• Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zal het je eens uitleggen. Universal zelf stuurt mailtjes rond aan alle leden van fansites met de vraag of ze dagelijks op TH willen stemmen. TH word geadoreert door kleine kindjes die niet inzien dat Tokio Hotel daarmee gewoon vals speelt. Zij stemmen dus iedere dag braaf, als gehersenspoeld.
    Daardoor wint TH al die awards die ze niet verdienen.


    ^^ dat is like.. sick.. :X


    We can only learn to love by loving.

    Ik dacht trouwens dat er geen topic meer over de EMA's geopent mocht worden.


    I recycle my thoughts.

    de reden dat ze gewonnen hebben is niet zozeer dat ze beter zijn, maaaaaaaaaaar.
    het gaat om het aantal stemmen,
    En gezien Th van die fans heeft die de hele dagen door alleen maar zitten stemmen, dat geeft de doorslag!

    Die stemmen dus iedere dag. Dus eigenlijk IS het ongeloofwaardig. en klopt het eigenlijk niet...


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Die stemmen dus iedere dag. Dus eigenlijk IS het ongeloofwaardig. en klopt het eigenlijk niet...

    Dat komt omdat de fans er alles aan doen om tokio hotel te laten winnen. En bij die van metalicca ni. En da is logica en de waarheid.

    (...)
    Willem. ik kan togh ook een fucking EMA winnen. als ik 20 x op mezelf stem. en jij 20 x op mij stemt. Dats togh niet eerlijk. en zo doen die fans dat. en btw. TMF zuigt =D

    Ja, dus? Als ik jou was zou ik je nomineren, want het werkt wel. Het is niet logisch, maar ergens ook weer wel. Omdat TH een [online]hype is, dus wordt er ook dik voor hun gestemt, en ook omdat we zo'n online-generatie zijn, is het nog best logisch, of het klopt kan MTV niks schelen. Wat ik dan wel raar vond was die andere EMA, dat zo'n bejaarde wint, als hij dat al is, ik ken hem in ieder geval niet.


    blame the bully.

    Ik dacht trouwens dat er geen topic meer over de EMA's geopent mocht worden.

    Geen idee?! Meerde mods reageren. en hij word niet gesloten x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik schrok ook. TH die won van Metallica.
    Nouja, Metallica is gewoon way beter dan TH. Ik ken ze niet echt, maar hun spelen neit vals, zoals Máriko zegt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, dus? Als ik jou was zou ik je nomineren, want het werkt wel. Het is niet logisch, maar ergens ook weer wel. Omdat TH een [online]hype is, dus wordt er ook dik voor hun gestemt, en ook omdat we zo'n online-generatie zijn, is het nog best logisch, of het klopt kan MTV niks schelen. Wat ik dan wel raar vond was die andere EMA, dat zo'n bejaarde wint, als hij dat al is, ik ken hem in ieder geval niet.

    DAT DOEN WE!
    hoe kunnen we mij genomineert krijgen voor de volgende EMA's?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Normaal zou ik heel blij zijn,maar toen ze gisteren hadden gewonnen deed het me niets,want ergens voelde ik gewoon dat ze het niet verdienden,Allemaal een fake laugh op hun face>.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind dat de jongens het verdient hebben
    Weet je wat pas ongeloofwaardig bij mij overkwam?
    Dat op de TMF awards Mika gewonne is :O
    Je zou gezegd hebben dat de Jonas Brothers of Tokio Hotel had kunnen winne, omdat zij toch de meeste fans hebben niet? en dan wint Mika? ik stond in het publiek met een blik van "What The Fuck?"


    Jah dat was echt wel raar, ik had al gezien wie er gewonne had, in de Joepie, en ik had de TMF awards op genomen, en toen ik die zag was dat echt zo van : WTF?? Die andere artiesten waren stukken beter


    Live life limitless.

    Weet je! Wij gaan de Officiële Q band vormen en dan iedereen pushen om op ons te stemmen. Met al onze contacten zijn dat er duizenden ^^

    Nee effe, ik denk niet dat alleen TH degene is die fans dwong, maar ook de fans zelf. Ik ken genoeg fans die mij altijd pushten en zeiden: stem op hun en dan word je mijn vriend.
    Het zijn ook de fans soms hoor.

    Trouwens. Greenday had ook verloren van een of andere bejaarde lied, waar Perez Hilton vet weird op ging danzen. en hij had hoogwater. komop.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    DAT DOEN WE!
    hoe kunnen we mij genomineert krijgen voor de volgende EMA's?

    Ik vind je wel een type om een zomerhit te schrijven, echt zo'n leip lied die na 29808324 keer draaien kut is geworden. Zo gek ben je wel. :3


    blame the bully.

    Ik vind dat de jongens het verdient hebben
    Weet je wat pas ongeloofwaardig bij mij overkwam?
    Dat op de TMF awards Mika gewonne is :O
    Je zou gezegd hebben dat de Jonas Brothers of Tokio Hotel had kunnen winne, omdat zij toch de meeste fans hebben niet? en dan wint Mika? ik stond in het publiek met een blik van "What The Fuck?"
    Misschien komt dat omdat TH en JB ook veel haters hebben en Mika niet zoveel als hun ^^

    (...)
    Ik vind je wel een type om een zomerhit te schrijven, echt zo'n leip lied die na 29808324 keer draaien kut is geworden. Zo gek ben je wel. :3

    yeah! ohkay.
    ik ga er meteen aan werken.
    -is serieus-
    k vond trouwens wel dat pink der award verdiende


    The economy is suffering, let it DIE!