• Eindelijk (naar mijn eigen gewoonte maanden, jaren te laat) ben ik naar de dokter gestapt, om tot de conclusie te komen wat ik al wist: ik heb last van reflux. Yay.
    Goed, wat medicatie en een paar regeltjes opgelegd: geen prikdrankjes drinken, geen alcohol, geen zoetigheden, niet neerliggen na het eten en drie uur voor het slapengaan niets eten of drinken.
    Dat valt allemaal goed mee (de zoetigheid en voor het slapengaan) maar nu verlang ik toch naar een prettig drankje zonder prik.
    Kennen jullie een drankje zonder prik dat lekker is om dagelijks te drinken, zoals cola en fanta?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cristal clear? Dat is verkrijgbaar in pakken en zonder prik.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    IJsthee kan je ook halen zonder prik. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Er zijn heeeeeel veel verschillende soorten fruitsappen, ik weet zeker dat er wel ene tussen is die je aanstaan. Anders iets van roosvice?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik lus zelf geen prik, maar ik vind de meeste frisdrank zonder prik veel te zoet. IJsthee zonder prik is wel lekker. Voor de rest kan je misschien vruchtensapjes of vitamine water (en wat erop lijkt) drinken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Fruitsappen wil ik niet echt drinken, omdat dat te veel gesuikerd is.
    Maar ijsthee en water met smaak is idd wel een optie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sisi!


    Life is a beautiful struggle

    ik drink zelf frisse fruitdrank vele smaakjes zijn ervan,.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aanmaaklimonade?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Taksi is ook erg lekker en zonder prik, voor zover ik weet.


    26 - 02 - '16

    Limonade
    Taks
    Dubbel fris
    Kinderen cola
    Ijsthee zonder prik

    Ik zou zeggen, kijk eens in de super markt. Volgens mij zijn er meer drankjes zonder prik dan met prik


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Burgeon schreef:
    Taksi is ook erg lekker en zonder prik, voor zover ik weet.

    Oeh, Taksi :9~ Ik ben telkens jaloers op mijn vriendinnen die dat meenemen :9~


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    324B21 schreef:
    Fruitsappen wil ik niet echt drinken, omdat dat te veel gesuikerd is.
    Maar ijsthee en water met smaak is idd wel een optie.


    En als je (af en toe) zelf sinaasappelen perst? Dat lijkt mij niet te zoet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon Sisi no bubbles!


    Your make-up is terrible

    Ik zou zeggen, ga naar de supermarkt en bekijk al het drinken wat er staat en kies iets uit wat je lekker lijkt. Er zijn heel veel soorten drinken zonder prik, iets minder zonder appel helaas, waar ikzelf allergisch voor ben :') Anyways, ik heb ervaren dat het toch het best werkt om zelf even naar de supermarkt te gaan om het uit te pluizen.


    Happy Birthday my Potter!

    324B21 schreef:
    Fruitsappen wil ik niet echt drinken, omdat dat te veel gesuikerd is.
    Maar ijsthee en water met smaak is idd wel een optie.


    Je kunt ook zelf sinaasappels persen (en eventueel zeven als je de stukjes erin net als mij niet lekker vind, al zijn de stukjes wel het gezondste).


    You were born original, don't die as a copy.