• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was logisch dat Louis het niks vond dat ik niet meeging, maar ik kon mijn belofte echt niet breken. Ik kon altijd nog een andere avond met hem mee, met alle liefde, vannacht ging gewoon niet. Daarna vertelde ik hem dat ik van hem hield en drukte nog een kus op zijn lippen, dat Niall ervan walgde kon me absoluut niets schelen, ik had alle recht om mijn vriend te zoenen. Toch vroeg ik de blondine of hij een beetje op Louis wilde passen en ervoor zorgde dat hij veilig thuiskwam, als het niet om de jongen ging had ik hem nooit om een gunst gevraagd. Ik zuchtte en keek erop toe hoe de twee verdwenen, ik vond dit niet leuk en als ik er morgen achter kwam dat hem iets was gebeurd kon de Ier beter alvast zijn eigen graf gaan graven. Langzaam schudde ik mijn hoofd en wreef in mijn ogen, waarna ik mijn tas iets hoger over mijn schouder trok en de club uitliep, ik had hier verder toch niks meer te zoeken. Vannacht reed ik wel met Marcel mee, als ik zelf ging rijden kwamen er ongetwijfeld ongelukken van, dat wist ik erg zeker. Ik stapte in aan de passagierskant en legde mijn tas neer tussen mijn benen nadat ik het portier had dichtgedaan en deed mijn riem aan. "Hey," zei ik zacht en glimlachte wat zwak naar hem. Ik wist dat hij nog boos op me was en daar gaf ik hem alle recht toe, maar ik had nog steeds geen spijt van wat ik met Sam had gedaan. Buiten dat had ik heel goed door dat ik fout had gezeten en ik wilde dit gewoon in alle rust thuis kunnen uitpraten, dus niet hier in de auto. Dat voelde niet goed en daarbij was het thuis een meer vertrouwde omgeving, daarbuiten had ik nog wel eens moeite om dieper op serieuze dingen in te gaan. Ik sloeg mijn benen over elkaar en leunde tegen het raam aan, soms verbaasde ik me er nog wel eens over hoe levendig de straten nu nog waren, maar dan besefte ik dat ik negen van de tien keer daar bij hoorde. Ik bleef een nachtmens, zelfs als ik dan thuis was spookte ik wel vaker de hele nacht rond. Dat maakte op dit moment allemaal niet uit, het enige dat iets uitmaakte was dat dit opgelost moest worden, en snel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Antwoorden op de vraag waar ik was doe ik niet, eigenlijk vergeet ik bijna direct dat hij het gevraagd heeft. Nini vind het ook grappig dat we Larry heten, Larry klinkt als een eenhoorn en ik hou van eenhoorns. Een hand word op mijn kont gelegd en daar stoor ik me absoluut niet aan. Ik knik om zijn vraag of we wel echt nog wat moeten drinken en opnieuw waan ik me een weg door de mensen, naar de bar, wat eigenlijk een beetje onhandig gaat. Misschien ben ik toch een beetje zwaarder aangeschoten dan ik dacht. Dat stopt me er enkel niet van nog een drankje te bestellen en deze op te drinken. Om daarna mijn armen om de Ier heen te slaan. Waarschijnlijk was ik wel meer dan aangeschoten toen ik de stripclub verliet, maar ach. Nu ben ik niet alleen dronken maar ook high, hoe noem je dat eigenlijk? Hink? Drogh? Ik barst in lachen uit, puur om mijn eigen gedachten. Misschien struikel ik wel bijna over mijn eigen voeten op weg naar de Ier. Mijn handen gaan naar beneden, naar zijn heupen, mijn vingers vlechten zich rond de riembandjes van zijn broek om mijn lippen tegen zijn oor te zetten. "Je ziet er sexy uit in dit licht," lispel ik om mijn tong over zijn oorlel te halen.


    Reality's overrated.

    Niall Horan.
    Als Louis voor de zoveelste keer iets in z'n hoofd haalt en verdwijnt, kijk ik toch een beetje paniekerig om me heen. Ik heb geen zin om morgen aan Harry te moeten uit leggen dat ik Louis ben kwijt geraakt in een vage club, dan kan ik net zo goed mijn eigen graf graven. Als hij terug komt, roep ik in z'n oor de vraag waar hij nou was. maar daar krijg ik geen antwoord op. Het enige wat ik te horen krijg is dat hij het ontzettend grappig vind dat hij en Harry samen Larry is en dat moet ik eigenlijk wel beamen. Het is een grappige naam. Samen dansen we verder en ik waag het zelfs mijn hand op zijn kont te leggen, iets wat hij volgens mij helemaal niet erg vind. Ik kan die jongen echt niet volgen als hij weer wil gaan drinken en ik vraag aan hem of hij dat echt wil, want we kunnen net zo goed ook op de dansvloer blijven. Het enige wat hij deed was knikken en ik moest hem wel achterna toen hij besloot toch maar naar de bar te gaan. Hij besteld een drankje en dronk deze op. 'Wat is er zo grappig'? vraag ik hem als hij in lachen uitbarst en ik keek hem toch wel wat bevreemd aan. Ik volg zijn gedachtes niet helemaal. 'Ho' Ik schrik als hij bijna valt en ik houd hem vast. 'Je bent echt bezopen' zeg ik met een vaag glimlachje en ik trek hem wat dichter naar me toe. Waarom ik dat doe weet ik eigenlijk ook niet echt. Ik huiver als ik hem hoor zeggen dat ik sexy ben in het licht van de club en daarna met zijn tong over mijn oorlel heen gaat. 'Jij ziet er ook lekker uit' zeg ik met schorre stem en ik ga nog wat dichter tegen hem aan staan en ik leg mijn handen op zijn heupen, die langzaam afdwalen naar zijn kont en die vastpakken. 'Zo ongelofelijk sexy ben je, Lou' fluister ik in z'n oor. Dat hier verkeerde dingen gebeuren, daar stoor ik me niet aan. In mijn hoofd ben ik alleen maar bezig met Louis.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    "Hink," giechel ik, als antwoord op de vraag wat er nou zo grappig is. Als hij zegt dat ik bezopen ben kijk ik hem verontwaardigd aan. "Dat is niet waar. Foei." Ik heb hem al snel vergeven en zeg dat hij er sexy uitziet, waarna hij zegt dat ik er ook lekker uitzie. Hij komt dichterbij en legt zijn handen op mijn heupen, die langzaam naar mijn kont gaan en deze vastpakken, waarna hij nogmaals in mijn oor fluisterd dat ik sexy ben. Nee, aan Harry denk ik niet meer. Totaal niet. Maar ik voel wel die dorst, geen dorst naar drank, maar de dorst naar seks. Die dorst, die dorst die je niet kan weerstaan. "Laten we een plek zoeken waar we alleen zijn," grijns ik en duw mijn heupen nog wat steviger naar voren, om mijn kruis langs dat van hem te schuren en hier tegenaan te drukken. "C'mon Ni, let's have some fun," Ik ben dronken en ik voel me zweverig en ik heb heel veel zin in seks, zoals bijna altijd eigenlijk. Morgen zal ik hier vast wel spijt van krijgen. Ik heb Harry gewaarschuwd dat dit zal gebeuren, maar om nou dezelfde avond (nacht) meteen met iemand anders te gaan rampetampen en dan ook nog eens met Niall Horan, waar Harry nou niet heel goed mee kan opschieten, tsja, of dat nou het meest handige is als je net in een relatie zit, al is die relatie nog een beetje vaag en is er niks afgesproken. Harry heeft net tegen me gezegd dat hij van me houd en wat doe ik? Ik doe een poging Niall te neuken.


    Reality's overrated.

    Niall Horan.
    Als ik zeg dat Louis bezopen is, vind hij van niet. Maar dat is het altijd. Dronken mensen vinden dat ze nooit genoeg op hebben en kennen geen stop. Ze gaan gewoon door totdat iemand zegt dat het genoeg is en dat hij naar huis moet gaan of dat hij in het tweede en ergste geval, dood neer valt op de grond. Hij zegt dat ik er sexy uit zie en ik moet toegeven dat hij er ook lekker uit ziet en ik kom dichterbij en leg eerst mijn handen op z'n heupen die langzaam naar beneden dwalen en z'n kont vastpakken. Ik vertel hem nog eens dat hij er sexy uit ziet. Ik ben mijn belofte aan Harry vergeten als hij zegt dat we een plek moeten gaan zoeken waar het rustig is en ik knik. 'Ja' kan ik alleen maar zeggen en ik bevochtig mijn lippen. Zelfs een blinde kan de spanning tussen ons voelen en het moet echt raar lopen wil het niet op seks uitlopen. Hij duwt z'n heupen dichter tegen mijn kruis aan en begint hier tegen aan te schuren. Mijn lengte reageert hier meteen op en er ontstaat een bobbel in mijn broek. 'Ik woon hier vlakbij' vertel ik hem met schorre stem, als hij zegt dat we plezier moeten hebben. Ik bijt op m'n lip en ik kijk nog even om me heen, voordat ik zijn hand vastpak en hem mee trek. De club uit. Buiten is het zichtbaar koel, beter dan die hitte van daar binnen. Ik kan me niet inhouden en duw Louis tegen de muur aan en ik zet hem klem. Ik duw mijn lippen op de zijne en zoen hem ruw. Het liefst neem ik hem hier ter plekke, maar ik heb geen zin pottenkijkers en laat hem los. 'Laten we gaan' zeg ik dan met glinsterende ogen en ik pak z'n hand en we gaan op weg naar mijn appartement.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    Gelukkig is Niall het er mee eens en hoef ik niet op zoek naar een ander nachtelijk neukmaatje te zoeken. Met mijn bewegingen voel ik dat er iets in zijn broek groeit en in die van mij gebeurt er ook iets stiekems. Niall zegt dat hij hier vlakbij woont en ik grijns, beter. Ik heb echt geen zin meer om lang te wachten en al heb ik er absoluut geen problemen mee, ik doe het toch liever ergens anders, zeker omdat we dan zolang door kunnen als we willen, heheh. Ditmaal ben ik het niet die hem meesleur, maar pakt hij mijn hand en trekt hij me mee, wat me doet giechelen. Buiten duwt hij me tegen een muur en zet me klem, om zijn lippen op die van mij te drukken en me ruw te zoenen. Ik zoen hem terug, net zo hard. De sterke smaak van alcohol overheerst. En op de één of andere manier moet ik terwijl ik hem zoen aan speekselproductie denken. Mijn gedachten gaan alle kanten op, waarschijnlijk door het pilletje, het pilletje waarvan ik toevallig uit ervaring weet dat het je mond droogmaakt, wat mijn dorst verklaart. Niall is degene die de kracht heeft zich los te maken. Maar wat er in mijn toekomst ligt is maakt goed voor het. Dus laat ik me zonder tegen te stribbelen meelijden en begin een liedje te zingen. "Drie kleine kleutertjes die zaten op een hek, bovenop een hek. Drie kleine kleutertjes die zaten op een hek, op een moooooooooiiiee dag in septeeember." En daarmee barst ik weer in een gegiechel uit.


    Reality's overrated.

    Marcel Styles
    Ik keek op toen de passagiersdeur van de kever werd opengetrokken en Harry instapte. Die reed dus niet zelf. Ik vond het wel best, dan waren we tenminste tegelijkertijd thuis. Ik startte het wagentje en reed eigenlijk meteen weg. Ik wilde niets uitspreken op de weg, gewoon omdat het onveilig was. Ik was nogsteeds boos op mijn broer en hij had een boel uit te leggen en goed te maken. Nu wist ik dat ik ook niet altijd goed zat, dat zeker niet, maar hij was nu echt extreem ver over de grens gegaan. Ik wilde onze band terug zoals het was, maar ik wilde ook mijn eigen leven kunnen leven zonden mijn broer die iedereen in elkaar sloeg die bij me in de buurt kwam. Ik was ook een jongen die ooit volwassen zou moeten worden, en dat ging niet met Harry die zo deed, maar aan de andere kant vond ik het nog erg fijn dat ik juist een beschermende broer had die voor me uitkeek in deze boze buitenwereld. Toch keek hij steeds minder voor me uit, en werd juist te voorzichtig op punten waar ik het zelf wel kon. Ik parkeerde na de rit de auto en stapte in stilte uit. Pas binnen zou ik hem vragen om uitleg, want ik wilde geen ruzie op straat. Ik haalde mijn tas uit de kofferbak en sloot de auto af toen Harry ook was uitgestapt, voor ik naar binnen liep. Binnen pakte ik Dusty op, die me vrolijk begroette als altijd, en zette mijn tas neer. Mijn schoenen schopte ik uit, zodat die onder de kapstok belanden, en ik liep door naar de woonkamer. Normaal zou ik nog een kop thee zette en die rustig met Dusty op schoot en de krant in mijn handen opdrinken, maar nu niet. Nu ging ik op de bank zitten met mijn benen over elkaar geslagen en de kat op mijn schoot. Ik aaide het dier, terwijl ik in stilte wachtte op Harry. Ik ging niet spreken, die tijd was nu aan hem. We konden dit straks wel bespreken, ook hoe we onze band konden versterken, maar nu mocht hij eerst maar eens haarfijn uitleggen wat er in godsnaam allemaal in zijn hoofd omging. Ik was vandaag wel over een deel van mijn angsten heen gekomen, al was het misschien maar voor even, en dat kwam alleen door zijn nalatigheid, maar daardoor had ik ook doodsangsten uitgestaan en hij was er gewoon niet op de juiste momenten geweest. Dat nam ik hem nog wel het ergst kwalijk, nog erger dan het in elkaar rammen van Sam.

    Will Brodie
    Sam zoende heerlijk ruw, misschien wat ruwer dan ik was gestart, maar ik vond het niet erg. Hoe ruwer hoe beter, als je het mij vroeg. Toch was hij het er blijkbaar niet mee eens dat ik hem nogsteeds onder me probeerde te krijgen. Zijn ruwe zuigzoen in mijn nek en het wegslaan van mijn hand zei wel genoeg, toch was ik nog lang niet verslagen. Sam mocht misschien denken van wel, willen van wel, maar dan kende hij me echt nog niet. Zijn zuigzoen was ruwer dan ik gewend was, en deed me een beetje rillen, maar de rechte rilling, en een zachte kreun, kwam door zijn aanrakingen onder mijn liezen. Toch hield dat alles al snel weer op toen hij zich met mijn ingang begon te bemoeien. Ik had er nu wel even genoeg van. Met een stoot van mijn heup en mijn schouder, waardoor zijn vinger nu geheel in mijn achterste schoot, draaide ik ons weer om en pakte snel zijn vrije hand en maakte die met mijn naar boven geschoven set handboeien vast aan het bed. Hierna trok ik zijn hand uit mijn boxer, wat mijn achterste weer prettig leeg liet voelen. Ik had er wel wat pleziertjes mee, maar werd niet graag genomen van achter. "Stoute Sammy. Dat had je niet moeten doen. Je moet niet zomaar proberen de leiding te nemen, want dat levert je extra straf op." zei ik zoetjes, terwijl ik met mijn vrije hand de tweede set handboeien pakte en zo zijn ene pols aan de ander vastmaakte. Ik bleef comfortabel op zijn heupen zitten en rolde rustig met de mijnen, in de hoop een reactie te krijgen. "Ik ben meer gewend dan je denkt, Sammy. En als je echt graag mijn binnenste verkend, heb ik daar straks nog wel wat leuks voor, maar ik ga niet op de zaken vooruit lopen." zei ik met een licht sadistische grijns. Ik begon heel erg op mijn gemak zijn broek los te maken. "En nu weten we allebei wie de handboeien om heeft gekregen... En het sleuteltje ligt niet in de buurt, Sammy, dus er is nu echt geen weg meer terug." zei ik, voor ik iets omhoog kwam en zijn broek simpeltjes van zijn benen trok. Daarna liet ik me weer op zijn heupen zakken en maakte mijn eigen broek weer dicht. "Zeg het maar. Echt ruw, of zal ik nog een beetje rustig met je doen, dat je nog thuis komt, Sammy?" vroeg ik zacht aan hem, rollend met mijn heupen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik vertel Louis dat ik hier vlakbij woon en ik trek hem mee naar buiten waar hij om moet giechelen en ik grijns een beetje. Buiten is het zichtbaar koeler dan binnen, waar het wel een oven lijkt, met al die mensen opgepakt en die dansen en zweten en god weet wat ze nog meer uitspoken. Buiten aangekomen duw ik hem tegen de muur aan en zet hem klem en zoen hem ruw. Hij zoent me terug en ik proef de smaak van alcohol en ik ben me ervan bewust dat ik niet zo veel als Louis heb gedronken, maar daar doe ik niks mee. Harry ben ik vergeten en zelfs Marcel ben ik vergeten. Het is nu alleen Louis en ik. Toch laat ik hem na een tijdje los, want ik heb geen zin om het hier in het openbaar te doen. Louis kent dan misschien geen schaamte, ik heb dat wel. Ik pak zijn hand en ik ga met hem op weg naar mijn appartement. 'Stil' zeg ik dan met een grijns als hij over drie kleine kleutertjes begint te zingen, 'Het is midden in de nacht, gek' Ik moet zelf ook lachen als hij begint te giechelen. Het is erg duidelijk als hij dronken is, maar dat was hij al toen we de stripclub verlieten. Het appartementencomplex komt in zicht en ik diep een sleutel uit mijn zak en open de deur die toegaf naar binnen verschaft. 'We moeten een trap op' vertel ik Louis als ik hem iets te ruw naar binnen trek en ik houd hem vast en ik laat zijn hand niet los als we de trap op gaan. De spanning in mijn buik is niet te houden en het gaat zeker weten gebeuren. Bij mijn deur laat ik Louis even los om de deur te openen. Je moet er tegen aan duwen wil hij open gaan. Het is echt een deur met gebruiksaanwijzing, maar als hij eenmaal open is, trek ik Louis mee naar binnen. En opnieuw duw ik hem tegen de muur aan en ik begin hem weer te zoenen en met mijn voet duw ik de deur dicht en ik bijt zachtjes in z'n lip.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik sloeg zijn hand weg uit mijn boxer en ik gromde dat, dat niet de bedoeling was en boog me naar zijn nek en begon daar wat hardhandig een zuigzoen te produceren. Mijn hand gleed zijn boxer in en zocht naar z'n ingang. Ik hoorde hem zacht kreunen toen ik langs z'n liezen kwam en ik moest dit onthouden. Mijn middelvinger duwt hard tegen zijn ingang aan, maar wat er daarna gebeurd, verwacht ik totaal niet. Hij duwde met zijn heup en z'n schouder tegen me aan en mijn middelvinger schoot bij hem naar binnen en eerst besefte ik het niet, dacht ik dat hij gewoon meer wilde, maar toen kwam het besef dat ik niet meer boven lag, maar onder en dat Will me zojuist had vast gemaakt aan het bed. 'Oh, jij..jij..goed gespeeld hoor' zeg ik met een wrange lach en ik besef me heel goed dat ik de controle kwijt ben en dat ik het ben waarmee Will plezier gaat maken. Ik trek wat aan mijn handen, maar ze zitten echt goed vast als ik even omhoog kijk. Ik moet toegeven dat hij het ontzettend goed gedaan heeft. 'Geef me dan maar mijn straf' zeg ik met een lichte grijns, ergens ben ik dan toch wel benieuwd wat hij voor me in petto heeft. Hij maakt me nog vast met nog een setje handboeien en dat is voor mijn gevoel dan wel weer wat overdreven. Ik beet op m'n lip toen hij met z'n heupen bewoog, mijn lengte reageerde er sneller op dan ik had verwacht en ik voelde hem groeien. 'Sadist' mompelde ik toen hij zei dat hij niet op de zaken vooruit ging lopen en ik zag hem zo'n sadistisch lachje doen. Eentje waar ik ook goed in was, maar hij was er zeker weten beter in. Hij maakte mijn broek los en ik keek naar hem toen hij over het sleuteltje begon en dat er geen weg meer terug was. Ik was veel gewend, maar ik was het niet gewend om zelf genomen te worden, dit zou de eerste keer zijn. Ik was er niet bang voor, ik wist van de mensen die ik ontmaagd had dat het zeer kon doen, maar ik zou er vast wel tegen kunnen. 'Laten we dan maar gewoon plezier hebben huh' zei ik hem en ik keek hem grijnzend aan. Hij trok mijn broek van mijn benen en ging toen weer op me zitten, gemakkelijk bewegend met z'n heupen en bij iedere beweging werd mijn lengte nog stijver en begon er een serieuze erectie te ontwikkelen. Er rolde een zachte kreun uit mijn mond en toen hij me vroeg wat ik wilde , ruw of rustig, wilde ik het toch ruw. Als het dan ging gebeuren, dan liever dat, dan dat het rustig ging. 'Ruw' vertelde ik hem, 'Kom op Will, laat me zien wat je met me gaat doen' Ik keek hem aan en ik grijnsde breed.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    "Waarom?" pruil ik als hij zeg dat ik stil moet zijn, waarom zou ik stil zijn? Ik zing, zingen maakt mensen vrolijk, ik maak mensen vrolijk, mensen vrolijk maken is goed, dus waarom moet ik dan stil zijn? Hij lacht met me mee en ik val bijna om. "Stomme steen," de steen heeft de schuld, altijd. Bij de trap aangekomen stuntel ik onhandig achter hem aan, maar als hij me eenmaal tegen de muur heeft gedrukt en me zoent, om op mijn lip te bijten, is mijn onhandigheid wel weg, ja, ik zal zomenteen wel weer omvallen, maar zoenen kan ik nog wel hoor. Zelfs slaapwandelend kan ik seks hebben. Duh. Seks is leven. Met zijn beet in mijn lip geef ik een harde klap tegen zijn achterste, mijn lippen gaan uit elkaar en mijn tong dringt zijn mond binnen. Mijn kleine handen gaan naar voren en beginnen te stuntelen met zijn riem en gulp en die shit. Ugh, waarom liep hij niet gewoon naakt rond? Dat zou een stuk makkelijker zijn. Ondanks dat ik dit normaal in een recordtijd kan kost het me nu even, maar zelfs lichtelijk dronken krijg ik het voor elkaar, het gebeurt immers nogal regelmatig dat ik met drank op naar een eikel of vagina zoek, meestal vagina's trouwens, eikels lik ik genoeg voor mijn werk en daar komt die van Harry ook nog bij. Mijn hand duikt zijn boxer in en trekt zijn lid uit het ondergoed. Ik wil door, door, ik wil hem nu. De dorst word ondragelijk, ik moet hem nu. Het is dat ik niet heel stevig meer op mijn benen sta, maar anders had ik hem hard achteruit geduwd en hem hier gewoon op de grond genomen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 14:28 ]


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Ik grijnsde bij zijn woorden en maakte ook zijn andere hand vast. Nu ik wist wat hij kon doen, nam ik in elk geval hiermee geen risico's meer. Misschien was het wat overkill, maar goed, Sam was niet de normale mensen die ik in mijn bed kreeg. Intussen rolde ik met mijn heupen, om hem vooral op te winden, maar ook mezelf wat aan de praat te krijgen. Ik wilde namelijk echt nog best veel plezier beleven met Sammy. Ik grijnsde nog iets meer toen hij me een sadist noemde. Dat was ik ook wel, maar hij zeker ook en dat maakte dit misschien alleen maar mooier. Ik ontdeed hem van zijn broek en zag nu ook het effect wat ik had, naast het alleen door de stof van zijn broek heen te voelen. Ik vroeg hem nog wat hij wilde, want het leek me niet dat hij vaak genomen was, en daarbij bleef hij toch nog een klant. Bij zijn woordje ruw grijnsde ik en drukte met mijn handen op zijn borst, waarna ik mijn nagels naar beneden liet krassen, tot ze achter de band van zijn boxer haakten. Ze hadden lichtrode strepen achtergelaten, maar er had nog geen bloed gevloeid. Nu wist ik ook niet of ik dat nu al wel wilde. Ik richtte me weer iets omhoog en trok ook zijn boxer van zijn lichaam af, wat zijn erectie vrij letterlijk omhoog liet springen. "Je weet het zelf misschien nog niet, maar je lichaam is vrij duidelijk in wat het wil, Sammy." Ik kraste intussen met mijn nagels over zijn lengte, niet echt sensueel, maar meer om echt krassen te veroorzaken. Met mijn andere hand gleed ik onder zijn kont en drukte mijn middelvinger in een keer helemaal naar binnen door zijn hele strakke kringspier. "Als je je nu ontspant, hoef ik je niet naar huis te dragen, Sammy." zei ik, terwijl ik er eigenlijk meteen een tweede vinger bij duwde. Het was voor twee vingers al enorm krap, te krap misschien zelfs, dus dit zou nog een hele opgave worden. Nu had ik er wel speeltjes voor, zat zelfs, maar op een of andere manier vond ik het zo misschien wel leuker. Ik zou hem echt onder handen nemen, zonder dat daar maar iets aan te pas hoefde te komen, behalve een stel handboeien om te bepalen wie de baas was. Ik krulde rustig mijn vingers een paar keer om en strekte ze weer. Hij wilde het ruw, dat ging hij ook krijgen, maar hem laten uitscheuren was ook weer zowat. "Vertel me een, ben je wel eens van achter genomen? Of ben ik je eerste?" vroeg ik met een paar kneepjes in zijn eikel. Ik was inderdaad wat aan het pesten, maar straks zou hij wel smeken dat we hiernaartoe terug konden gaan. Daarbij was het zo zonde om direct aan de slag te gaan met het neuken als je iemand eenmaal hulpeloos onder je had liggen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Hij pruilt en vraagt waarom hij stil moet zijn en ik kan het niet helpen als ik grinnik om z'n gezicht. 'Het is midden in de nacht Lou, mensen slapen. Je kan niet midden in de nacht, op straat heel hard gaan zingen' leg ik hem uit, al vraag ik me af of het wel tot hem doordringt. Hij valt bijna over een steen en moppert er over en ik schiet in de lach. 'Ja, wat een stomme steen' Ik rol met mijn ogen en kom bij het portiek van mijn appartementen complex en open de deur en trek Louis mee naar binnen. Ik vertel hem dat we de trap op moeten en hij stuntelt wat onhandig achter me aan en ik kijk af en toe achterom om zeker te weten dat hij heelhuids naar boven komt en dat hij niet van de trap afvalt. Als we eenmaal binnen in mijn appartement zijn, kan ik me niet meer inhouden en ik duw hem tegen de muur aan en ik zoen hem ruw en tegelijkertijd trap ik de deur dicht. Louis neemt de leiding en duwt z'n tong bij mij naar binnen en ik de mijne bij hem en we zoenen vol lust en dominantie. Ik voel hem rommelen aan de sluiting van mijn broek en het verbaast me hoe snel hij is met openen, zeker omdat hij dronken is. Ik kreun als hij mijn gevoelige lengte uit mijn broek haalt en dat is ook het moment dat ik me bedenk dat we nu naar mijn slaapkamer moeten. 'Ik wil je' hijg ik kreunend en ik trek hem mee, heftig zoenend en hij met mijn lengte in zijn handen, mee naar mijn slaapkamer en ik laat me vallen op het bed en ik trek hem bovenop me. 'Louis' mompel ik tegen z'n lippen aan. Ik wil hem in me, ik wil dat hij me neemt, ik kan niet langer meer wachten. Ik verlang naar zijn lengte, diep in mijn hol. 'Toe nou' mompel ik jammerend en ik duw mijn heupen tegen hem aan.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Hij grijnst als ik hem vertel dat ik het ruw wil, want zo is hij dan ook weer wel. Hij heeft de controle over mij, over mijn lichaam. En stiekem vind ik het best leuk en ik moet toegeven dat ik verslagen ben. Hij drukt met zijn handen op m'n borst en kreun zachtjes als hij z'n nagels naar beneden laat glijden. 'Je gaat me helemaal vernietigen niet'? vraag ik hem dan. Hij kwam iets omhoog en hij schoof mijn boxer naar beneden en ik liet sissend mijn adem ontsnappen toen dek koele lucht mijn erectie tegenkwam. Hij was gevoelig en hij klopte zachtjes. Mijn lichaam verraadt dat ik hem wil en dat verbaast me toch wel. Ik had niet gedacht dat mijn lichaam zo makkelijk over te halen was. 'Wat wil mijn lichaam Will'? vraag ik hem, ook al weet ik het antwoord al en doe ik alsof mijn neus bloed. Ik kreun wat harder als hij met zijn nagels over mijn lengte heen krast en hij voelt ontzettend dik aan. 'Will' jammer ik zachtjes als hij ook nog eens zijn middelvinger bij me naar binnen schuift. Het doet zeer en ik probeer te luisteren naar zijn advies. Ontspan jezelf. Maar dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak en ik probeer echt wel te ontspannen, maar ik moet gewoon wennen aan het feit dat er iets in m'n kont zit. 'Ontspan' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Will. Ik haalde zwaar adem toen hij er een tweede vinger bij duwde en het deed zeer, maar ik wilde me niet laten kennen en ik probeerde het genot er van in te zien, wat nog aardig lukte. Ik voelde hem bewegen en ik spreid mijn benen, zodat hij er beter bij kan. 'Hm, Will' Er rollen een paar vloeken uit mijn mond als hij een paar keer in mijn eikel knijpt en ik knik als hij me vraagt of hij de eerste is die mij neemt. 'Ja' breng ik uit, mijn erectie klopt pijnlijk en ik denk aan de woorden die hij eerder zei, over dat ik niet mag klaarkomen, maar met al een paar simpele aanrakingen kan ik mezelf al amper beheersen, maar ik doe het toch. 'Je bent m'n eerste' Ik bijt op m'n lip en ik kijk hem aan. Ik wil hem. Die gedachte is vreemd, want normaal denkt mijn bedpartner dat over mij, maar nu denk ik het over Will. Ik wil hem en dat vertel ik hem ook. 'Ik wil je'


    'Darling, just hold on'

    [Oops :$ ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:34 ]


    Bowties were never Cooler

    [Oops :$ ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:35 ]


    Bowties were never Cooler