• × ANEW ×

    The Tributes
    Usernames
    Tartle
    Sinceriously
    Raccoon
    Equine
    Dionysia
    Ainigma
    Fortis
    Deliva
    Dumbledore
    Cashby
    GusWaters
    Melisza
    Realnames
    Yu
    Xantha
    Saar
    Carianne
    Amber
    Savannah
    Simone
    -
    Sanne
    -
    Indra
    -
    Tributes
    Aemelia
    Colton
    Nikolaj
    Lisanna
    Rana
    Tatum/Grey
    Aedan
    -
    Kalani
    Dashiell
    Tye/Maya
    -


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Jup, daarom verwacht het Capitool geen opstand stiekem bedenk ik dat pas net. Ik heb al een ruw idee voor een Arena, het wordt een hele spannende :3 I guess...

    @Raccoon yay, blij dat je enthousiast bent! Btw, ik ben de week van 13 April ook niet veel actief, vanwege een excursie van drie dagen, verjaardag en wat muziekoptredens :').


    Ben benieuwd. (:


    help

    Ik heb trouwens Finns karakter alvast geschetst. Ik werk hem morgen af, maar als er iemand al ideeën zou hebben voor een bondgenootschap hoor ik het graag. (:


    help

    Ugh, so tired maar Colton heeft allies nodig. Iemand?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Misschien kunnen de Beroeps een beetje bij elkaar blijven? Ik weet niet wat Raccoon ervan vindt tho.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Misschien kunnen de Beroeps een beetje bij elkaar blijven? Ik weet niet wat Raccoon ervan vindt tho.


    Ja, zoiets bedacht ik me dus net ook. x) Het is een beetje apart als Rana bondgenoten wordt met iemand is die heel slecht is, bijvoorbeeld.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vind het prima c; dat is pok de bedoeling van de beroepstroep hehe :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die een bondgenootschap met Dashie wil?
    niet dat je erg veel aan hem hebt


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik zeg het maar gewoon, maar mijn perso is ook af! (Aemellia op pagina 6 in het Rollentopic)


    I just caught the wave in your eyes

    Stelmaria schreef:
    Ik heb trouwens Finns karakter alvast geschetst. Ik werk hem morgen af, maar als er iemand al ideeën zou hebben voor een bondgenootschap hoor ik het graag. (:


    Cassy? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh ja, ik ben vandaag niet meer online en maak vanavond mijn rol af, is dat goed? (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Brant Daughter Aeden is pretty on point, niet dat ik veel anders van Finn kan zeggen, of Nikolaj of Colton. We hebben de opstond toch wel voor die twee dood gaan hea? :') I'm hopeless, I know.

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 15:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alate schreef:
    Oh ja, ik ben vandaag niet meer online en maak vanavond mijn rol af, is dat goed? (:


    Jup, je hebt nog tm vandaag (:


    I just caught the wave in your eyes

    Philia schreef:
    Brant Daughter Aeden is pretty on point, niet dat ik veel anders van Finn kan zeggen, of Nikolaj of Colton. We hebben de opstond toch wel voor die twee dood gaan hea? :') I'm hopeless, I know.


    Ik voel je :'D

    ik ben bang dat mijn tribuut het niet lang gaat volhouden :')


    I just caught the wave in your eyes

    De mijne gaat he took niet erg lang volhouden denk ik, tenzij hij de perfecte verstopplaats vind


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    De mijne gaat he took niet erg lang volhouden denk ik, tenzij hij de perfecte verstopplaats vind


    Hahaha, das zo sneu eigenlijk, aangezien ze dus gaan uitbreken, uiteindelijk :'D *lacht even sadistisch*


    I just caught the wave in your eyes