• Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik had ook iets van: 'Ach, fijn, al die goede bands, dan wint TH niet.:Y)
    Bij mij had Tokio Hotel gewoon geen enkele kans om te winnen, ik dácht er zelfs niet aan. Maar toen kwam de top drie voorbij. Nummer drie, Metallica. Ik dacht; whattefuck >< Ik vond juist dat díe moesten winnen. Nummer twee, Linkin Park. En toen dacht ik bijmezelf, ze maken nog kans.. En ja, Tokio Hotel had gewonnen, en ik stond werkelijk een minuut met open mond naar het scherm te kijken >,< Like; wtf. Ze hebben gewoon oneerlijk gewonnen. Maar toch was ik wel blij voor ze.;3
    x


    ok

    Dat zij ik ook al!!
    TH kan tog nooit winnen van Metallica :S
    Ik geloofde het gewoon niet.
    Metsllica is tog 100x zo populerder als Th, en ik ben egt fan van th hoor. maar als ik eerder moet zijn vind ik Metallica tog 10x zo goed, terwel ik niet eens zoon grote fan van hun ben. maar kwam muziek zijn ze gewoon better, maar th is leuker :P
    en dat LinkingPark boven Metallica stond, geloofde ik ook gewoon niet!


    Dunno ><

    (...)
    idd
    *knik braafjes*

    Heheheh.
    Ik is namenlijk goed in offtopic berichten. maar oke


    The economy is suffering, let it DIE!

    @Lotte
    whaha ik ook hoor xP

    @Chan
    id x3


    We can only learn to love by loving.

    Oke, mijn conclusie.
    Ik vond dat TH moest winnen. Waarom? Cuz the're awesome. Metallica en Linkin Park vind ik minder geweldig, maar waar ik wel van overtuigd ben, hun zijn 'groter' en hebben ook meer fans. Dan is dat nu hun probleem dat ze niet gewonnen hebben, moeten ze hún band maar supporten.


    blame the bully.

    Ik had ook iets van: 'Ach, fijn, al die goede bands, dan wint TH niet.:Y)
    Bij mij had Tokio Hotel gewoon geen enkele kans om te winnen, ik dácht er zelfs niet aan. Maar toen kwam de top drie voorbij. Nummer drie, Metallica. Ik dacht; whattefuck >< Ik vond juist dat díe moesten winnen. Nummer twee, Linkin Park. En toen dacht ik bijmezelf, ze maken nog kans.. En ja, Tokio Hotel had gewonnen, en ik stond werkelijk een minuut met open mond naar het scherm te kijken >,< Like; wtf. Ze hebben gewoon oneerlijk gewonnen. Maar toch was ik wel blij voor ze.;3
    x

    Ik en Julie begonnen als 2 doorgedraaide geobserdeerde fans te gillen :'D


    I recycle my thoughts.

    omg th wint daarvan. Gawd -_-


    The sag in my swag <3

    Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-



    Jaa.. maar als je op de site van de EMA's kijkt. staat er al weken bij meest aangeklikte artiest Tokio hotel. En niemand gaat echt niet verzinnen dat hun even gewonnen hebben. Dat doen ze echt wel eerlijk. Ik denk (mijn mening) dat metallica oudere fans heeft.. die minder stemmen. maar dat weet ik natuurijk nooit zeker. ik had ook mijn twijfels toen ik zag dat ze samen met metallica en linkin park stonden. Maar vergeet niet, dat ze nu in amerika ook hartstikke populair zijn...


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)


    Jaa.. maar als je op de site van de EMA's kijkt. staat er al weken bij meest aangeklikte artiest Tokio hotel. En niemand gaat echt niet verzinnen dat hun even gewonnen hebben. Dat doen ze echt wel eerlijk. Ik denk (mijn mening) dat metallica oudere fans heeft.. die minder stemmen. maar dat weet ik natuurijk nooit zeker. ik had ook mijn twijfels toen ik zag dat ze samen met metallica en linkin park stonden. Maar vergeet niet, dat ze nu in amerika ook hartstikke populair zijn...

    neh. ik denk dat TH fans MEERDERE keren stemmen.
    En Metallica fans gewoon 1x, en wachten op een eerlijke uitslag. Wint Metallica niet, weten de fans dat de EMA'S gewoon commerciele bullshit is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Komaan Doordat jullie er nu allemaal overgaan zagen, gaan ze niet opeens hun award afnemen, en aan een ander geven hé

    Ze hebben best live act gewonnen, dus dan hebben ze dat verdiend

    Als ze best act ever hadden gewonnen zou ik het inderdaad ook erg vinden, maar best live niet, ik vind het zelf goed voor hun

    (...)
    Ik en Julie begonnen als 2 doorgedraaide geobserdeerde fans te gillen :'D


    Hmmpf, jullie zijn dan ook twee doorgedraaide geobserdeerden.:Y)
    Maaaaaaaaargoed, we gaan nu off-topic. Wat ik wel nog wil zeggen: 'Ik vond het oneerlijk voor Metallica dat zij derde werden, liet ze minstens tweede worden.;3 En voor Gustav zou het ook een grote eer zijn geweest, aangezien hij graag naar Metallica luistert.;3
    x


    ok

    ik vind het juist wél geloofwaardig
    ik zou et just NIET geloofwaardig vinden als die ander bandjes wonnen --'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind het juist wél geloofwaardig
    ik zou et just NIET geloofwaardig vinden als die ander bandjes wonnen --'

    Oke. Ik plaats een WTF reactie hierop. en vindt dat jij nietmeer in dit topic mag reageren x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zal het je eens uitleggen. Universal zelf stuurt mailtjes rond aan alle leden van fansites met de vraag of ze dagelijks op TH willen stemmen. TH word geadoreert door kleine kindjes die niet inzien dat Tokio Hotel daarmee gewoon vals speelt. Zij stemmen dus iedere dag braaf, als gehersenspoeld.
    Daardoor wint TH al die awards die ze niet verdienen.

    Zo is het maar net.


    Sing the song of the stars for me.

    Komaan Doordat jullie er nu allemaal overgaan zagen, gaan ze niet opeens hun award afnemen, en aan een ander geven hé

    Ze hebben best live act gewonnen, dus dan hebben ze dat verdiend

    Als ze best act ever hadden gewonnen zou ik het inderdaad ook erg vinden, maar best live niet, ik vind het zelf goed voor hun

    1. chill
    2nd. Ik vind dat ze dat niet verdient hebben =]


    The economy is suffering, let it DIE!