• Eindelijk (naar mijn eigen gewoonte maanden, jaren te laat) ben ik naar de dokter gestapt, om tot de conclusie te komen wat ik al wist: ik heb last van reflux. Yay.
    Goed, wat medicatie en een paar regeltjes opgelegd: geen prikdrankjes drinken, geen alcohol, geen zoetigheden, niet neerliggen na het eten en drie uur voor het slapengaan niets eten of drinken.
    Dat valt allemaal goed mee (de zoetigheid en voor het slapengaan) maar nu verlang ik toch naar een prettig drankje zonder prik.
    Kennen jullie een drankje zonder prik dat lekker is om dagelijks te drinken, zoals cola en fanta?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pugno schreef:
    (...)
    Dit^^ Al vind ik Karvan Cevitam met 0% suiker echt verschrikkelijk smerig. Ik heb het meerdere keren geprobeerd te drinken, maar ik krijg het niet (of amper) door m'n strot. Het heeft een bijsmaak die ik niet echt niet kan hebben.
    Je hebt trouwens ook goedkopere merken aanmaaklimonade die vergelijkbaar zijn met Karvan Cevitam. Ze zijn niet allemaal even lekker, maar sommige zijn best goed^^.

    Ik drink zelf trouwens vooral water, thee met melk en (aanmaak)limonade. Thee met melk is geweldig!


    Helemaal mee eens, die 0% suiker siroop ook eens geprobeerd. Niet te zuipen :-)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Taksi splash, vooral aardbei is erg lekker. Ik ben er helemaal verslaafd aan, het is wel heel zoet haha
    Yoghi is ook erg lekker

    Euuhmm wicki?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 11:01 ]

    In de zomer kan je trouwens, als je een blender hebt, een aantal soorten fruit in je blender gooien en mixen. Serveren met ijsklontjes en je hebt een heerlijke smoothie ;3


    26 - 02 - '16

    Je kunt ook iets in een fles/glas water stoppen, daardoor krijg je water met een smaakje. Bijvoorbeeld een schijfje citroen of een beetje munt. Is makkelijk, lekker en ook nog eens gezond:)

    Ik vind Arizona heel erg lekker! C:


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik zweer bij optimel en dubbelfriss. Maar soms ook ice-tea en citroen aanmaaklimonade.


    oh darling