• Nou in het teken van (het forum van) Quizlet weer wat leven inblazen was ik ook aan het denken over een goed idee. Nou is er op facebook deze pagina "Humans of New York" https://www.facebook.com/humansofnewyork?fref=ts. Op Deze pagina delen mensen verhalen over zichzelf, anoniem en niet anoniem. Nu wou ik op Quizlet eigenlijk het zelfde doen. Dan zou ik een 'Humans of Quizlet' story aanmaken en dan zouden mensen verhalen anoniem door kunnen sturen. Je hoeft geen naam of foto bij je verhaal te zetten, tenzij je dit zelf wilt.

    Natuurlijk wilt niet iedereen zomaar dat ik weet wie zij zijn, nou daar heb ik wel over nagedacht natuurlijk. Je zou of:

    1) Een anoniem account kunnen aanmaken
    2)Een mail kunnen sturen naar het mailadres wat ik ga aanmaken (met een anoniem mailadres of je eigen, die keus is aan jou).
    3)Eventueel je verhaal delen met mij in een chatroom die ik dan aanmaak en waar ik dan zo nu en dan zal zijn.

    Deze verhalen worden dan in de story gedeeld en in het forum zal ik delen van de verhalen zeg maar neerzetten, waarna je meer van het verhaal kan lezen in de story zelf. De story is bedoeld om je verhaal kwijt te kunnen en om elkaar op een positieve manier te steunen.(krul)

    Ik weet niet of iemand dit ook maar iets vind, maar het leek me wel een tof idee want de facebook pagina is zeer inspirerend en positief.(:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:53 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het een heel erg leuk initiatief voor mensen die er open voor staan! (:
    Alleen weet ik van mezelf dat ik te veel mensen ken, die ook zo naar mijn quizlet - account op zoek zouden gaan/surfen, om dingen van me te gaan lezen en dat wil ik dus echt niet. Ik wil de controle daar zelf over behouden.
    Maar nogmaals, er zijn mensen die daar anders over denken. En het is echt wel een prachtig en creatief initiatief! (:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 10:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Supercool idee ( ik ben een groot fan van HONY)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind het leuk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Histoire schreef:
    Ik vind het een heel erg leuk initiatief voor mensen die er open voor staan! (:
    Alleen weet ik van mezelf dat ik te veel mensen ken, die ook zo naar mijn quizlet - account op zoek zouden gaan/surfen, om dingen van me te gaan lezen en dat wil ik dus echt niet. Ik wil de controle daar zelf over behouden.
    Maar nogmaals, er zijn mensen die daar anders over denken. En het is echt wel een prachtig en creatief initiatief! (:


    Dat heb ik dus ook, daarom dat je je verhaal anoniem kan vertellen als je dat liever hebt.(: Via de opties die ik geef zou zelfs ik niet weten wie zijn verhaal het is.(:
    Maar het blijft ieders eigen beslissing natuurlijk.(:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 10:26 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    @ specs ik ben wel bereidt om te helpen met het beheer van die fb pagina


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik snap het niet hihi :x

    Jij gaat stukjes verhaal een story delen? Maar waarom wil iemand dat anoniem? Je bent hier toch al 'anoniem'.

    Het klinkt verder leuk hoor, daar niet van, maar mijn brein werkt nog niet helemaal mee xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    HalfBloodPrince schreef:
    @ specs ik ben wel bereidt om te helpen met het beheer van die fb pagina


    Oh. Je bedoelt op Facebook. 8D
    Maar bedoel je de Facebook pagina of de groep?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 10:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Oh. Je bedoelt op Facebook. 8D


    Goeienmorgen! hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Goeienmorgen! hahaha


    Nou ja, het ging steeds over een story en het forum xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eh eh...Ik leg het straks nog wel uit want ik bedoelde gewoon op quizlet...in een story.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Histoire schreef:
    Ik vind het een heel erg leuk initiatief voor mensen die er open voor staan! (:
    Alleen weet ik van mezelf dat ik te veel mensen ken, die ook zo naar mijn quizlet - account op zoek zouden gaan/surfen, om dingen van me te gaan lezen en dat wil ik dus echt niet. Ik wil de controle daar zelf over behouden.
    Maar nogmaals, er zijn mensen die daar anders over denken. En het is echt wel een prachtig en creatief initiatief! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SPECS schreef:
    Eh eh...Ik leg het straks nog wel uit want ik bedoelde gewoon op quizlet...in een story.:')


    Oh, begreep ik het dus toch goed haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik stuur wel wat later :Y)


    wat was dit ookalweer

    Klinkt leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mendez schreef:
    Ik vind het leuk ^^


    26 - 02 - '16