• Nee serieu! Ik ben het hier stillaan echt kakbeu aan hetwordne >,< Like, ik ga hier ff over mezelf spreken hea? Maarik klink hier zielig maar dt ben ik niet.
    C'mon! Ik dacht serieus dat, als ik hier kwam dat hier allee mense lief tegen elkaar waren en dat er hier amper ruzie was. Verkeerd gedacht ds! Like ik heb op school dikke problemen, grote ruzies enzoo en dan is dithie nog het toppunt. Believe it or not; Paar dagen geleden had ik byna een emotionele iningking ofsoo... Ik weeet niet at jullie rvan danken aber ik dacht eerst dat als ik van school kwam dat ik hier lekker kon ontspannen e leuke dingen doen enzoo. Maar hetenige wathier tegenwoordig nog gemaakt word is ruzie. Serieus,ik hoop echt dt het hier snel gaat stoppen met die ruzies cuz anders ben ik hier snel weg >,< Not for ever but for a while. En k denk dat er door die ruzies erg veel leden gewoon hier niet meer graag zijn enzoo>,<

    Dit was wat ik moest zeggen.

    Er is geen ruzie alleen ik zeg de waarheid dus gaan we verder over Bill de EendenMoordennaar? ^^

    Er is geen ruzie alleen ik zeg de waarheid dus gaan we verder over Bill de EendenMoordennaar? ^^


    Doe ff normal jaah --' Als je oplet ofzoo zie je duideijk dt Q. veranderd is en dat er niets anders meer als ruzie gemaakt word.

    Het is wel zo met al die ruzies. Ik meng me er echt nooit in! En negeer het gewoon als mensen weer denken dat Bill heilig is ofzoo reageer daar niet op XD Maar je hebt wel gelijk, er zijn zoveel ruzier hier!
    En we lullig van je thuissituatie... Veel succes daarmee.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Doe ff normal jaah --' Als je oplet ofzoo zie je duideijk dt Q. veranderd is en dat er niets anders meer als ruzie gemaakt word.

    Naja alleen van die Fake shittt
    Enzo..
    Dus eendenmoordennaar! ^^

    Er is geen ruzie alleen ik zeg de waarheid dus gaan we verder over Bill de EendenMoordennaar? ^^


    MAAR JE HOUD ER GEWOON NIET OVER OP!!!
    Like Bill de enigste is die zoiets draagt!
    Bill kiest zelf niet wat dat hij voor zoon shows moet dragen hoor!!



    Maar voor de rest annelies ik ben het met je eens


    I need you like a heart needs a beat

    Dit soort topcs dragen er soms ook aan bij, to be honest. Om de haverklap opent iemand een topic met 'ik ben die ruzies echt kotsbeu'. Ik geef je daarover ook wel gelijk; men mag zeggen wat je hiervan als Quizletter vindt maar het beste idee om de ruzies hier de kiem in te smoren is om het dood te zwijgen en wanneer er toch een ruzie opduikt de betreffende user(s) en topic melden bij een mod.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat de ruzies binnenkort afgelopen zijn als er echt maatregelen genomen worden. Je hebt gewoon mensen die altijd ruzie zoeken en tja, die komen dan de forumgezelligheid verpesten.


    I recycle my thoughts.

    Zelf heb ik er nog niet heel veel van gemerkt, behalve dat ene topic waar Siham zo gehaat werd. Dat was wel zo'n beetje het heftigste topic dat ik hier heb meegemaakt. Toen het topic eindelijk - op mijn verzoek - werd gesloten waren er meerder users die als reactie daarop nog een topic openden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Homoo <33

    die rusies sijn so fcking kut want iedereen is boos op iedereen en meestal sijn dat mijn maatjes en dat vindk dan kut en dan moetk vn die lui partij kiese en da kank nie want ik ben een onpartijdige kutkoe xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat de ruzies binnenkort afgelopen zijn als er echt maatregelen genomen worden. Je hebt gewoon mensen die altijd ruzie zoeken en tja, die komen dan de forumgezelligheid verpesten.


    aaah thank God for that!


    I'll Destroy All That You Have.

    Like; is het zo moeilijk om 1 iemand zijn/haar mening te laten geven zonder een ruzie.
    Een discussie, jaa, een ruzie, nee.

    Nja, ik vind het owk erg kak. Mensen moeten elkaar altijd uitkakken en hebben de laatste tijd echt geen respect meer voor elkaar o_O


    What you see, is what you get.

    Honderden jongeren bij elkaar zetten is om problemen zoeken, doodnormaal.


    Sing the song of the stars for me.

    Ruzies?!
    Das dan vooral op het forum fso ? Niet?
    Nja, ik heb ng geen ruzie ghad met iemand op Q of heb ng nooit gemerkt dat er ruzie wordt gemaakt . NJa, ligt wel aan mij [A']


    ' Yes, music is the new religion_

    Ruzies?!
    Das dan vooral op het forum fso ? Niet?
    Nja, ik heb ng geen ruzie ghad met iemand op Q of heb ng nooit gemerkt dat er ruzie wordt gemaakt . NJa, ligt wel aan mij [A']

    Wees blij. Zorg maar dat je uit de ruzies blijft hier op Q :').


    I recycle my thoughts.