• ik erger me de laatste tijd aan die reclames op de radio en op de televisie van bijvoorbeeld het vlaamse magazine flair , waar vrouwen echt worden afgeschilderd als huppeltrutjes die altijd make-up dragen , altijd hoge hakken dragen , uren lang in de badkamer staan en elke week naar de wellness gaan..

    ben ik nu de enige , of klopt dit beeld voor mij echt totaal niet ?!
    ik draag shorts en allstars , ik heb geen leren handtas van gucci of zonnebrillen van dolce en gabbana maar gewoon een rugzak om naar school te gaan en ik draag bijna nooit make - up!
    ik haat het echt om in hokjes geduwd te worden :Y)
    wat vinden jullie ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    k ken de flair niet,maar zoals jij het zegt ben k het nu al aan het haten ;)


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik ga de deur niet uit zonder make-up. Ik draag haast geen hakken, omdat ik geen tijd heb om er op te leren lopen, anders zou ik het doen. Het is dat ik geen geld heb voor zo'n Gucci tas, anders zou ik er zeker een hebben. En ik kan zo urenlang in de badkamer gaan en elke week naar een Spa, lijkt mij heeeerlijk!

    Ik heb het zelfde als jouw hoor,ik hou niet eens van shoppen en domme meiden films en dat soort vrouwen dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het met je eens. Ik heb nog nooit make-up opgehad en als ik dat zeg tegen iemand anders van mijn leeftijd of zelfs jonger, is het al meteen alsof ik achterlijk ben..
    Het zelfde met mijn all-stars, Jeans en nog van die on-vrouwelijke dingen. >.<


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik heb nog nooit make-up opgehad en als ik dat zeg tegen iemand anders van mijn leeftijd of zelfs jonger, is het al meteen alsof ik achterlijk ben..
    Het zelfde met mijn all-stars, Jeans en nog van die on-vrouwelijke dingen. >.<
    maar het ding is , ik voel me ook helemaal niet jongensactig ofzo :'D gewoon geen make up trutje ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat in de media wordt afgebeeld, kan gewoon niet worden toegepast op een vrouw, het is gewoon niet reeel.
    Dus. Fuck de media, ik ga gewoon mijn eigen gang. :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ja. En het ellendige is, de modellen van kledingsites zijn vrijwel allemaal graatmager dus heb ik geen flauw benul of het betreffende kledingstuk mij staat -.-
    Zo heb je wel meer van die dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik alleen maar oogschaduw die je niet ziet omdat het gewoon simpele glinsteringen zijn, ik draag hakken omdat ik dat nou eenmaal leuk vind, ik heb geen handtas want die speel ik toch altijd kwijt, ik ga nooit naar een welness omdat ik daar nu eenmaal geen geld voor heb en ik heb nog nooit iets van Gucci of Dolce en Gabbana gedragen laat staan aangeraakt.
    Misschien daarom dat ik de enigste 'One of the boys'-meisje ben in mijn klas..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ivan schreef:
    Ja. En het ellendige is, de modellen van kledingsites zijn vrijwel allemaal graatmager dus heb ik geen flauw benul of het betreffende kledingstuk mij staat -.-
    Zo heb je wel meer van die dingen.


    Eens met deze. Is het nu zo moeilijk om vrouwen wat meer af te schilderen zoals ze echt zijn i.p.v lustobjecten?


    All this dampness is damp.

    Ik lijk daar best wel op hoor. Ik draag idd altijd make-up, draag hakken of hoge schoenen, dus dat beeld klopt echt wel voor sommigen onder ons :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan ben ik daar een tegenpool van :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:01 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat zijn gewoon van die modelletjes die iedereen naar hun beeld willen scheppen. Door het invloed dat ze hebben omdat ze 'mooi' zijn, krijg je van die modejunks en populariteitsfreaks.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat zijn de mensen die ons pubertjes een beeld willen aansmeren welk niet haalbaar is, waardoor wij allemaal producten gaan kopen om toch dit ideaalbeeld te halen. Het is dus gewoon een verkooptruc.


    Life is hard and then we die

    Ik snap je, de meeste zien ons als vrouwen die mooi moeten zijn en blabla..
    Ik draag ook gwn men All stars en men jeans en draag ook geen make-up maar daarom ben je nog altijd een vrouw hoor =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ze moeten me maar nemen zoals ik ben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?