• Ik heb de EMA's voor een deel gezien. Ook heb ik de stukjes van vorige EMA's etc. gezien. Zo kwam ook langs ;; Kanye West, die zij dat de ..MA's ongeloofwaardig werden, als hij de award niet won, voor de beste clip. Daar was ik het niet mee eens.
    Alleen vind ik het nu TOCH wel ongeloofwaardig worden. Ik bedoel. Tokio Hotel wint van Linkin Park en Metallica... Something's not right over there..
    Wat vinden jullie der van?!
    -Is geen TH hater, maar fan-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Daar ben ik het helemaal mee eens, Kayne west had gelijk, hoe kan TH nou van Metallica en Linkin Park winnen :S


    Life is hard and then we die

    Daar ben ik het helemaal mee eens, Kayne west had gelijk, hoe kan TH nou van Metallica en Linkin Park winnen :S

    WACHT!
    En van the Cure.. maar dat vind ik niet erg. EN van The Foo's [foo figherts]


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    1. chill
    2nd. Ik vind dat ze dat niet verdient hebben =]

    Maar ik bedoel dit niet gemeen ofz, maar ik begin het gewoon echt irri te vinden, dat iedereeen Th plots begint af te kraken, ik kan nu ook wel tegen kretiek enz. Maar het is al zo vaak op het forum gezegt dat het onverdiend is, dat het wel een beetje afgezaagd word

    (...)
    Maar ik bedoel dit niet gemeen ofz, maar ik begin het gewoon echt irri te vinden, dat iedereeen Th plots begint af te kraken, ik kan nu ook wel tegen kretiek enz. Maar het is al zo vaak op het forum gezegt dat het onverdiend is, dat het wel een beetje afgezaagd word

    Ben het met je eens.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Maar ik bedoel dit niet gemeen ofz, maar ik begin het gewoon echt irri te vinden, dat iedereeen Th plots begint af te kraken, ik kan nu ook wel tegen kretiek enz. Maar het is al zo vaak op het forum gezegt dat het onverdiend is, dat het wel een beetje afgezaagd word


    Idd, en waarom hebbe ze het dan niet verdient ofzo?


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Maar ik bedoel dit niet gemeen ofz, maar ik begin het gewoon echt irri te vinden, dat iedereeen Th plots begint af te kraken, ik kan nu ook wel tegen kretiek enz. Maar het is al zo vaak op het forum gezegt dat het onverdiend is, dat het wel een beetje afgezaagd word

    Schattibout.
    Zou je denken dat ik dit topic zou openen, als ik zon topic nog niet had gezien?
    NEE!. En ik word ook gek dat mensen pissed off worden, omdat ik dan zon topic open. sorry hoor, dat ik niet zon topic had gezien ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    Word t nu niet off-topic?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Schattibout.
    Zou je denken dat ik dit topic zou openen, als ik zon topic nog niet had gezien?
    NEE!. En ik word ook gek dat mensen pissed off worden, omdat ik dan zon topic open. sorry hoor, dat ik niet zon topic had gezien ¬¬

    e, ik word gek als jij zit te denken dat ik pissed off ben, ik geef gewoon men mening, waardoor ik de jouwe dus afkraak xD maar dat kun je wel verwachten hé, zo'n beetje kritiek

    Ja.

    Ohkay.
    MENSEN. blijf aub ONtopic!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja.

    Okéj ik ga hier maar gewoon zwijgen xD

    (...)
    e, ik word gek als jij zit te denken dat ik pissed off ben, ik geef gewoon men mening, waardoor ik de jouwe dus afkraak xD maar dat kun je wel verwachten hé, zo'n beetje kritiek

    Ja. Daar gaat t niet om. Je hoeft hier niet te zwijgen, maar als je een reactie zet, hou dan aub de helft ONtopic. omdat anders dit word gesloten. En mensen gaan op jou reactie reageren, dat je gelijk heb etc, en dan word ie al helemaal gesloten.
    ONtopic-
    Ik zijk TH niet af in dit topic. Ik vraag of jullie de EMA'S ook ongeloofwaardig vinden worden.


    The economy is suffering, let it DIE!

    bn ik het helemaal me eens! [LP HAD MOETEN WINNEN! grrrr mijn mening(A)]

    kan iemand mij uitleggen hoe die signatures weken..?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.



    Tweede Oproep om On-Topic te blijven. Dwalen jullie weer af, dan sluit ik hem.



    Bored.

    (...)
    Ja. Daar gaat t niet om. Je hoeft hier niet te zwijgen, maar als je een reactie zet, hou dan aub de helft ONtopic. omdat anders dit word gesloten. En mensen gaan op jou reactie reageren, dat je gelijk heb etc, en dan word ie al helemaal gesloten.
    ONtopic-
    Ik zijk TH niet af in dit topic. Ik vraag of jullie de EMA'S ook ongeloofwaardig vinden worden.

    Ow nou niet echt, ik vind dat iedereen die verdiend te winnen gewonnen heeft, en op sommige artiesten stemmen fans inderdaad meer dan één keer, maar dat is omdat sommige bands hun fans meer aandacht geven, waardoor de fans ook meer willen stemmen =D