• Beginpost?

    Wat gaan we doen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    *hugs Jente again and gives her some cookies*

    You coming back?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn proef (L1, proef 10) en Juul's F4/F5 proef (denk ik)

    Ohmy. Juul. Die proef is echt simple :')
    L1 ook wel tho, maar we mogen niet hoger :c I wanted L2 :') Naja, als ik zestien ben ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Mijn proef (L1, proef 10) en Juul's F4/F5 proef (denk ik)

    Ohmy. Juul. Die proef is echt simple :')
    L1 ook wel tho, maar we mogen niet hoger :c I wanted L2 :') Naja, als ik zestien ben ^^
    Holy shit jouw proef is ingewikkeld *o* En yep, dat is mijn proef :') Ik rijd nog helemaal niet zo lang, dus shush. :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (…) Holy shit jouw proef is ingewikkeld *o* En yep, dat is mijn proef :') Ik rijd nog helemaal niet zo lang, dus shush. :')


    Hahahaha

    Hij is best makkelijk tho :') Wat is dr zo moeilijk aan?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Mijn proef (L1, proef 10) en Juul's F4/F5 proef (denk ik)

    Ohmy. Juul. Die proef is echt simple :')
    L1 ook wel tho, maar we mogen niet hoger :c I wanted L2 :') Naja, als ik zestien ben ^^


    F4/5 is ook best simpel x) Zelf zit ik nu f6. Hoor F5 maar heb het overgeslagen omdat ik 3 Jaa privé heb gereden en door mijn ervaring die ik daarmee heb opgedaan qua niveau hoger zat dan de rest van de F5 wat nogal onsportieve reacties op heeft geleverd :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    (...)

    Hahahaha

    Hij is best makkelijk tho :') Wat is dr zo moeilijk aan?
    Ik zeg niet dat het moeilijk is :')
    Ik vind hem ook übermakkelijk, maarja, ik mag niet zomaar van F4/F5 naar F7 springen. :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    F4/5 is ook best simpel x) Zelf zit ik nu f6. Hoor F5 maar heb het overgeslagen omdat ik 3 Jaa privé heb gereden en door mijn ervaring die ik daarmee heb opgedaan qua niveau hoger zat dan de rest van de F5 wat nogal onsportieve reacties op heeft geleverd :/
    Momenteel met mijn lessen zit ik in een F5/F6 groep ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Ik zeg niet dat het moeilijk is :')
    Ik vind hem ook übermakkelijk, maarja, ik mag niet zomaar van F4/F5 naar F7 springen. :')


    Hahaha, then, wat is er ingewikkeld aan? :')


    take me back to the basics and the simple life

    Awe schreef:
    (...) Momenteel met mijn lessen zit ik in een F5/F6 groep ^^


    Das wel leuk :3 Ik heb geen idee hoe de f6 proeven eruit zien om eerlijk te zijn x) Op zich kan ik L1 gewoon halen, dus L1/L2 is een beetje mijn niveau x) Geen idee welke f dat is. Gok ergens F7/F8


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik rijd in L/M groep zo ongeveer, maar tot zestien mogen wij niet hoger dan L1 rijden, omdat er aparte wedstrijden zijn voor onder de zestien en er boven :') Maar we rijden met de wedstrijd maar met z'n viertjes in de L1 :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Hahaha, then, wat is er ingewikkeld aan? :')
    Niks :') Altijd leuk, van die makkelijke proeven. :')

    @Wendy, nice!

    I'm by the way glad that we still have a group of Spammers that did stay. <'3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Niks :') Altijd leuk, van die makkelijke proeven. :')

    @Wendy, nice!

    I'm by the way glad that we still have a group of Spammers that did stay. <'3


    I'm talking bout mine darling. Je zei dat ie ingewikkeld was :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Ik rijd in L/M groep zo ongeveer, maar tot zestien mogen wij niet hoger dan L1 rijden, omdat er aparte wedstrijden zijn voor onder de zestien en er boven :') Maar we rijden met de wedstrijd maar met z'n viertjes in de L1 :')


    Das wel genaaid x)

    Zelf ben ik bang niet hoger te gaan komen dan f7/8 als ik dat überhaupt al ga halen. Ik heb de knhs überhaupt maar opgegeven omdat ik dan een verzorgpaard moet gaan zoeken en das zowat onmogelijk :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Das wel genaaid x)

    Zelf ben ik bang niet hoger te gaan komen dan f7/8 als ik dat überhaupt al ga halen. Ik heb de knhs überhaupt maar opgegeven omdat ik dan een verzorgpaard moet gaan zoeken en das zowat onmogelijk :c


    Yeah kinda. Maar pzich, op deze manier hoef ik niet tegen oudere goed rijdende gassies

    N'awh


    take me back to the basics and the simple life

    * Steekt aarzelend handje omhoog *

    Als jullie me nog willen en iemand me alle namen wilt geven van de mensen die nog hier zitten, zou ik op zich een geheel nieuwe beginpost willen maken?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.