• Nee serieu! Ik ben het hier stillaan echt kakbeu aan hetwordne >,< Like, ik ga hier ff over mezelf spreken hea? Maarik klink hier zielig maar dt ben ik niet.
    C'mon! Ik dacht serieus dat, als ik hier kwam dat hier allee mense lief tegen elkaar waren en dat er hier amper ruzie was. Verkeerd gedacht ds! Like ik heb op school dikke problemen, grote ruzies enzoo en dan is dithie nog het toppunt. Believe it or not; Paar dagen geleden had ik byna een emotionele iningking ofsoo... Ik weeet niet at jullie rvan danken aber ik dacht eerst dat als ik van school kwam dat ik hier lekker kon ontspannen e leuke dingen doen enzoo. Maar hetenige wathier tegenwoordig nog gemaakt word is ruzie. Serieus,ik hoop echt dt het hier snel gaat stoppen met die ruzies cuz anders ben ik hier snel weg >,< Not for ever but for a while. En k denk dat er door die ruzies erg veel leden gewoon hier niet meer graag zijn enzoo>,<

    Dit was wat ik moest zeggen.

    (...)
    Precies. En als nou de hele wereld er nou zo over dacht..
    Sorry, dat is gewoon onmogelijk. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van worldpeace :')


    Haha, ja. Maar helaas genoeg zijn er zóveel mensen die het niet doen zoals jij, ik, en nog zoooooooo veel andere het doen, en dan krijg je dit soort dingen.


    -

    Maargoed, ik ga offtopic en ik ben van plan vanaf nu ontopic te blijven voor ik hier mijn hele oninteressante levensverhaal vertel :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Precies. Ik ben opgegroeid met zulk soort mensen en weet nu hoe ik daar mee om moet gaan. Ik ben zelf altijd een grijze muis geweest, en doordat mensen mij uit gingen dagen omdat ze mij als de zwakste schakel zagen, heb ik een eigen manier van leven opgebouwd hoe ik iedereen tevreden kan houden, en ruziezoekers op de beste manier kan negeren. Ik heb zelfvertrouwen opgebouwd, en mij zullen ze nooit meer zo klein krijgen.


    Knap van je.


    -

    Maargoed, ik ga offtopic en ik ben van plan vanaf nu ontopic te blijven voor ik hier mijn hele oninteressante levensverhaal vertel :'D


    :'D Haha.


    -

    (...)

    Knap van je.

    Tja, maar nog zie ik mezelf als een zeikerd :'D. Doordat ik veel mensen, zwakke personen heb zien pesten heb ik een echt enórme hekel gekregen aan pesten.


    I recycle my thoughts.

    Ik zeg nog één ding, en dan ben ik weg van dit topic. Wordt er langzamerhand schijtziek van. :'D

    Luister, ik ben van mijn mening dat mensen elkaar niet moeten uitdagen, niet stoer/populair/weetikveel gaan lopen doen, geen ruzie zoeken, daar is een site als deze niet voor, en nog zoveel dingen, echt ontelbaar veel.

    Maar ik heb een beetje het idee dat jij gewoon aandacht wilt. Want zinnen zoals: 'cuz anders ben ik hier snel weg' zijn aandachttrekkerij, en daar moeten heel veel mensen ook mee stoppen. Dat lijdt tot belediging en dat moet ook niet.

    Ik bedoel, ik snap wel dat jij niet de enige bent die dit vindt, en ik begrijp je punt wel. maar als we nou eens allemaal tot 10 tellen en ons met onze eigenzaken bemoeien, helpt het al een stuk.


    -

    (...)
    Tja, maar nog zie ik mezelf als een zeikerd :'D. Doordat ik veel mensen, zwakke personen heb zien pesten heb ik een echt enórme hekel gekregen aan pesten.


    Waarom een zeikerd? Ik vind het heel goed van je, i mean, ik heb me echt gewoon de grond in laten stampen.


    -

    Ik ga nu echt een beetje de moderator uithangen. o_O


    -

    (...)

    Waarom een zeikerd? Ik vind het heel goed van je, i mean, ik heb me echt gewoon de grond in laten stampen.

    Jep, ik ook. Maar nu ik ook ouder wordt denk ik anders. Oké, ik ben dan wel ieder jaar de jongste van de klas en ben dan wel een vroege leerling, ik pas mezelf aan aan de mensen in mijn omgeving. Ze zijn dan 1/2 jaar ouder, gedragen zich ouder, dan doe ik dat ook. Ik kan me niet gedragen als een irritante puber als mijn omgeving dat ook niet doet.


    I recycle my thoughts.

    Ik ga nu echt een beetje de moderator uithangen. o_O

    Haha, wie weet :'D. Maarja, moderatordingen zijn meer van de; ruzies voorkomen, users tevreden houden etc. En niet iets van de; ik wil wereldvrede, nee, zo is dat niet. Er komt heel wat verantwoording op je te staan en ze rekenen op je dat je goed je "ding" doet en users laat zien dat jij alleen maar het beste wil.
    Dit klinkt erg eng.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Jep, ik ook. Maar nu ik ook ouder wordt denk ik anders. Oké, ik ben dan wel ieder jaar de jongste van de klas en ben dan wel een vroege leerling, ik pas mezelf aan aan de mensen in mijn omgeving. Ze zijn dan 1/2 jaar ouder, gedragen zich ouder, dan doe ik dat ook. Ik kan me niet gedragen als een irritante puber als mijn omgeving dat ook niet doet.


    Inderdaad. Ik ben ook 1 van de jongsten, like, op een paar kinderen na, maar dan echt kinderen, zoals tutjes, ja, hoe noem je dat? Ik weet het niet. Zeg maar, ik ben al ongesteld, heb borsten, enzeu, zij nog geen ene flikker van dat. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik pas me gewoon aan aan mijn vriendinnen, die ook ouder zijn, dat is voor mij het beste.


    -

    (...)
    Haha, wie weet :'D. Maarja, moderatordingen zijn meer van de; ruzies voorkomen, users tevreden houden etc. En niet iets van de; ik wil wereldvrede, nee, zo is dat niet. Er komt heel wat verantwoording op je te staan en ze rekenen op je dat je goed je "ding" doet en users laat zien dat jij alleen maar het beste wil.
    Dit klinkt erg eng.


    Eng maar fijn.


    -

    (...)

    Eng maar fijn.


    O, het was klein maar fijn. Dat is waar ook.


    -

    (...)

    Eng maar fijn.

    Ach, door die ruzies enzo leer je wel om voor jezelf op te komen, ook al is dat maar op het internet. Je zal merken dat dat in rl ook vanzelf gaat komen.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ach, door die ruzies enzo leer je wel om voor jezelf op te komen, ook al is dat maar op het internet. Je zal merken dat dat in rl ook vanzelf gaat komen.


    Ik mag het hopen. :')
    Maar sinds de situatie van mijn vader gaan mensen me heel anders behandelen, en daar kan ik niet zo goed tegen. Like, het is hartstikke lief, ook van mensen hier op quizlet, maar soms denk ik van: 'hou eens op!' ik hoor het nl vaak genoeg.

    Like, mijn leven is veranderd, maar ik ben nog steeds Esmaye, een meisje van 11 jaar, en niet iemand anders.


    -