• Welkom in het praattopic van Always Answer the phone!


    Username/Naam/Naam personage
    Sinceriously - Xantha // Bryce
    EgoTerreo - Wendy // Eleanore
    Meje - Carianne // Amalia
    Aranyhid - Noa // Johanna
    Lypophrenia - Marjolein // Nienke
    Crucifix - Marie //
    Hecuba - Britt // Dylan
    Sadist - Xanthe //
    Dotan - Yong Qing // Elena

    Topics:
    Ships:
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 22:56 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lawl, ik haat trainen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sinceriously schreef:
    Lawl, ik haat trainen.


    Awehh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    awh

    is Dylan goed? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    awh

    is Dylan goed? c:


    Ik kijk hem zo even door (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    yes ty c:


    Spinning around, I'm weightless.

    @Hecuba wat voor relatie had je in gedachte voor Dylan en Eleanore? Want dan zet ik dat er ook even in x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik denk dat ze elkaar misschien eerst gewoon een beetje leren kennen, opzoeken ivm dat ze volgens mij allebei nog vrij nieuw zijn? En daarna gewoon closer worden I guess ? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ik denk dat ze elkaar misschien eerst gewoon een beetje leren kennen, opzoeken ivm dat ze volgens mij allebei nog vrij nieuw zijn? En daarna gewoon closer worden I guess ? c:


    Ah okay ik zet anders wel neer dat die vriendschap zich enkel gewoon wat verder ontwikkelt dan x) Maar ik bedoelde meer van blijven ze gewon vrienden, raken ze goed bevriend etc. Maar ik schrijf dat dan wel op dus x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    oooh ja dat denk ik haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Enn gevonden. Omg :')

    Even duidelijk, Dylan en Elena zijn als zus en broer? Nienke als twee stille dingen die mekaar aanvoelen? :')
    Heeft Elena een goede band met Bryce? Aangezien ze mekaar al 6 jaar kennen of zo?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yong Qing btw :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    Enn gevonden. Omg :')

    Even duidelijk, Dylan en Elena zijn als zus en broer? Nienke als twee stille dingen die mekaar aanvoelen? :')
    Heeft Elena een goede band met Bryce? Aangezien ze mekaar al 6 jaar kennen of zo?


    Ik denk dat Elena het goed met Bryce kan vinden omdat ze zijn emotie kan aflezen, wat niet veel lukt. Dus ik denk dat ze inderdaad een goede band hebben, en dat Bryce zo nu en dan langs komt voor een gesprek omdat hij het aan iemand kwijt moet.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Ik denk dat Elena het goed met Bryce kan vinden omdat ze zijn emotie kan aflezen, wat niet veel lukt. Dus ik denk dat ze inderdaad een goede band hebben, en dat Bryce zo nu en dan langs komt voor een gesprek omdat hij het aan iemand kwijt moet.


    En omdat Elena er luchtig op kan reageren en er niet al te geshockeerd over doet, uhu oké. c: Ik wil Elena ook geen liefdesrelatie geven, daar is ze niet klaar voor.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    En omdat Elena er luchtig op kan reageren en er niet al te geshockeerd over doet, uhu oké. c: Ik wil Elena ook geen liefdesrelatie geven, daar is ze niet klaar voor.


    Heh, snap ik :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dyl+ Elena vind ik goed, maar dat moet zich dan ontwikkelen bc he's new hehe


    Spinning around, I'm weightless.