• Tien (of meer) personen van compleet verschillende leeftijden worden na een grote explosie van T.B.R.B labs(Testing Bureau of the Reinforcement of Biology) wakker in een ruimte, allemaal op een bed. Ze zijn naar T.B.R.B labs gebracht nadat ze allemaal buiten westen waren geraakt door de klap die de explosie gemaakt heeft. Al snel na het ontwaken komt dokter . . . naar de groep toe en vertelt ze dat de groep met een reden naar T.B.R.B labs is gebracht; ze hebben stuk voor stuk een super kracht gekregen. De reacties van de personen zijn verschillend, de een vind het geweldig en de ander geeft de schuld aan T.B.R.B labs en keert zich tegen hun. De goede personen moeten worden getraind nadat de slechte er vandoor zijn gegaan om wraakplannen te smeden. Kunnen de slechte personen op tijd worden gestopt door de goede, of is het binnenkort het einde van T.B.R.B labs.

    —— Invullijst

    • Naam/Bijnaam
    * Gebruik niet al te unieke namen: wees realistisch.
    • Leeftijd
    * Liever ook mensen boven de 18 en niet jonger dan 16
    • Kracht
    * Hierbij komt altijd een behoorlijke zwakte kijken welke je goed helder uit moet werken.
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    * Gebruik unieke faceclaims: we zien al genoeg super bekende mensen.
    • Extra
    * Maak je personage niet te dramatisch: geef ze wat leuks mee als extra.

    —— Personages:
    Super mensen

    Goed:
    Mannen: VOL
    Jimmie "Jim" Emmerson - Flashing - Super snelheid
    Micah Mendoza - Beckendorf - Zintuigen
    Thomas "Tommy" Christopher Speirs - Lensherr - Telekinese

    Vrouwen: VOL
    Emily Jane Moran - Little_Liars - Hydrokinese
    Zoë Meadows - Nereid - Pyrokinese

    Slecht:
    Mannen: 2/3
    - Phxntasia - Onzichtbaarheid
    - Lensherr - Regenereren
    Vrouwen: VOL
    - Hecuba - Hallucinatie
    Lilith ''Lily'' Tiffany Briar Montgomery - Fortis - Elektriciteit

    Doktoren en Professoren

    Mannen: 2
    Ernest Fletcher - Wrestler - Professor
    Vrouwen: 2
    Cissy - Dokter
    2/3 = 2 of 3

    —— Krachten
    Elke kracht kan maximaal één keer gebruikt worden.
    Manipulation
    • Elektriciteit
    • Schaduwen
    • Pyrokinese (de kracht om vuur te maken)
    • Hydrokinese (de kracht om water te besturen)
    • Wind
    • Zwaartekracht (denkt hierbij dat de persoon kan vliegen)
    • Hallucinatie (tegenstander laten hallucineren)

    Bovenmenselijk
    • Kracht
    • Snelheid
    • Zintuigen (denk hierbij aan gehoor, reuk, smaak en zicht)
    • Super slim

    Extra
    • Conjuration (creëren van voorwerpen)
    • Helen (ook leven af nemen valt hieronder)
    • Regenereren (snel van wonden herstellen)
    • Onzichtbaarheid (voor een bepaalde tijd)
    • Teleportatie (alleen als de plek gezien kan worden kan de persoon erheen)
    • Telekinese (voorwerpen beheersen met gedachten)
    • Shattering (exploderen van voorwerpen)
    • Mimicry (tijdelijk overnemen van andermans kracht)
    • Steel body


    —— Regels:
    • Minimaal 200 woorden per post. Af toe een paar woorden minder is niet erg, maar wijk niet te ver af.
    • Maximaal 2 personages, maar zorg ervoor dat je er geen verwaarloosd. Twijfel je, doe het dan niet.
    • Wees beleefd tegen elkaar. Ruzies tolereer ik niet, als dit gebeurd krijgen beiden een waarschuwing.
    • Nadat iemand vier dagen, nadat zij/haar tegenspeler iets geschreven heeft, niet in het topic heeft gereageerd wordt er een bericht gestuurd.
    - geen reactie op het bericht = automatisch na 24 uur uit het RPG. Bij reactie binnen 24 een post plaatsen.
    • Liever eerst reserveren voor je - je rol maakt. Ik wil overzicht houden.
    • Topics worden alleen geopend door Padeladelalala of Beckendorf
    • OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic.

    —— Afspeellijsten:
    Hero's
    Superhero - Simon Curtis
    Hero - Nickelback
    Waiting for superman - Daughtry
    Angel with a shotgun - The Cab
    Superheroes - The Script
    3 Doors Down - Kryptonite
    Superwoman - Alicia Keys
    Hall Of Fame - The Script feat. will.i.am

    Villains
    Had Enough - Breaking Benjamin
    Voices - Rev Theory
    We Are One - 12 Stones
    Die Trying - Art of Dying
    Behind Blue Eyes - Limp Bizkit
    Headstrong - Trapt
    Numb - Linkin Park

    —— Topics
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 16:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meid met telekinese bij de goede mensjes?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een goede man? Ik bedenk zo wel een kracht.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    MILLER • MY22


    Naam
    —— Mills
    —— Miller

    Leeftijd
    22

    Nationaliteit
    Amerikaans —— Billings • Montana

    Persoonlijkheid
    Nadat Miller blind is geworden is hij veranderd in een voorzichtige en afwachtende jongeman. Alhoewel hij weet dat hij niet minder is dan anderen heeft hij wel het idee dat hij sommige elementen niet meer goed kan doen en zal deze dan ook niet op gaan zoeken. Uiteindelijk is hij ontzettend zelfstandig gebleven en haat hij het om anderen om hulp te vragen. Daarbij komt tevens kijken dat hij ontzettend wantrouwend kan zijn jegens anderen omdat hij bang is dat er misbruik wordt genomen van zijn handicap.
    Miller is gevoelig en kan de emoties en gevoelens van anderen in de omgeving goed aanvoelen en zichzelf hier te veel in mee laten glijden. Hierdoor heeft hij vaak last van stemmingswisselingen welke hij niet onder controle kan krijgen. Vaak kunnen de meest kleine elementen grote impact hebben op Miller —— zowel positief als negatief.
          Alhoewel Miller wantrouwend is geeft hij de voorkeur aan gezelschap en kan hij absoluut niet tegen stilte of eenzaamheid. Hierdoor houdt hij er van om zacht in zichzelf te zingen of mompelen.

    Uiterlijk
    Miller heeft een gemiddelde lengte van zo'n een meter vijfentachtig en een pezig lichaam waarmee hij op sommige momenten krachtig uit de hoek kan komen. Echter — na het verliezen van zijn zicht zijn Millers handelingen rustiger en langzamer geworden aangezien hij al zijn handelingen goed zal overdenken voordat hij ze uit zal voeren. Miller zal altijd verschijnen in neutrale kleding waar geen kleur in zit aangezien hij bang is om verschrikkelijke combinaties te maken. Doordat hij enkel wit, grijs en zwart in zijn kast heeft kan hij zelf zijn kleding uitzoeken.
    Miller heeft een licht gebruinde huid aangezien hij het fijn vindt om in de zon te zitten of om überhaupt buiten te zijn. Hierdoor kunnen er soms ook lichtere kleuren in zijn lokken ontstaan die normaal gesproken een donkerbruine kleur hebben. Millers lokken vallen enigszins over zijn voorhoofd en zitten altijd speels en warrig door elkaar aangezien hij het gebruik heeft zijn handen er vaak doorheen te halen.
          Karakteriserend voor Miller is het gegeven dat hij sinds een jaar —— ontstaan door het experiment waardoor hij zijn zicht is verloren —— heterochromie heeft ontwikkeld en hierdoor een bruine kijker heeft en een blauwe kijker.

    Krachten
    —— Enhanced Senses: Miller heeft door middel van zijn krachten bovennatuurlijke mogelijkheden rondom al zijn zintuigen met als enige uitzondering zijn zicht. Hierdoor kan Miller zichzelf compleet leiden aan de hand van cues uit de omgeving. Miller kan zich enkel en alleen op één van zijn zintuigen of al zijn zintuigen tegelijkertijd concentreren.

    Extra
    —— Blind: gedurende een van de vele experimenten heeft Miller een gigantische klap op zijn achterhoofd ontvangen en is hij zijn zicht volledig verloren waardoor hij nu al een jaar blind door het leven gaat.
    —— Heterochromie: door het experiment waardoor Miller zijn zicht is verloren is een van zijn kijkers verkleurd door geknapte bloedvaten als gevolg van de harde klap op zijn achterhoofd. Hierdoor heeft hij op het moment een bruine kijken en een blauwe kijker.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 18:57 ]


    Mag ik een goede vrouw reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoeveel krachten per persoon?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hoe lang heb je om je rol af te maken? :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lensherr schreef:
    Hoeveel krachten per persoon?


    1.


    Oh, en zou ze pyrokinese, oftewel vuur, mogen hebben ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lensherr schreef:
    Hoeveel krachten per persoon?


    Eén kracht per persoon.

    Aranyhid schreef:
    Hoe lang heb je om je rol af te maken? :')


    Ik weet het nog niet zeker, maar je hebt wel genoeg tijd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh dat ging snel :c

    Slecht, meisje, hallucinatie plz


    Spinning around, I'm weightless.

    Aranyhid schreef:
    Mag ik een meid met telekinese bij de goede mensjes?


    Kan dit overigens hydrokinese alias water worden?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beckendorf schreef:
    (...)

    1.


    Okay. Mag ik dan telekinese claimen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké, als het goed is heeft iedereen nu wat hij of zij wilt ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (waarom zijn er 3 mannen en 2 vrouwen, als er 8 mensen zouden komen hehe)


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (waarom zijn er 3 mannen en 2 vrouwen, als er 8 mensen zouden komen hehe)


    Ik heb het veranderd naar 10 voor als mensen er twee willen, maar tien kan niet door 4 dus toen moest er een 3 hebben en een 2 ;'D
    Snap je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.