• Ik heb een soort van dilemma. Ik heb hier al een hele tijd niks gepost, vooral omdat ik hiervoor veel 1D fanfic schreef en dat niet echt meer mijn ding is. Ik schrijf nu al een tijdje een OP verhaal op Wattpad. Het loopt niet echt lekker. Bijna niemand leest het. Ik zit te twijfelen of ik het wel moet blijven posten. De reden dat ik dat deed was vooral voor de feedback, en die laat dus nogal op zich wachten. Heeft het misschien zin om het hier te posten, of zijn OP verhalen nog steeds een beetje een achtergebleven genre?

    Dit is de beschrijving van het verhaal:

    Er vindt een vreemde moord plaats, ver van de bewoonde wereld, diep in de bossen van Wales. Het slachtoffer is de bewoner van een oud landhuis, en de opa van Seb en Art. Ze vertrekken naar Wales om voor hun oma te zorgen, maar eenmaal daar raken ze steeds verder verstrikt in de ingewikkelde moordzaak die niet te verklaren lijkt. En is oma gek, of weet ze meer dan goed voor haar is? En wie uit het dorp valt te vertrouwen, en wie absoluut niet?

    Alvast bedankt!

    Moet ik mijn verhaal ook op Quizlet posten?


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Ja. Het lijkt mij een erg spannend verhaal ;3


    26 - 02 - '16

    Gewoon doen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Over het algemeen krijg je hier op Q meer reacties etc. dan op Wattpad dus ik zou het gewoon doen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Maleficia schreef:
    Gewoon doen!


    16 - 09 - '17

    EgoTerreo schreef:
    Over het algemeen krijg je hier op Q meer reacties etc. dan op Wattpad dus ik zou het gewoon doen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ocelot schreef:
    Ja. Het lijkt mij een erg spannend verhaal ;3


    -

    Ocelot schreef:
    Ja. Het lijkt mij een erg spannend verhaal ;3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb besloten het verhaal inderdaad te posten.
    Hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/149142/cewri--of-hoe-opa-aan-zijn-einde-kwam/
    De proloog staat nu online, maar ik heb al tienduizend woorden, dus ik heb nog even een buffer


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning