• Hey, ik ben momenteel met een fanfiction bezig over Percy Jackson, alleen ik heb een probleem met het creëeren van de overige personages, ik kom zelden veder dan hun goddelijke ouder. Aangezien ik vermoed dat jullie allemaal zo veel beter erin zijn dan mij vraag ik me af of jullie misschien me willen helpen met mijn personages.

    De samenvatting van de storie ( niet de originele samenvatting)

    Aysel is een probleempuber, ze wordt nooit gepest en gehaat op haar school en ze komt continu in de problemen. Veder heeft ze nog ADHD en heeft ze last van dyslectie. Op een bepaalde dag in de zomer gebeurd er iets onverdraaglijks, als ze thuis komt, vindt ze haar stiefouders dood in hun appartement, er ligt een briefje op haar tafel waarin staat vermeld dat ze als Fullgod ( zogenaamd een persoon die twee goddelijke ouders heeft en geen god is) ook zal moeten vrezen voor haar leven. Onderaan de brief staat de locatie vermeld van de enige plek op de wereld waar ze nog een beetje veilig is, kamp halfbloed. Zonder enige twijfel besluit Aysel te vertrekken naar de locatie die vermeld staat op de geheimzinnige brief. Tijdens haar reis ontmoet ze meerdere demigods en fullgods die moeten vluchten vanwege hun goddelijke ouder. Zal het Aysel en de rest lukken om veilig aan te komen op kamphalbloed?


    De rollen die ik echt niet kan uitwerken zijn:
    ~De dochter van Apollo- al gevonden
    ~De zoon van Aphrodite
    ~De dochter van Demeter
    ~De zoon van Hades
    ~Een jageres van Artemis
    ~Een Zoon van Hermes
    ~Een Dochter van Nemesis~ al gevonden

    De onderdelen die ik er liever wel in wil:
    ~Naam
    ~leeftijd
    ~goddelijke ouder
    ~uiterlijk ( faceclaim foto en beschreven uiterlijk)
    ~innerlijk( goed beschreven)
    ~eventueel geheim
    ~Wapens

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zou het heel erg waarderen.

    xxx Lisa (Madhouses)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 20:54 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik wil anders de jaagster van Artemis nog wel invullen? :')
    Nvm, de zoon van Hermes anders wel :')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alatea schreef:
    Zoon van Hades en een jageres wel voor je (:


    Sorry voor late reactie maar ik ben benieuwd


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Naam
          Isaac Byrnes.

    Leeftijd
          Achttien.

    Goddelijke ouder
          Hades, god van de doden en onderwereld.

    Innerlijk
          Zoals je al snel zal verwachten met een zoon van Hades is Isaac niet bepaald het type waar je op af kan stappen en gemakkelijk een gesprek mee kan beginnen. De jongen heeft door zijn afgezonderde verleden vrij weinig de mogelijkheid gehad werkelijk ervaring op te doen tussen de mensen wat als gevolg heeft gehad dat hij haast onmogelijk is met gevoelens. Dingen waardoor andere zich gekwetst door zouden voelen merkt Isaac überhaupt niet op en boos is deze jongen niet te krijgen, wat perfect aansluit op zijn 'Laat me gewoon met rust want het maakt me toch allemaal niet uit,'-houding.

    Uiterlijk


    Eventueel geheim

    Wapens

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 21:28 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dit is een rol (zoon van Aphrodite) die ik ooit maakte voor een rpg. Die is nu dood gelopen, dus je mag hem gebruiken (en zo nodig aanpassen) voor je verhaal als je dat wil:



    Naam: Denis Summers

    Leeftijd: 18

    Goddelijke ouder + eventueel krachten: Aphrodite, spreekt vloeiend Frans, Amokinesis

    Uiterlijk: Denis is net als zijn broers en zussen behoorlijk aantrekkelijk. Hij is lang, gespierd, heeft helder blauwe ogen en blond haar. Hij heeft een litteken op zijn linker pols van toen een monster zijn hand wilde afbijten. Denis heeft vaak een grijs op zijn gezicht en staat en loopt op een manier waarvan hij weet dat het zijn lichaam goed laat uitkomen. Hij weet dat hij aantrekkelijk is en dat is aan hem te merken aan heel zijn uitstraling en bewegingen.

    Innerlijk: Denis is een echt mensenmens; hij houd er van om bij mensen in de buurt te zijn, grapjes te maken en heel veel te flirten. Hij is dol op mooie vrouwen en mooie mannen en zoenen met mooie vrouwen en mannen. Hij is meestal niet heel serieus, tot er een gevecht ontstaat. Dan is hij scherp en alert. Hoewel de kinderen van Aphrodite er om bekend staan vaak langs de zijlijn te kijken bij gevechten, stort Denis zich meestal midden in een gevecht. Hij vind de kracht en adrenaline geweldig en draagt de blauwe plekken en schaafwonden met trots (ernstige wonden draagt hij meestal met een grimas) . Denis is iemand die niet direct respect voor autoriteit heeft, iemand moet eerst bewijzen dat hij/zij dat respect verdiend. Dionious en Chauron hebben dat respect.
    Denis is een roddeltante, als er ook maar een klein gerucht rond gaat wilt hij het weten. Als je wilt weten wat er in het kamp gebeurd moet je dan ook bij hem zijn. Een persoonlijk geheim moet je niet aan hem vertellen, want dan weet binnen een half uur bijna heel het kamp het. Is het een geheim over een strategisch plan of een missie dat verborgen moet blijven dan zal hij er over zwijgen en mogelijk verkeerde geruchten spreiden, zodat niemand er achter komt.
    Denis zal nooit vreemd gaan met iemand. Hij heeft wel eens meerdere relaties (seksuele, haast nooit romantische) tegelijkertijd, maar dan weten al zijn partners er van en vinden ze het niet erg. Hij blijft haast nooit lang met iemand en heeft altijd het idee dat als hij iemand speciaal vond (man of vrouw maakt hem niet uit) dat hij dan wel een langdurige relatie zou beginnen en daar behoefte aan zou hebben. Denis is trouw aan zijn vrienden. Doe je een van hen iets aan dan is je leven voorbij. Je sociale leven tenminste, want die kan hij met een aantal goed bedachte roddels geheel verpesten. Verder is hij ook behoorlijk goed met een zwaard en slinger dus mocht je een vriend(in) iets ernstigs aan gedaan hebben dan moet je misschien op je tellen gaan passen.

    Wapens: zijn mooie gezichtje, zwaard en slinger.

    Goed in: vrienden maken, mensen charmeren, zijn slinger gebruiken

    Slecht in: een serieuze romantische relatie behouden, zwemmen

    Angsten: Weer in het verkeerde lichaam zitten. 

    Extra: Denis is geboren als Karen Summers, maar wist op jonge leeftijd al dat hij geen meisje was. Hij veranderde zijn naam toen naar Denis en heeft later met behulp van magie ook zijn lichaam veranderd. Hij kreeg hierbij steun van Dionysos, die beschermheer van de transseksuelen is.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:10 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.