• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.

    Informatie
    [list]
    [*]Aanmeldingen sluiten zodra er genoeg deelnemers zijn (24, 2 per district).
    [*]Als je kiest voor een district dat al vol is, zul je in een ander district worden geplaatst.
    [*]Er zal een speeltopic zijn, waar alle gebeurtenissen zullen worden geplaatst.
    [/list]

    Wat moet ik invullen om mee te doen?
    [list]
    [*]Je Quizlet username
    [*]De naam van het personage dat je wilt hebben in de Quizlet games. (Je kunt je eigen naam gebruiken of die van een niet bestaand personage, wat je maar wilt).
    [*]Het district waarin je het liefste wilt zitten.
    [*]Een plaatje van je personage (het liefst zo groot als een avatar op Quizlet).
    [/list]

    Wat hoef ik niet te doen?
    [list]
    [*]Je hoeft geen rol te schrijven (aanmelden op het formulier is het enige wat je hoeft te doen).
    [*]Je hoeft geen district te claimen. Weg is weg en je wordt dan gewoon ergens anders ingedeeld.
    [*]Je hoeft niet te schrijven. Alles wordt voor je gedaan.
    [/list]

    Klik op het plaatje hieronder om naar het speeltopic te gaan.


    We zijn vol!

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik iemand uit district 1 ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Gaaf! Ik heb me aangemeld.


    Your make-up is terrible

    Recentia schreef:
    Mag ik iemand uit district 1 ?
    Als je je gewoon aanmeldt op het formulier en niemand heeft 1 geclaimed dan krijg je het. Je hoeft geen rol te schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan niet meedoen vanwege de _ in mijn username...mag ik een oudere username van me opgeven zonder zoiets?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ehm, moet het een bestaand personage zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Little_Liars schreef:
    Ik kan niet meedoen vanwege de _ in mijn username...mag ik een oudere username van me opgeven zonder zoiets?
    Ah, ik zal dat eventjes oplossen, mijn fout!

    EDIT: Opgelost.

    Flashing schreef:
    Ehm, moet het een bestaand personage zijn?
    Nope. Je mag zijn wie je maar wilt. Als je als jezelf gaat is het waarschijnlijk leuker dan een niet bestaand persoon, maar it's all up to you. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 12:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nope. Je mag zijn wie je maar wilt. Als je als jezelf gaat is het waarschijnlijk leuker dan een niet bestaand persoon, maar it's all up to you. :Y)


    Meh ik weet niet of ik dan Kelly of Kyle wil gebruiken ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Done! :')
    Het hoeft niet jezelf te zijn toch? :'O

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 12:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Little_Liars schreef:
    Done! :')
    Het hoeft niet jezelf te zijn toch? :'O
    Nee dat hoeft niet. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Done ;p
    Ik heb mezelf gedaan, hahah.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 12:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Done ;p
    Ik heb mezelf gedaan, hahah.
    Ik zag het. Het mooie aan dit formulier is, is dat ik alle foto's meteen op Dropbox heb. Scheelt me weer moeite.
    We hebben al 4 van de 24 deelnemers. Gaat lekker zo!

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 12:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag je jezelf als foto nemen of een FC?


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Mag je jezelf als foto nemen of een FC?
    Zoals al staat beschreven in de openingspost, je mag zelf kiezen wat je neemt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 12:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Zoals al staat beschreven in de OP, je mag zelf kiezen wat je neemt.


    Ohw oops, over het hoofd gezien, okay ik ga dan wel als mezelf :')


    I just caught the wave in your eyes

    Done ^^


    I just caught the wave in your eyes