• Dit lijkt me nou eens leuk om te zien!

    Post een plaatje van datgene wat jij als vergrendelscherm hebt!
    (let wel erop dat er verder niets van waarde / privacy in beeld staat als je een printscreen maakt.
    Je kan natuurlijk ook gewoon het plaatje laten zien. Ikzelf ben lui en heb een printscreen gemaakt.)


    Als starter, is hier de mijne :')


    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 10:17 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik was een tijdje op hetzelfde idee gekomen om zo'n topic te maken, maar dan met screensavers van je pc/laptop. :'D Het is er alleen nog altijd niet van gekomen. :')

    Ik plaats mijn screensaver van mijn gsm misschien later, het lukt niet zo makkelijk via gsm bij. : )

    Dullahan schreef:
    Ik heb al twee jaar de standaard afbeelding van samsung. Moet eens wat anders hebben, maar heb nog niks leuks kunnen vinden. Voor mijn vriend vind ik het niet zo leuk om een celeb crush te doen..

    Weet je wat nog minder leuk is? Als je vriend waar je een (vaste) relatie mee hebt, een foto van zijn beste vriendin heeft als achtergrond. (Alleen zij stond er op, dus niet samen met hem of zo.) Ja, zo kende ik iemand. o.o


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Ik was een tijdje op hetzelfde idee gekomen om zo'n topic te maken, maar dan met screensavers van je pc/laptop. :'D Het is er alleen nog altijd niet van gekomen. :')

    Ik plaats mijn screensaver van mijn gsm misschien later, het lukt niet zo makkelijk via gsm bij. : )
    (...)
    Weet je wat nog minder leuk is? Als je vriend waar je een (vaste) relatie mee hebt, een foto van zijn beste vriendin heeft als achtergrond. (Alleen zij stond er op, dus niet samen met hem of zo.) Ja, zo kende ik iemand. o.o


    Whut? Dat is echt vreemd.

    Paul Wesley (wbw)


    Life is a beautiful struggle


    ars moriendi

    vonKrolock schreef:
    Mijn kat is mijn screensaver nu, na een aantal van fandoms gehad te hebben. (:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elphaba.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan ook geen foto tonen, maar de afbeelding is de Market Dome van Center Parcs Port Zélande.


    Queer zijn is gewoon alles


    Medb - Pronouced as [me-èv]



    Dit is die van mij :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    :3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''



    Maar kan geen screenshot, ipad is naar de reperateur (:

    mijn achtergrond is van mezelf toen ik een fotoshoot had als vierjaardags cadeau, ik hou die foto liever voor mezelf


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Eerst had ikniall nu mijn vriend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Wat een hel om foto's te uploaden via je mobiel, zeg :')


    Nou ja, dit is dus mijn schermvergrendelingsafbeelding, als achtergrond heb ik Louis Tomlinson, als whatsappachtergrond Manuel Neuer en bij een of ander solitaire spelletje heb ik als achtergrond Mario Götze :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly