• Ik ben nu bezig met de personages voor mijn verhaal -wat helaas niet op Quizlet komt te staan, omdat ik er serieus iets mee wil doen- maar ik heb nu de hoofdpersoon -het meisje- klaar, via zo'n lijstje (super handig!)

    Nu infiltreert zij een familie door de zoon te verleiden, dus hij heeft ook een redelijk grootte rol. Zal ik voor hem ook een lijstje maken? Of niet?

    Hoe doen jullie dat?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik maak om eerlijk te zijn nooit lijstjes :/
    Maar ja, het zou wel handig zijn denk ik.


    26 - 02 - '16

    Eerlijk gezegd, maak ik helemaal geen lijstjes. Maar als hij een grote rol heeft zou ik het wel doen.


    wat was dit ookalweer

    Ik maakte ook nooit lijstjes, maar ik merkte van mezelf dat ik dan halverwege mijn personage totaal niet meer herkende omdat ik nooit een duidelijk beeld had en dat had opgeschreven.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik schrijf altijd de nodige dingen op van de persoon, zodat ik een soort reminder heb om niet van dat af te wijken in het verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou om heel eerlijk te zijn; zo'n lijstje maken leid me meer af dan wat anders; het werkt voor mij totaal niet. Het enige wat ik op schrijf zijn de belangrijkste dingen; zijn/haar uiterlijk en iets kenmerkelijks dat hij of zij altijd doet. (BV iets als hij of zij boos is of de manier waarop zij/hij iemand begroet, hoe hij/zij doet tegen iemand die hij/zij niet mag). Maar meer ook niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik bedenk altijd wat voor soort type ik wil hebben en dan zoek ik daar een foto bij. Dat is eigenlijk alles.
    Vroeger maakte ik wel lijstjes, maar daar hield ik me toch niet aan, dus daar ben ik maar mee opgehouden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Ik bedenk altijd wat voor soort type ik wil hebben en dan zoek ik daar een foto bij. Dat is eigenlijk alles.
    Vroeger maakte ik wel lijstjes, maar daar hield ik me toch niet aan, dus daar ben ik maar mee opgehouden.


    16 - 09 - '17

    Ik maak altijd een vragenlijst en ik beantwoord hem voor ieder personage wat ik maak, en vaak lijken personages op mij en mensen die ik in het leven ken


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik vul wel lijstjes in, maar geen uitgebreide lijstjes. Het standaard lijstje dat het in de meeste RPG's kunt vinden, dat vul ik in. Meestal heb ik namelijk al een idee wat voor een karakter mijn personage heeft.

    Als je voor het meisje een lijstje heb in gevuld, dan zou ik -als ik jou was- hetzelfde lijstje invullen voor de jongen. Hij lijkt mij namelijk wel belangrijk voor het verhaal.


    Physics is awesome

    Madhouses schreef:
    Ik maak altijd een vragenlijst en ik beantwoord hem voor ieder personage wat ik maak, en vaak lijken personages op mij en mensen die ik in het leven ken


    maar personage, hoe klein de rol dan ook, hetzelfde vragenlijstje als bij de hoofdpersoon?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe