• Vanwege de vele suggesties voor de stories open ik even een officieel topic. Dat zal het suggestie forum overzichtelijker houden en kunnen bijhouden en aangeven waar nog aan gewerkt word en wat het volgde punt op de lijst is.

    The list:
    • Dat de info van het verhaal ook op je profiel komt de staan, net zoals bij de Quizen. Niet enkel een leeg grijs kadertje.
    • Genre's voor de stories.
    • Ook stories onderverdelen in mappen, voor eigen overzicht.
    • Bij de notificatiemail van een nieuw geplaatst hoofdstuk, ook kunnen zien om welke story het gaat en evt. de titel van het hoofdstuk.
    • Scherm kunnen vergroten tijdens het lezen van de story.
    • Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk.
    • Spellingscontrole, net als in word. > Beta-readers
    • Gelezen hoofdstukken komen bij behaalde resultaten te staan.

    Drop hier je suggestie en we zullen zien wat we ermee doen. Houd wel even in de gaten dat het lang kán duren voor een suggestie werkelijk ingesteld wordt.
    Als suggesties verwijderd zijn betekent het dat ze al geprogrammeerd of (meerdere malen) afgewezen zijn. Staan ze in het to do-lijstje en staat je reactie niet meer in het topic, dan word er aan gewerkt.

    Wat er niet komt:
    Dat je je story terug kan zetten naar Quizen/Series. Dat gaat er niet komen. De Stories zijn juist aangemaakt om de series uit de quizen te halen, zodat alles wat overzichtelijker en logischer blijft.
    Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.
    POV- instelling. Zodat je het niet meer zelf hoeft te schrijven. Dat gaat er niet komen aangezien het maar een kleine moeite is het even boven je verhaal te schrijven en het is onnodig veel geprogrammeer voor een kleine optie.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2011 - 20:43 ]


    Bored.

    Dat je ook kan Nieuwste hoofdstukken kan bekijken en niet enkel Nieuwste Stories.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehmm.. Dat je helemaal (verplicht) moet invullen waarover het gaat en wat voor soort storie het is enzo. Want soms staat er maak maar gewoon, maar dat is f*cking vervelend. Omdat ik dan misschien pas in deel 20 achter kom dat de storie over CB gaat. Terwijl ik daar totaal niet van hou --'.

    Ik zou het fijn en handig vinden als er, bijvoorbeeld onder of helemaal bovenin een hoofdstuk van een story, de activeerdatum erbij staat. Dit is overzichtelijk voor de schrijver, omdat die dan kan kijken wanneer hij welk hoofdstuk heeft geschreven/geupload.
    Want nu is het zo dat als je bij je eigen story bij een hoofdstuk een keer op "aanpassen" klikt, de datum direct in die wijzigdatum verandert. Dit terwijl ik vaak alleen maar een spellingsfoutje er uit haal.
    Ik hoop dat ik duidelijk ben..? O_O Ben nogal slecht in uitleggen ^^'


    ars moriendi

    Dat de schrijver/schrijfster abo's kan verwijderen.

    Dat je van voor waar je de uitleg staat je ook kan kiezen zoals in het hoofdstuk zelf om er een afbeelding te plaatsen.


    The soul needs autumn.

    Het klinkt misschien stom maar ik zou het handiger vinden als je een mail krijgt omdat je een abo hebt dat er eerst de link naar het hoofdstuk staat en dan pas naar de voledige storie. Nu klik altijd op de eerste en kom ik op de volledige storie uit.

    Als je niet snapt wat ik bedoel mag je het vragen hoor.

    Ik hoop dat het er komt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Dat spellingscontrole heb je sowieso al als je Google chrome hebt...


    Your make-up is terrible

    • Dat dat vreselijke printer-knopje weg. Dat gaat er niet komen als het enkel om auteursrechten gaat. Wanneer iemand Ctrl + P drukt en in word zet hebben ze het verhaal net zo goed.


    Op sommige sites kan je niet copy-pasten. Kan Quizlet dergelijk systeem niet toepassen?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Assassin schreef:
    Dat spellingscontrole heb je sowieso al als je Google chrome hebt...

    Tell me more 'bout that!

    misschien is het handig als je op Genre kan zoeken xD

    en als dat er al is zeg het me maar ff waar dat dan staat xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    UNCOMMON schreef:
    Dat de schrijver/schrijfster abo's kan verwijderen.


    waarom zou je dat willen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Tell me more 'bout that!


    Google chrome is net zoals internet explorer, alleen dan van google, kan je gratis van google.nl downloaden.


    Your make-up is terrible

    NJ schreef:
    Dat je van voor waar je de uitleg staat je ook kan kiezen zoals in het hoofdstuk zelf om er een afbeelding te plaatsen.
    Dat zou ik ook handig vinden! Ik weet dat je er een afbeelding neer kan plaatsen met een link, maar sommige foto's van mij hebben geen link.


    it's so empty living behind these castle walls

    UNCOMMON schreef:
    Dat de schrijver/schrijfster abo's kan verwijderen.


    Vind ik een goed idee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik had gedacht dat als je jouw story inactief zet, dat er dan een mail naar de personen gaan die een abo hebben. En dat je dan ook een reden kan invullen waarom de story tijdelijk inactief zit, maar dit is natuurlijk vrijblijvend. En dan ook een mail als de story terug actief komt te staan? Veel gemakkelijk voor diegene die een abo hebben of zo :] .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.