• Ik moet per week minstens 1 keer mijn wekker zetten, en ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent dat als je een liedje kiest als wekker, dat je dat liedje nooit meer fatsoenlijk kan beluisteren zonder rillingen te krijgen. Resultaat, liedje verpest.

    Ik had vorige week wat problemen met mijn wekker (ik had het liedje van mijn telefoon gehaald, lekker slim, want hij liep niet af), en ik was eigenlijk benieuwd naar wat jullie gebruiken als wekker. Daarom dus dat ik eens een nieuwe poll heb gemaakt (:

    Welk geluid gebruik jij als wekker?

    Als je een liedje gebruikt, ben je altijd welkom het hier of als reactie op de poll te posten, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hangt ervan af. Ik gebruik mijn smartphone als wekker, maar de nummers verschillen. Als ik laat op kan is het iets rustigs, als ik vroeg op moet wordt het Slipknot :)


    "My future is the future."

    Iets op mijn telefoon of soms een wekker radio indien ter beschikking. Kies nooit voor een standaard liedje, want daar ga ik me kapot aan ergeren en dan kan ik niet meer normaal luisteren naar een liedje wat best wel leuk kan zijn :-p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn moeder, omdat mijn vader altijd te laat opstaan. :3


    wat was dit ookalweer

    Mijn wekker. :')

    Gewoon een radiowekker is het, meestal word ik dus wakker geschreeuwd door de malloot die op dat tijdstip aan het praten is, en soms door een liedje. Als ik dat liedje leuk vind is het extra motivatie, moet ik m afzetten voordat ik m ga haten. hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Achmed the dead terrorist die Silence I kill you roept.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn iPod die op een docking station staat en die staat weer op mijn bureau. En het liedje wordt steeds luider als je het niet uitzet :')
    En ik gebruik Elevate van Big Time Rush. Meer omdat het me echt wakker maakt, dan dat ik het nummer leuk vindt. XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een wake up light :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb een klokradio, maar ik gebruik eigenlijk vooral mijn gsm. Of mijn ouders, lol. Tijdens de schoolweken als ik niet vroeger moet opstaan dan zij opstaan, sowieso dat laatste. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Mijn telefoon.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Vroeger had ik een wekker. Nu gebruik ik een wekker op mijn gsm.


    Ik wil een tuin vol egels

    Doorgaans mijn wekkerradio. Ik slaap alleen heel onrustig van een klok naast mijn bed, dus ik heb twee weken terug de stekker er uitgetrokken. Ik hoef eigenlijk geen vervanging, omdat de wekker van mijn broer luid genoeg gaat om mij ook wakker te maken. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."