• The Labyrinth


    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming
    hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig op reageren als
    het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 2 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!
    ° Ik waardeer het niet als mensen van te voren dingen
    afspreken. Als je dit doet en ik het merk, lig je er gelijk uit.



    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics:


    Eeuwen geleden zijn de Patrynen, een soort halfgoden, opgesloten in het Labyrint door hun tegenstanders, de Sartanen. Ook zij zijn halfgoden en ze verschillen niet zo veel van elkaar. Ze gebruiken beiden runenmagie, de hele huid van de Patrynen bevat getekende runen die ze bij hun geboorte al krijgen.
    De Sartanen geloofden dat de Patrynen anders zouden worden, meer zoals hen, als ze hen zouden opsluiten in het Labyrint, een plek waar gevaar om elke hoek lurkt. Nu is er echter een probleem opgetreden bij de Sartanen, de bewakers van het Labyrint. Ze zijn plotseling verdwenen en de Patrynen zijn overgeleverd aan de grillen van het Labyrint die de controle in eigen handen genomen heeft.
    Er bestaat een uitgang, een legendarische uitgang. De renners, Patrynen die alleen of met z'n tweeën zijn en zich door het Labyrint bewegen, zoeken naar poorten waar ze doorheen kunnen om op het volgende stuk te komen. Uiteindelijk is er een poort 'De poort des doods' die je in de Nexus brengt en waar alle Patrynen veilig kunnen wonen. Maar veel Patrynen hebben het al opgegeven, omdat de kans om dood te gaan te groot is. Ze wonen samen in een gemeenschap en proberen naast overleven, ook nog te leven. Alleen het dreigende gevaar zorgt ervoor dat ze af en toe verder trekken.

    Rollen

    Hoe maak ik een rol?

    ° Gereserveerd | Nereid
    ° Gereserveerd | Constellation
    ° Elizabeth | 17 | Uptown
    ° Gereserveerd | The_Glue
    ° Gereserveerd | Beckmann

    ° Gereserveerd | Assassin
    ° Gereserveerd | RabidKiller
    ° Gereserveerd | Anaklysmos
    °
    °



    Invullijstjes

    Naam: (geen achternaam)
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Relaties: (familie, vrienden, maar geen dingen die nog moeten gebeuren!)
    Verleden: (geboren in de gemeenschap, renner geweest, etc)
    Taak in de gemeenschap: (denk aan verkenner, genezer, stamhoofd, etc)
    Extra:


    Extra informatie

    De Patrynen hebben zwarte runen over hun lichaam, behalve op hun hoofd, handpalmen en voetzolen. Als ze deze magie gebruiken, lichten de runen rood en blauw op. Deze runen gebruiken ze voor van alles, vooral om zichzelf te beschermen of te genezen. Ze kunnen de runen ook op voorwerpen tekenen om deze extra kracht te geven. Water en voedsel kunnen ze verdubbelen, maar enkel wat ze al hebben.
    De omgeving van het labyrint is heel divers, zo heb je bossen, open grasvlakten en meren. Ook bergen en dalen zijn niet vreemd. De Patrynen hebben zich gevestigd in hutten op zo'n open grasvlakte in een dal. Het gevaar bestaat uit allerlei wezens, je kan het zo gek nog niet bedenken, die jacht maken op de Patrynen.


    Er is geen bepaalde tijd waarin je je rol af moet hebben! Dit komt omdat het nog even zal duren tot het speeltopic geopend zal worden, hou daar rekening mee! Ik zou het waarderen als jullie je rollen rond half april af ronden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 12:41 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm twijfels...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam:
          Paithan
          Kort, Paith
    Leeftijd:
          31
    Geslacht:
          Mannelijk
    Innerlijk:
          Paithan lijkt een teruggetrokken, eenzame man te zijn. In de gemeenschap is hij vaak stil, maar dat komt omdat hij niet zo goed weet hij hoe moet zeggen in grotere groepen. Hij vind het moeilijk om toenadering tot anderen te zoeken, maar vind het niet erg als anderen dit bij hem doen. Hij maakt graag een praatje met de Patrynen die hij kent, hij kan een erg goede vriend zijn die goed kan luisteren en echt om je geeft. Soms lijkt hij echter wel en tikkeltje egoïstisch omdat hij vooral rekening houdt met zichzelf en altijd in eerste instantie aan zichzelf denk en wat het beste is voor hem. Het zal veel moeite voor een persoon kosten om dat te veranderen, maar ook voor hem, gewoon omdat hij het zo gewend is.
          Een eigenschap die Paith vaak goed verborgen houdt, is zijn vreemde humor. Hij lijkt af en toe wat chagrijnig omdat hij dit dus niet toont, hij lacht maar weinig. Toch vind hij sommige dingen toch wel erg grappig, maar hij vind zijn eigen humor gewoon veel te kinderachtig om aan toe te geven. Toch zijn er ook wel andere dingen die hij amusant vind, zoals een lichte vorm van leedvermaak. Hij kan soms een tikkeltje sarcastisch reageren en soms zelfs bot, maar dat bedoeld hij meestal toch niet zo, of hij moet je wel erg vervelend vinden.
          Hoewel Paithan in de gemeenschap snel doet wat anderen van hem vragen, natuurlijk wel nadat hij heeft nagedacht of het wel de juiste beslissing is, kan hij zelf af en toe erg dominant zijn en neemt hij snel het leiderschap op zich, mocht de situatie zich voordoen. Dit is gewoon een automatisme. Ook in zijn gevoelens lijkt Paithan erg terughoudend te zijn. Zo uit hij ze niet snel, maar wilt hij ze aan zichzelf ook niet snel toegeven. Negeren lijkt altijd makkelijker, vooral omdat hij zichzelf voorhoudt dat hij geen gevoelens nodig heeft.
    Uiterlijk:
          Paithan is een grote, brede man die zeker niet over het hoofd te zien valt, mede door zijn woeste uiterlijk. Hij is bijna 1,90 lang en door zijn inspanningen gespierd. Sinds hij in de gemeenschap gekomen is, is het wel duidelijk dat hij iets is aangekomen doordat hij meer eet en minder beweegt omdat hij niet alles meer in zijn eentje hoeft te doen. Zijn huid, de stukken die je ziet onder de runen, is zongebruind en gaaf.
          Het bruine haar van Paith valt golvend tot op zijn schouders en is een flinke, volle bos. Zijn zware, donkerbruine wenkbrauwen en donkere stoppels werken allemaal mee aan een woest uiterlijk. Zijn ogen hebben echt een hele lichte kleur, ze zijn groen gemengd met blauw en vallen erg op omdat ze omringt worden door donkere wimpers. Hij heeft een rechte neus, met daaronder een paar volle lippen en een hoekige, mannelijke kaaklijn.
          Paithan is een simpele man die niet van ditjes en datjes houdt, wat je ook kan zien aan zijn kleding. Hij draagt graag simpele kleding en kan niet zonder zijn soepele, leren laarzen. Hij draagt, als het even kan, geen shirts en ruime broeken. Anders draagt hij vaak een shirt van wit linnen, waardoor zijn gebruinde huid goed uitkomt.
    Relaties:
          Elizabeth • Paithan werkt vaak samen met deze jongedame.
    Verleden:
          Paith is geboren in een kleine gemeenschap, maar nadat die uit elkaar viel door een aanval, is hij samen met zijn vader een renner geworden. Hij was toen tien jaar oud Zijn vader is gestorven toen Paithan 20 was. Hij is nog maar een jaartje in de gemeenschap, maar het bevalt hem goed, hoewel het voor hem erg wennen is om rekening te houden met anderen.
    Taak in de gemeenschap:
          Verkenner, door zijn ervaringen als renner.
    Extra:
          Paithan woont alleen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Even mijn topics. Not sure yet of ik een man of een vrouw wil, want ik vind het allebei wel leuk. Ik wacht wel tot er een tekort komt van een van beide soorten en dan maak ik die wel ;3


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Even mijn topics. Not sure yet of ik een man of een vrouw wil, want ik vind het allebei wel leuk. Ik wacht wel tot er een tekort komt van een van beide soorten en dan maak ik die wel ;3


    Haha, oké. 8D


    Your make-up is terrible

    Hi, ik zou graag mee willen doen met een mannelijke rol ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Hi, ik zou graag mee willen doen met een mannelijke rol ^^


    Je staat erbij!


    Your make-up is terrible

    Graag een vrouwelijke genezer als dat mag C:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Graag een vrouwelijke genezer als dat mag C:


    Staat erbij!


    Your make-up is terrible

    Nja, kies jij anders maar wat voor geslacht mijn rol heeft. Ik kan echt niét kiezen! D;


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet voor je kiezen. D: Neem beide, degene voor wie je de beste rol kan bedenken, of de beste fc hebt?


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Ik kan niet voor je kiezen. D: Neem beide, degene voor wie je de beste rol kan bedenken, of de beste fc hebt?


    Doe dan maar een vrouw. Daar weet ik meer faceclaims voor (;


    26 - 02 - '16

    [W.I.P]

    Makayla

    » Drieëntwintig zomers
    » Vrouwelijk
    » Genezer




    » Innerlijk «
    » Uiterlijk «
    » Relaties «
    » Geschiedenis «

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 20:58 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Schrap bij nader inzien mijn rol maar. Anders ga ik het verwaarlozen en dat verdient zo'n rpg als deze niet :c


    26 - 02 - '16

    CASSANDRA



    Naam
    Cassandra

    Leeftijd
    Tweeëntwintig

    Geslacht
    Vrouwelijk

    Innerlijk

    Uiterlijk

    Relaties

    Verleden

    Taak in de gemeenschap
    Genezer

    Extra


    To the stars who listen — and the dreams that are answered