• Nee serieu! Ik ben het hier stillaan echt kakbeu aan hetwordne >,< Like, ik ga hier ff over mezelf spreken hea? Maarik klink hier zielig maar dt ben ik niet.
    C'mon! Ik dacht serieus dat, als ik hier kwam dat hier allee mense lief tegen elkaar waren en dat er hier amper ruzie was. Verkeerd gedacht ds! Like ik heb op school dikke problemen, grote ruzies enzoo en dan is dithie nog het toppunt. Believe it or not; Paar dagen geleden had ik byna een emotionele iningking ofsoo... Ik weeet niet at jullie rvan danken aber ik dacht eerst dat als ik van school kwam dat ik hier lekker kon ontspannen e leuke dingen doen enzoo. Maar hetenige wathier tegenwoordig nog gemaakt word is ruzie. Serieus,ik hoop echt dt het hier snel gaat stoppen met die ruzies cuz anders ben ik hier snel weg >,< Not for ever but for a while. En k denk dat er door die ruzies erg veel leden gewoon hier niet meer graag zijn enzoo>,<

    Dit was wat ik moest zeggen.

    Quizlet is inderdaad veranderd, ja. Maar voor veel hier is dat positief bedoeld, hoor. I mean, er worden strengere maatregels gesteld, en er wordt beter opgelet.
    En stel er is ruzie, ga er niet op in en meld het bij een moderator.
    Ook wel een beetje logisch dat je ruzie krijgt/boos wordt als je er op reageert, hè. Ik bedoel, het gaat niet echt van harte.


    -

    Ruzies?!
    Das dan vooral op het forum fso ? Niet?
    Nja, ik heb ng geen ruzie ghad met iemand op Q of heb ng nooit gemerkt dat er ruzie wordt gemaakt . NJa, ligt wel aan mij [A']


    Nee ik inderdaad ook niet.


    -

    Honderden jongeren bij elkaar zetten is om problemen zoeken, doodnormaal.

    ja, terwijl het eigenlijk niet zou moeten. Maar ja, daarom zijn er ook mods, om de boel in goeie lijnen te sturen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quizlet is inderdaad veranderd, ja. Maar voor veel hier is dat positief bedoeld, hoor. I mean, er worden strengere maatregels gesteld, en er wordt beter opgelet.
    En stel er is ruzie, ga er niet op in en meld het bij een moderator.
    Ook wel een beetje logisch dat je ruzie krijgt/boos wordt als je er op reageert, hè. Ik bedoel, het gaat niet echt van harte.

    We moesten strengere maatregelen nemen en beter opletten omdat het gewoon niet meer ging. Zoveel ruzie ineens is niet normaal. Het is de bedoeling van deze site dat hier normaal, respectvol met elkaar om wordt gegaan en als dat niet gebeurd, tja, dan is het logisch dat er maatregelen genomen moeten worden.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    We moesten strengere maatregelen nemen en beter opletten omdat het gewoon niet meer ging. Zoveel ruzie ineens is niet normaal. Het is de bedoeling van deze site dat hier normaal, respectvol met elkaar om wordt gegaan en als dat niet gebeurd, tja, dan is het logisch dat er maatregelen genomen moeten worden.


    Inderdaad. Maar ik vind het juist positief dat de moderators goed opletten, en strengere maatregels aanschaffen.


    -

    (...)

    Nee ik inderdaad ook niet.


    Nja, Q is wel veranderd . maar er zijn mensen die het 'populairst' willen zijn enja.. das om problemen vragen zkr ?


    ' Yes, music is the new religion_

    (...)
    ja, terwijl het eigenlijk niet zou moeten. Maar ja, daarom zijn er ook mods, om de boel in goeie lijnen te sturen.

    Inderdaad. Jongeren moeten ook gewoon leren respect te hebben voor andere mensen. Ook al moet je die persoon niet. Dat is héél moeilijk voor de meeste jongeren, ook voor mij.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Nja, Q is wel veranderd . maar er zijn mensen die het 'populairst' willen zijn enja.. das om problemen vragen zkr ?


    Vind ik ook.
    I mean, wel zeuren, maar ook ruzie maken. Zeur dan ook niet, óf stop met ruzie maken.


    -

    (...)
    Inderdaad. Jongeren moeten ook gewoon leren respect te hebben voor andere mensen. Ook al moet je die persoon niet. Dat is héél moeilijk voor de meeste jongeren, ook voor mij.


    Inderdaad.
    En dát is juist het punt. Echt waar. Ze zien het als uitdagen, en dan ruzie maken.


    -

    (...)

    Nja, Q is wel veranderd . maar er zijn mensen die het 'populairst' willen zijn enja.. das om problemen vragen zkr ?

    Zulke mensen komen altijd in de problemen. Ik word echt link als het gaat om mensen die de beste willen zijn of de populairste uit gaan hangen. Iedereen wordt hier gelijk behandelt, of ze nou jongen/meisje zijn of moderator. Ik behandel iedereen gelijk en trek niemand voor.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Inderdaad. Jongeren moeten ook gewoon leren respect te hebben voor andere mensen. Ook al moet je die persoon niet. Dat is héél moeilijk voor de meeste jongeren, ook voor mij.

    Ik ben 14 jaar en heb geleerd respect te hebben voor mensen ook al zeiken ze je uit. Je hoort iedereen gelijk te behandelen. Meestal zijn de ruziezoekers degene die het meest in de problemen zitten en de enige uitweg zien om "aanbid" te worden. Dat lukt ze dan niet, en dan beginnen ze ruzie te zoeken om maar een beetje agressie om iemand anders af te reageren.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Zulke mensen komen altijd in de problemen. Ik word echt link als het gaat om mensen die de beste willen zijn of de populairste uit gaan hangen. Iedereen wordt hier gelijk behandelt, of ze nou jongen/meisje zijn of moderator. Ik behandel iedereen gelijk en trek niemand voor.


    Inderdaad.
    En als iedereen het zou doen zou er geen ruzie meer zijn op quizlet.


    -

    Ik ben het met jou eens, Eva.
    Maar er zijn dan weer mensen die quizlet zien als zich voordoen als iemand die zogenaamd super 'populair' en super 'stoer' is, enzovoort. En dan krijg je dat. Mensen moeten elkaar niet zo uitdagen.


    -

    (...)

    Inderdaad.
    En als iedereen het zou doen zou er geen ruzie meer zijn op quizlet.

    Precies. En als nou de hele wereld er nou zo over dacht..
    Sorry, dat is gewoon onmogelijk. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van worldpeace :')


    I recycle my thoughts.

    Ik ben het met jou eens, Eva.
    Maar er zijn dan weer mensen die quizlet zien als zich voordoen als iemand die zogenaamd super 'populair' en super 'stoer' is, enzovoort. En dan krijg je dat. Mensen moeten elkaar niet zo uitdagen.

    Precies. Ik ben opgegroeid met zulk soort mensen en weet nu hoe ik daar mee om moet gaan. Ik ben zelf altijd een grijze muis geweest, en doordat mensen mij uit gingen dagen omdat ze mij als de zwakste schakel zagen, heb ik een eigen manier van leven opgebouwd hoe ik iedereen tevreden kan houden, en ruziezoekers op de beste manier kan negeren. Ik heb zelfvertrouwen opgebouwd, en mij zullen ze nooit meer zo klein krijgen.


    I recycle my thoughts.