• Eindelijk (naar mijn eigen gewoonte maanden, jaren te laat) ben ik naar de dokter gestapt, om tot de conclusie te komen wat ik al wist: ik heb last van reflux. Yay.
    Goed, wat medicatie en een paar regeltjes opgelegd: geen prikdrankjes drinken, geen alcohol, geen zoetigheden, niet neerliggen na het eten en drie uur voor het slapengaan niets eten of drinken.
    Dat valt allemaal goed mee (de zoetigheid en voor het slapengaan) maar nu verlang ik toch naar een prettig drankje zonder prik.
    Kennen jullie een drankje zonder prik dat lekker is om dagelijks te drinken, zoals cola en fanta?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lily_Evans schreef:
    Ik zou zeggen, ga naar de supermarkt en bekijk al het drinken wat er staat en kies iets uit wat je lekker lijkt. Er zijn heel veel soorten drinken zonder prik, iets minder zonder appel helaas, waar ikzelf allergisch voor ben :') Anyways, ik heb ervaren dat het toch het best werkt om zelf even naar de supermarkt te gaan om het uit te pluizen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik houd van mezelf niet zo van prik (godzijdank), en drink veel dubbelfris, appelsap, ijsthee.. ook veel limonade! Karvan Cevitam :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Water! Leef ik op, naast koffie, thee, een sinaasappelsap en sojamelk 's ochtends. Allemaal prikvrij :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    You guys vergeten een hele belangrijke: Chocolademelk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    You guys vergeten een hele belangrijke: Chocolademelk!

    Yooooo, hoe kan ik dat nu vergeten! :D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    Yooooo, hoe kan ik dat nu vergeten! :D

    Precies! Goed dat ik er ben om je te reminden ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik overleef practically op water en melk, en die zijn beiden zonder prik. :Y) Drink ook wel eens appelsap, fruitsap en chocolademelk, maar daar blijft het zo ongeveer bij. Er zijn heel wat dranken zonder prik.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Fristi of een andere zuiveldrank.


    Tell me about it, stud.

    Het verbaasd me echt hoe ongezond jullie allemaal drinken.


    Your make-up is terrible

    Neem limonade van Karvan Cevitam. Weinig suikers en je hebt er maar een klein beetje van nodig. Zo heb je toch iets zoets wat ook niet erg ongezond is. Ik drink de citroen limonade van KC, naast water en thee. Ik drink helemaal niets anders meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pratchett schreef:
    Het verbaasd me echt hoe ongezond jullie allemaal drinken.


    Het verbaast me echt hoe je dat kunt baseren op simpele suggesties?
    Srsly though

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Padeladelalala schreef:
    Neem limonade van Karvan Cevitam. Weinig suikers en je hebt er maar een klein beetje van nodig. Zo heb je toch iets zoets wat ook niet erg ongezond is. Ik drink de citroen limonade van KC, naast water en thee. Ik drink helemaal niets anders meer.

    Dit^^ Al vind ik Karvan Cevitam met 0% suiker echt verschrikkelijk smerig. Ik heb het meerdere keren geprobeerd te drinken, maar ik krijg het niet (of amper) door m'n strot. Het heeft een bijsmaak die ik niet echt niet kan hebben.
    Je hebt trouwens ook goedkopere merken aanmaaklimonade die vergelijkbaar zijn met Karvan Cevitam. Ze zijn niet allemaal even lekker, maar sommige zijn best goed^^.

    Ik drink zelf trouwens vooral water, thee met melk en (aanmaak)limonade. Thee met melk is geweldig!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Patholoog schreef:
    (...)

    Het verbaast me echt hoe je dat kunt baseren op simpele suggesties?
    Srsly though


    Ik baseer het op wat mensen zéggen dat zíj drinken. Niet op suggesties.


    Your make-up is terrible

    Je kan ook thee maken met honing, dat af laten koelen en dat opdrinken als frisdrank ;3


    26 - 02 - '16

    Pratchett schreef:
    (...)

    Ik baseer het op wat mensen zéggen dat zíj drinken. Niet op suggesties.


    Het is niet zozeer wát we/ze drinken, maar meer hoeveel, wat ongezond is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt