• Nee serieu! Ik ben het hier stillaan echt kakbeu aan hetwordne >,< Like, ik ga hier ff over mezelf spreken hea? Maarik klink hier zielig maar dt ben ik niet.
    C'mon! Ik dacht serieus dat, als ik hier kwam dat hier allee mense lief tegen elkaar waren en dat er hier amper ruzie was. Verkeerd gedacht ds! Like ik heb op school dikke problemen, grote ruzies enzoo en dan is dithie nog het toppunt. Believe it or not; Paar dagen geleden had ik byna een emotionele iningking ofsoo... Ik weeet niet at jullie rvan danken aber ik dacht eerst dat als ik van school kwam dat ik hier lekker kon ontspannen e leuke dingen doen enzoo. Maar hetenige wathier tegenwoordig nog gemaakt word is ruzie. Serieus,ik hoop echt dt het hier snel gaat stoppen met die ruzies cuz anders ben ik hier snel weg >,< Not for ever but for a while. En k denk dat er door die ruzies erg veel leden gewoon hier niet meer graag zijn enzoo>,<

    Dit was wat ik moest zeggen.

    Ik eb al bijna 6 jaar problemen , meisje,
    maar ik blijf ervoor gaan,
    Nu 3dagen geleden, ben ik bijna al men vrienden verloren, hoe dat komt weet ikniet,
    Velen zeggen er sorry en je verdient beter enal, maar dan dnek ik niet zielig zijn, er zijn er die het erger hebben.
    Als er iets is je moet et meer zeggen e ^^
    misschien kan ik je helpen ^^

    xx3

    (...)

    Ik mag het hopen. :')
    Maar sinds de situatie van mijn vader gaan mensen me heel anders behandelen, en daar kan ik niet zo goed tegen. Like, het is hartstikke lief, ook van mensen hier op quizlet, maar soms denk ik van: 'hou eens op!' ik hoor het nl vaak genoeg.

    Like, mijn leven is veranderd, maar ik ben nog steeds Esmaye, een meisje van 11 jaar, en niet iemand anders.

    En daarom bewonder ik jouw manier van doen :'). Tenminste, toen ik 11 was kwam ik niet zo open voor mijn dingen uit als je begrijpt wat ik bedoel. Hoe ik nu denk, en laat merken deed ik toen niet. Ook al dacht ik 3 jaar geleden precies hetzelfde.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    En daarom bewonder ik jouw manier van doen :'). Tenminste, toen ik 11 was kwam ik niet zo open voor mijn dingen uit als je begrijpt wat ik bedoel. Hoe ik nu denk, en laat merken deed ik toen niet. Ook al dacht ik 3 jaar geleden precies hetzelfde.


    Kijk, met jóu kan ik praten. Dat is tenminste beter als ruzie ofzo.


    -

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Ö Ik bedoel, Als iemand een andere mening over iets heeft, dan beginnen ze hier meteen met een of andere ruzie ruzie. Als iedereen nou eens een beetje respectvol met elkaar zou omgaan .. (A)


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Precies. Ik ben opgegroeid met zulk soort mensen en weet nu hoe ik daar mee om moet gaan. Ik ben zelf altijd een grijze muis geweest, en doordat mensen mij uit gingen dagen omdat ze mij als de zwakste schakel zagen, heb ik een eigen manier van leven opgebouwd hoe ik iedereen tevreden kan houden, en ruziezoekers op de beste manier kan negeren. Ik heb zelfvertrouwen opgebouwd, en mij zullen ze nooit meer zo klein krijgen.


    Wel, daar en ik nu vollop mee bezig. Zelfvertrouwen opbouwen. Ik heb het echt nodig want ben ook zo'n grijze muis ezoo.

    jup,,

    same here, behalve de problemen op school, daar heb ik eindelijk mijn beste vrienden gevonden, tot nu toe is het het beste jaar dat ik ooit heb gehad XD
    de laatste tijd zit ik liever op school dan ergens anders, behalve als Enya en ik gaan shoppen, dan liever stad XD
    en die ruzie komt de laatste tijd vooral uit 1 persoon --'

    ik noem geen naam, ze zal het zelf wel wete.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik heb nog niets gemerkt van ruzies, maar ruzies zijn er om opgelost te worden..


    Polkadots are going mess you up..