• × ANEW ×

    The Tributes
    Usernames
    Tartle
    Sinceriously
    Raccoon
    Equine
    Dionysia
    Ainigma
    Fortis
    Deliva
    Dumbledore
    Cashby
    GusWaters
    Melisza
    Realnames
    Yu
    Xantha
    Saar
    Carianne
    Amber
    Savannah
    Simone
    -
    Sanne
    -
    Indra
    -
    Tributes
    Aemelia
    Colton
    Nikolaj
    Lisanna
    Rana
    Tatum/Grey
    Aedan
    -
    Kalani
    Dashiell
    Tye/Maya
    -


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dit praattopic is zo rustig xd ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik weet dat de tributen nog maar net in de trainingszaal zijn maar wanneer beginnen de spelen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik kijk dadelijk ff of iedereen al een keer heeft gereageerd, daarna gaan we skippen, iedereen krijgt een beoordeling door een randomizer, dan moet je ff zeggen wat zij/hij gaat doen voor de spelmakers. Daarna gebruik ik dit cijfer voor de sponsors enzo ook met een randomizer. Anyway nadat gaat iedereen naar arena. Btw de Arena die ik had bedacht is te ingewikkeld, dus houd hem eenvoudig, denk ik ^^. Ik heb vanaf morgen vakantie, dus dan heb ik veel tijd.


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ik kijk dadelijk ff of iedereen al een keer heeft gereageerd, daarna gaan we skippen, iedereen krijgt een beoordeling door een randomizer, dan moet je ff zeggen wat zij/hij gaat doen voor de spelmakers. Daarna gebruik ik dit cijfer voor de sponsors enzo ook met een randomizer. Anyway nadat gaat iedereen naar arena. Btw de Arena die ik had bedacht is te ingewikkeld, dus houd hem eenvoudig, denk ik ^^. Ik heb vanaf morgen vakantie, dus dan heb ik veel tijd.


    Oké super, ik kijk er echt al naar uit (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Oké super, ik kijk er echt al naar uit (:


    Yayy ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zal ook kijken of ik een plattegrond van Potum kan maken ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle went Psychopaths


    I just caught the wave in your eyes

    Hey guys,
    Ik schrijf me helaas uit. Ik zit de laatste tijd gewoon een beetje met mezelf in de knoop en ik vind de inspiratie en de zin niet om te posten. Ik wil jullie niet ophouden. Sorry :c


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    Hey guys,
    Ik schrijf me helaas uit. Ik zit de laatste tijd gewoon een beetje met mezelf in de knoop en ik vind de inspiratie en de zin niet om te posten. Ik wil jullie niet ophouden. Sorry :c


    N'aww :c ik zal je van de lijst halen,

    ik ga vandaag ff kijken wie er nog moeten reageren enzo om goed te kunnen skippen.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik zit nu op mijn mobiel maar zal z.s.m het beoordelingslijstje invullen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik stuur het deze avond hier even maar heb nu geen tijd


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is goed, Raccoon heeft het via PB gedaan ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Moet die uitleg eigenlijk lang zijn?
    Ik bedoel moeten we beschrijven hoe alles gebeurd is of gewoon bijvoorbeeld: boogschieten?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Nou een heel verhaal houden is niet nodig, maar beschrijven of hij/zij er bedreven is etc. is wel handig. Maar beschrijven waar hij het doel raakt is niet nodig, dat maakt het alleen maar ingewikkeld (:.


    I just caught the wave in your eyes

    Naam Tribuut:
    Tye

    District:
    15 handel

    Wat heeft hij gedaan:
    Aangezien Tye niet echt geweldig goed met wapens om kan gaan, heeft hij deze ook niet gebruikt. Hij heeft gewoon laten zien hoe snel hij kan rennen ook al heeft hij geen idee of de spelmakers dat wel zien als een kwaliteit.


    Naam tribuut:
    Maya

    District:
    16 handel

    Wat heeft ze gedaan:
    Maya heeft met messen geworpen. Ze kan het misschien niet perfect, maar toch aardig goed aangezien ze vaak genoeg met messen heeft moeten werken in haar district.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind