• × ANEW ×

    The Tributes
    Usernames
    Tartle
    Sinceriously
    Raccoon
    Equine
    Dionysia
    Ainigma
    Fortis
    Deliva
    Dumbledore
    Cashby
    GusWaters
    Melisza
    Realnames
    Yu
    Xantha
    Saar
    Carianne
    Amber
    Savannah
    Simone
    -
    Sanne
    -
    Indra
    -
    Tributes
    Aemelia
    Colton
    Nikolaj
    Lisanna
    Rana
    Tatum/Grey
    Aedan
    -
    Kalani
    Dashiell
    Tye/Maya
    -


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Markey schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik na het avondeten nog haar karakter ga uitbreiden maar van mij mag je haar er wel al bijzetten. :')

    Oh, is er misschien iemand die een bondgenootschap met haar wilt? Het liefst iemand die veel survivalskills heeft – wonden verzorgen, eten zoeken en water zuiveren, aangezien zij daar niks van af weet. c:


    Misschien kan ze bondgenoten met Hope en het personage van Yetti zijn? Hope komt uit district 25 dus ze weet wel dingen van verwondingen af. Ik moet haar karakter en alles nog schrijven dus als ze af is kan je kijken of je het wat vindt ^^


    -

    Tartle schreef:
    (...)

    Ik denk dat die opstand deze RPG wel origineel zou maken, dus wanneer iedereen ready is zal ik dit even als suggestie benoemen.

    Wat die Boete betreft, ik kan me voorstellen inderdaad dat dat een tricky point is. Misschien direct beginnen bij het Trainingsgebouw? De Boete is niet zo belangrijk gezien de tributen inprincipe al bekend zijn :')

    Ik vind het fijn dat je suggesties geeft, ik zie namelijk ook nog wel dingen iver het hoofd. Dus fijn dat er mensen meedenken ^^!
    lol de struggles van internet en de optie op Q te gaan als je eigenlijk moet leren ... :')


    Oki, is goed. ^^ Ik sta overigens altijd klaar voor suggesties, want ik ben altijd boordevol ideeën bij THG RPG's. (:

    The struggle is real. Vorige week kon ik me zo goed concentreren en vandaag echt niet. D: Gelukkig nog maar twee examens te gaan, maar ik kan er echt nog geen fluit van. :'D


    help

    @Saith: kennen Hope en Finn elkaar btw? Kwestie van background enzo. (:


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Oki, is goed. ^^ Ik sta overigens altijd klaar voor suggesties, want ik ben altijd boordevol ideeën bij THG RPG's. (:

    The struggle is real. Vorige week kon ik me zo goed concentreren en vandaag echt niet. D: Gelukkig nog maar twee examens te gaan, maar ik kan er echt nog geen fluit van. :'D


    Ai succes dan! Door Q heb ik wiskunde nogal verpest :'D

    Anyway, toppie, good to know dat ik voor advies en ideeën bij jou kan aankloppen; hehe :3.


    I just caught the wave in your eyes

    Saith schreef:
    (...)

    Misschien kan ze bondgenoten met Hope en het personage van Yetti zijn? Hope komt uit district 25 dus ze weet wel dingen van verwondingen af. Ik moet haar karakter en alles nog schrijven dus als ze af is kan je kijken of je het wat vindt ^^


    Yes! Moet dan alleen nog even kijken of jullie personages niet met de mijne botsen. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijn topicsss.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Stelmaria schreef:
    @Saith: kennen Hope en Finn elkaar btw? Kwestie van background enzo. (:


    Ik weet het niet, haha. Ik ben nog even aan het nadenken over haar achtergrond. Het zou kunnen dat ze elkaar van school kennen?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:28 ]


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Misschien kan ze bondgenoten met Hope en het personage van Yetti zijn? Hope komt uit district 25 dus ze weet wel dingen van verwondingen af. Ik moet haar karakter en alles nog schrijven dus als ze af is kan je kijken of je het wat vindt ^^


    Whowowow. My name is in there. Oh wait. Jente. It's you :')


    take me back to the basics and the simple life

    Saith schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, haha. Ik ben nog even aan het nadenken over haar achtergrond. Het zou kunnen dat ze elkaar van school kennen?


    Could be yes, z'n ouders zijn ook wel min of meer hoogstaande dokters? Al is hij een beetje de rebelse zoon die tegen hun principes in gaat. :'D


    help

    Wait, Jente? Ben je de Jente die ik ken of ben je een andere Jente? ;o


    help

    Tartle schreef:
    (...)

    Ai succes dan! Door Q heb ik wiskunde nogal verpest :'D

    Anyway, toppie, good to know dat ik voor advies en ideeën bij jou kan aankloppen; hehe :3.


    Ook wiskunde, morgen. :c En geschiedenis.

    Geen probleem hoor. ^^


    help

    Stelmaria schreef:
    Wait, Jente? Ben je de Jente die ik ken of ben je een andere Jente? ;o


    Welke Jente ken je?


    -

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Could be yes, z'n ouders zijn ook wel min of meer hoogstaande dokters? Al is hij een beetje de rebelse zoon die tegen hun principes in gaat. :'D


    Ik had ook in gedachte voor Hope dat haar ouders hoogstaande dokters waren. Misschien dat ze elkaar via hun ouders kennen?


    -

    Ik wil voor het praattopic ff een andere beginpost maken. Onder andere met jullie namen en met jullie karakter erachter. Dus willen jullie je naam zeggen? Mag ook een schuilnaam zijn ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Saith schreef:
    (...)

    Ik had ook in gedachte voor Hope dat haar ouders hoogstaande dokters waren. Misschien dat ze elkaar via hun ouders kennen?


    Gezelligheid op het werk :'D


    I just caught the wave in your eyes