• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    fuck school echt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    huh iemand blokte me op fb en deblokte me bc she's hypocrite af en we zijn nog steeds vrienden op fb? normaal ga je toch uit iemands lijst lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    (joehoe)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Half tien 's avonds en Inge begint ook nog eens aan wat ze vandaag al honderd keer af had kunnen hebben en eigenlijk een week (of twee) geleden al had moeten doen, wauw

    + de website van de universiteit ziet er dan wel gaaf uit, maar hij laadt vreselijk en zuipt mb's, ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me echt zwaar kut but who cares? Not my family 😂👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hopen dat het dit keer wel een succes wordt en de woningbouw het niet weer verziekt door gegevens niet bij te werken.


    26 - 02 - '16

    ben ik nou zo'n zeikwijf of doen jullie gewoon moeilijk? (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"



    :X


    26 - 02 - '16

    Jaa, gewoon echt rude dit. Vooral omdat je voor mij ook de schijn ophoudt. Je vertrouwt me niet. Je zegt niets. HOE DE FUCK MOET IK DAT DAN WETEN?!


    Deep inside, I've never felt alive

    nog niks aan school gedaan vandaag. yay Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Savitar schreef:
    Ik voel me echt zwaar kut but who cares? Not my family 😂👌🏼


    huggles van famke en cobblepot


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    weetje, muggenbulten jeuken best wel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    (...)


    huggles van famke en cobblepot

    💕


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MIjn teNEN JEUKEn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    MIjn teNEN JEUKEn

    SAME


    — Inner peace, it's hard to find. —