• Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jah dat is wel raar, maar voor hun zal het wel een grote eer zijn
    Niet??


    Live life limitless.

    Vind je het gek??? Alle fans stemden op TH voor die party(remember)

    TH wint van Metallica? Oke... *verward*


    No growth of the heart is ever a waste

    Vind je het gek??? Alle fans stemden op TH voor die party(remember)

    Dat hele verhaal heb ik niet gevolgd =D
    Ik weet wel dat de TH fans iets van 20 x stemmen. Maar dat maakt de EMA's togh ongeloofwaardig?


    The economy is suffering, let it DIE!

    TH wint van Metallica? Oke... *verward*

    Thanku x'D
    Ben dus niet de enige


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het is logisch dat ze winnen met zoveel fans, en idd die party. De TMF-awards daarintegen, de Nederlandse iig, zijn wel ongeloofwaardig met Nick en Simon die winnen van TH.

    En die clip waar Kanye van verloren had was kinda awesome, dus dat is logisch, aangezien ik de clip van hem die genomineerd was, ongeveer 7 minuten duurde, en gewoon saai was.


    blame the bully.

    Jah dat is wel raar, maar voor hun zal het wel een grote eer zijn
    Niet??

    Als ik hun was, zou ik MEEEER dan vereerd zijn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik dacht het ook ! Ik zag Linkin Park en Metallica voorbij komen, en toen TH en ik zei: Neeeh, dat kunnen ze never winnen! Wonnen ze -_- Ik zo van WTF?


    Your make-up is terrible

    Ik zal het je eens uitleggen. Universal zelf stuurt mailtjes rond aan alle leden van fansites met de vraag of ze dagelijks op TH willen stemmen. TH word geadoreert door kleine kindjes die niet inzien dat Tokio Hotel daarmee gewoon vals speelt. Zij stemmen dus iedere dag braaf, als gehersenspoeld.
    Daardoor wint TH al die awards die ze niet verdienen.


    Bored.

    Ik vind dat de jongens het verdient hebben
    Weet je wat pas ongeloofwaardig bij mij overkwam?
    Dat op de TMF awards Mika gewonne is :O
    Je zou gezegd hebben dat de Jonas Brothers of Tokio Hotel had kunnen winne, omdat zij toch de meeste fans hebben niet? en dan wint Mika? ik stond in het publiek met een blik van "What The Fuck?"


    Your Butt is Mine!

    Het is logisch dat ze winnen met zoveel fans, en idd die party. De TMF-awards daarintegen, de Nederlandse iig, zijn wel ongeloofwaardig met Nick en Simon die winnen van TH.

    En die clip waar Kanye van verloren had was kinda awesome, dus dat is logisch, aangezien ik de clip van hem die genomineerd was, ongeveer 7 minuten duurde, en gewoon saai was.

    Willem. ik kan togh ook een fucking EMA winnen. als ik 20 x op mezelf stem. en jij 20 x op mij stemt. Dats togh niet eerlijk. en zo doen die fans dat. en btw. TMF zuigt =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze hebbe die stemme verdiend. Omda metalicca langer bekend is,groter en wa dan ook. Is da het teken da zei ni kunne verlieze van tokio hotel fsu?Oo

    lullig he ;l
    ik wou da metallica won

    [/huge metallice/th/LP fan]


    We can only learn to love by loving.

    de reden dat ze gewonnen hebben is niet zozeer dat ze beter zijn, maaaaaaaaaaar.
    het gaat om het aantal stemmen,
    En gezien Th van die fans heeft die de hele dagen door alleen maar zitten stemmen, dat geeft de doorslag!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik vind dat de jongens het verdient hebben
    Weet je wat pas ongeloofwaardig bij mij overkwam?
    Dat op de TMF awards Mika gewonne is :O
    Je zou gezegd hebben dat de Jonas Brothers of Tokio Hotel had kunnen winne, omdat zij toch de meeste fans hebben niet? en dan wint Mika? ik stond in het publiek met een blik van "What The Fuck?"

    Liefer mika dan JB. x'D
    Wacht. er zijn meer voorbeelden.
    COLDPLAY ZONDER AWARD! What about that? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!