• Dit lijkt me nou eens leuk om te zien!

    Post een plaatje van datgene wat jij als vergrendelscherm hebt!
    (let wel erop dat er verder niets van waarde / privacy in beeld staat als je een printscreen maakt.
    Je kan natuurlijk ook gewoon het plaatje laten zien. Ikzelf ben lui en heb een printscreen gemaakt.)


    Als starter, is hier de mijne :')


    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 10:17 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik zit niet op mijn mobiel nu, dus foto komt later. Maar het is de tekst 'I'm going fucking insane.' :'D


    wat was dit ookalweer

    Ook ik zit op dit moment niet op mijn mobiel, maar ik zal straks eens even kijken :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb mijn vriend als screensaver, dus ik ga hem niet hier posten x)


    I am an idiot, I move.



    x') Maakt me niet uit hoe vaak ze me nerd noemen... het is en blijft míjn vergrendelscherm (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Deze knappe bassie eh moos :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha dit is leuk om te zien ^^


    When the why is clear, the how is easy.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat is mijn screensaver nu, na een aantal van fandoms gehad te hebben. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gerard Way c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb al twee jaar de standaard afbeelding van samsung. Moet eens wat anders hebben, maar heb nog niks leuks kunnen vinden. Voor mijn vriend vind ik het niet zo leuk om een celeb crush te doen..


    Joaquin Phoenix. ;3


    Caution first, always.

    Ghehe dit vind ik een leuk topic. :Y)

    En ik heb gewoon een standaard Samsung afbeeldinggeval, want ik heb een nieuwe mobiel en ben nog niet naar een leuk plaatje wezen zoeken. Dus ik neem binnenkort een leuke screensaver. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb al sinds ik deze telefoon heb een standaard blauwige screensaver. :'D Misschien is dit wel een goed moment om eens op zoek te gaan naar iets anders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoveel awesome screensavers! Ik vind de verscheidenheid echt tof om te zien (cool)
    Helaas heeft nog niemand een screensaver met pancakes erop :'( xD


    When the why is clear, the how is easy.



    Wel van mijn tablet. Ik weet niet of dat ook mag.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 11:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."