ~ Aranyhid [Outsider, dancer]
    • Olivia Lillian Clarke ~ Mendez [Middle class; artist, singer]
    • Colleen Juliette Prescott ~ Conaway [Party animal, old money]
    • Amelia Cara Beckham ~ Alate [Popular bitch, icequeen]

    Jongens
    • Tyler Jay Lopez ~ Zamperini [Criminal, bad boy]
    • Josh Moore ~ Balloo
    • Caleb Peter Grant ~ RAB [Outsider]
    • Aaron James Carter ~ Mendez [Spoiled rich boy, jock; golden boy]
    • Jake Thomas diLaurentis ~ Aranyhid [rich, sportif]
    • Miles Damien Prescott ~ Conaway [Good guy, old money]
    • Connor Brenton Middleton ~ Melville



    Regels
    • Er is geen minimum aan woorden
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Hou jongens en meisjes een beetje gelijk

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 8:33 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een meisje?

    [Heartbreaker met complicaties + FC Nina Dobrev]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 20:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Crucifix schreef:
    Mag ik een meisje?


    Yess :Y).


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een meisje en een jongen :3


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Mag ik een meisje en een jongen :3


    Jep !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een jongen & meisje?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Mag ik een jongen & meisje?


    Ja !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Laat maar!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 13:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik een dealer meisje mogen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Okay, wait; doe me toch maar een meid. Zou ze een outsider kunnen zijn? :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, voor iedereen.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zou het misschien ook kunnen dat mijn meid haar ouders beroemde regisseurs zijn? Of liever niet?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Zou het misschien ook kunnen dat mijn meid haar ouders beroemde regisseurs zijn? Of liever niet?



    Ja hoor, alles kan :p.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Emma Cassidy Depp
    ''Just be yourself. There are enough others.''







    Leeftijd: Negentien jaar oud. Ze verjaart op 28 augustus.
    Status: Outsider, met een grote dans passie.
    Uiterlijk: [FC: Shelley Hennig] Haar haren zijn lang en rijken tot haar borsten. De lokken dragen slag tot lichte krul met zich mee en zijn lichtbruin. Het liefste heeft ze haar haren los, maar met sporten of iets anders waar het in de weg zit dan heeft ze het in een hoge staart. Emma is trots op haar lokken en zou ze voor geen goud willen knippen, enkel de dode puntjes of als het net té lang wordt. Anderen zouden deze lokken van haar ook wel mooi vinden en er zelfs jaloers op zijn.
    Dan heb je nog haar diepgaande bruine ogen. De lichte kijkers worden door donkere wimpers omringd en hier doet ze vaak wat mascara op. Haar kijkers geven ook wel wat mysterieus, want ze kijkt meestal kil of neutraal.
    Haar huid is redelijk licht, maar desondanks verkleurd deze wel goed. Op haar gezicht zit vaak foundation en rouge. Haar lippen hebben zelf een zacht rode kleur met wat roze erin en hier doet Emma dan ook vaak lippenstift op, vaak zacht roze.. Lang is de jongedame niet. Ze is 1 meter en 62 centimeter lang alleen wilt ze voor geen goud hakken dragen.
    Haar kleding stijl is meestal iets wat stoerders, maar vaak kan het ook wel meisjesachtig zijn. Het ligt aan waar Emma zin aan heeft.

    Innerlijk: Ze is echt het type goodgirl. Het meisje is een zorgzaam iemand, die anderen op de eerste plek zet. Dag en nacht zou ze voor vrienden en familie klaar staan om ze te helpen bij hun problemen of om gewoon een luisterend oor te zijn. De jongedame beschikt over veel wijsheid en zal dus je ook advies geven. Toch spreekt ze zelf niet zo snel uit wat haar probleem is, wat nog een minpuntje is. Emma heeft niet al te veel vertrouwen in anderen en dit krijg je ook niet snel. Wanneer je het breekt zou het zomaar jaren kunnen duren voor je het terug krijgt, of je moet heel erg veel voor haar betekenen. Dit is ook een min puntje. Verder is er ook nog dat ze wat naïef is. Wanneer ze niet door heeft dat iemand van alles tegen haar liegt en wel haar vertrouwen heeft, wordt Emma eigenlijk gebruikt. En hierna heeft zij pijn en voelt ze alsof zij niet al te slim is omdat ze het niet zag. Je kunt haar gevoelens erg snel kwetsen en hierdoor moet je voorzichtig met haar omgaan.
    Wanneer je Emma net ontmoet is ze een verlegen en stil meisje, wat sommigen schattig noemen. Veel woorden verlaten haar mond niet en ze houdt zich dan meer op de achtergrond. Dit kan wel eventjes een tijdje doorgaan, want ze voelt zich pas echt op gemak als er iemand bij is om wie ze geeft en wie ze vertrouwt. Wanneer zij praat merk je dat ze een aardig en vrolijk iemand is. Ondanks dit alles komt Emma wel voor zichzelf op en kan zich prima redden in paniekerige situaties.
    Ze wordt redelijk snel jaloers en heeft moeite om hier mee te dealen. Ook wordt Emma nogal snel boos. Enkel bij de genen om wie zij geeft is haar lontje langer, maar bij anderen niet. Als zij je niet mag kan ze nog al een bitch zijn en als jij dan over haar roddelt; doet zij dit over jou. Dit deel past niet in het good girl plaatje, maar het is een waarheids verhaal. Emma is een vrolijk en druk iemand met wie je wel grappen uit kunt halen, zolang anderen er geen pijn mee krijgen.

    Relatie's: Olivia Clarke:
    Emma beschouwt Olivia als beste vriendin en het is ook een van de weinige personen waar Emma niet zo verlegen bij is.
    Tyler Lopez:
    De twee hebben eens gedate samen en de verschillen vielen op dat moment prima. Een cliché relatie; badboy met een goodgirl. Maar helaas werden de verschillen te groot en zijn ze uit elkaar gegaan.
    Aaron Carter:
    Zij en Aaron zijn kennissen van elkaar. Emma mag de jongen erg, maar echte vrienden zou je ze ook niet bepaald kunnen noemen.

    Extra: Ze is de dochter van de bekende acteur Johnny Depp en een van zijn one-night-stands tussen Lori en Vanessa. Haar moeder wilde Emma echter niet en gaf haar aan de biologische vader. Terwijl ze opgroeide heeft Emma haar moeder nooit meer gezien en of gesproken. Ze weet haar moeders naam wel, Cascada diAngelo, alleen heeft wilt die ook geen contact met Emma toen zij dit probeerde. Cascada is Portugees en dit maakt Emma half dit. Hierdoor heeft ze een cursus Porrtugees genomen, wat ze nu een redelijk spreekt.
    Emma heeft een grote passie voor dansen en doet dit dan ook echt heel erg graag.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 18:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Can Outsider change to bitch? :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Can Outsider change to bitch? :')



    Yess, weet iemand trouwens wat Serena [in de serie] was, ik bedoel haar status ? Was het 'feestbeest ? Of iets anders ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”