• Hebben jullie dat ook? Ik heb echt een heel zielig verhaal in gedachten en het is geweldig, maar dan kijk ik naar buiten en dan is het 25º en schijnt de zon op volle toeren. Ja zo kan ik geen zielig verhaal schrijven, zelfs zielige liedjes werken dan zelfs gewoon niet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hmmm, nee, dat heb ik niet... Zodra ik de juiste muziek aan heb staan, kan ik overal en altijd schrijven - met dit verhaal dan. (:


    oi, suzy

    Ik weet mijn personages te martelen met elk weer, dus ik heb er niet echt last van haha, andere concentratieproblemen bestaan echter wel


    obsessive rage

    Omg jaa ik heb dat ook :') ik heb 's winters last van winterdepressie en dan kan ik echt heel goeie zielige en boze scenes schrijven, maar nu met dit weer lukt me dat echt niet (niet dat ik nu verlang naar de winter hoor, god, no.) xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha ik ben echt een binnenmens. Als de zon op volle toeren schijnt, doe ik de gordijnen dicht om mijn zielige scenes te schrijven haha!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb er geen moeite mee, vooral als ik denk dat het mooie weer komt door de opwarming van de aarde. Over 5 jaar kunnen er al hele gebieden rond de evenaar onbewoonbaar zijn, omdat het er te heet is voor het menselijk lichaam om nog de temperatuur te reguleren.
    Ik kan dus heel goed somber zijn met een hittegolf. (huil)

    Bwa, valt mee. Maar ik smelt al te erg dat ik sowieso niet kan schrijven.


    16 - 09 - '17

    Nee, dat heb ik zelf absoluut niet. Waar ik dan wél weer last van heb is het feit dat ik niet vooruit kom om te schrijven omdat het juist zo heet is. D: (Te warm om te schrijven).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het weer is niet de oorzaak dat ik verdrietige dingen niet kan schrijven, want ik vind dit weer echt om te janken, maar ik heb echt al maandenlang een writersblock T-T


    26 - 02 - '16

    Ik juist wel, ik haat hitte (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]