• Ghost City; een heel symbolische naam voor het verlaten dorp in Canada. Er zijn slechts een paar inwoners, die zeker de normaalste niet zijn. Het dorp is volledig afgesloten van de buitenwereld, al hebben ze wel de middelen om te communiceren met de buitenwereld via internet, telefoon, etc.
          De bewoners van het dorp hebben allemaal een stoornis, of zijn er heen gestuurd omdat ze niet mee konden in de normale maatschappij. Er gebeuren echter vreemde dingen in het dorp, waardoor de oorspronkelijke bewoners van het dorp vertrokken zijn. Nu zit het dorp vol met probleemjongeren, getraumatiseerde militairen en ga zo maar door. Het dorp telt niet een echte wet, maar de eerste bewoner bedacht bepaalde regels.

    Regel 3 - Stelen, moorden en andere misdaden worden niet getolereerd, en er wordt een passende (meestal lichamelijke) straf bij bedacht, waarvan de doodstraf de hoogste straf is.
    Regel 2 - Mocht iemand middelen tekort hebben en de maandelijkse vracht is nog niet langs geweest, wordt er gedeeld.
    Regel 1 - Je beantwoord altijd een berichtje en je neemt altijd de telefoon op als je gebeld wordt.


    De eerste regel is van groot belang, want als je gebeld wordt krijg je een opdracht die je moet uitvoeren. Mocht je deze opdracht missen, krijg je geen middelen en geld de tweede regel niet voor het betreffende persoon.
          Al jaren is het onbekend wie de beller is, slechts weinig mensen hebben de beller in het echt gezien - en ze zijn nooit meer teruggevonden. Het is nog maar de vraag of je je buurman, vriendin, leraar of zelfs maar je ouders kan vertrouwen, want misschien zijn zij de beller. En dat kan de nodige problemen opleveren. Weggaan uit het dorp is geen optie, want de meeste mensen die hebben geen thuis meer in de normale beschaving, en bovendien zal de Beller ervoor zorgen dat je je huis nooit zal bereiken.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal achttien jaar, maximaal 99 jaar.
    Nationaliteit:
    Reden verblijf in het dorp:
    Rol in het dorp:Wat doet je personage in het dorp? Gaat hij/zij nog naar school?
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:



    RollenStop op personages, tenzij er van beide geslachten nog iemand bij wilt komen.:
    Meisjes:
    - Amalia Annabelle Aikna // Meje 1.1
    - Eleanore Isabella Montague // EgoTerreo 1.2
    - Nienke Athanasiadis // Lypophrenia 1.2
    - Gereserveerd // Elena Lee // Dotan 1.5

    Jongens:
    - Bryce Erich Byrnes // Lensherr 1.2
    - Gereserveerd // Crucifix
    - Dylan Hewitt // Hecuba 1.4
    - Gereserveerd // Sadist
    Faceclaims:
    - Sasha Pieterse // Meje
    - Troian Bellisario // Lypophrenia
    - Torrey DeVitto // Aranyhid
    - Daveigh Chase // EgoTerreo
    - Jamie Dornan // Sadist
    - Colin Donnell // Lensherr


    Topics:


    Regels:
    ¤ Minimaal 150 woorden per post.
    ¤ Maximaal één personage per persoon.
    ¤ Reserveer pas een rol als je zeker weet dat je kan, ik wil dit niet laten doodlopen.
    ¤ Ik zal met een randomizer de Beller kiezen, vermeld het bij je rol als je niet wilt dat je de Beller wordt.
    ¤ De Beller stuurt de opdracht in een PB naar mij, met het personage dat de opdracht moet uitvoeren erbij.
    ¤ Geen Mary Stu's of Mary Sue's
    ¤ En dan de belangrijkste regel: Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 15:07 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dotan schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik ermee. (: Omdat ik al gezien heb dat iemand in VT schrijft.


    Aah oké :3 Hopelijk niet ik want ik weet dat ik soms tijden door elkaar wil gooien x) (Don't ask how I even get the bloody idea to do that)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Loopt dat hier ook dood? Wat gebeurt er met de reserveringen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys