• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Hij is wel Nice. (: gefeliciteerd dat het jullie gelukt is! (Heb ze nog nooit echt meegekregen, behalve de achtergrond. Maar weet niet of jullie dat waren)
    just hate this day overall

    - als reactie over het gedoe in dit topic.
    Ik snap best dat users teleurgesteld zijn en hem dus niet geslaagd vinden, hoewel ik zelf niet teleurgesteld ben. Ik schatte mijn kans toch nihil in tbh. (Al had ik het wel gewild) En wat de kloof betreft, ik zie dat hij er soms is, maar heb er zelf niet veel last van. Ook logisch dat je niet alles van alle functies weet als user.
    Het enige puntje aan deze grap vind ik eigenlijk dat hij zo vroeg begonnen is, het begon niet op /rond 1 april zeg maar. Dus ook logischer dat mensen het serieus nemen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 16:00 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    haha, het is waar dat iedereen het geloofde (incluis ikzelf) (maar dat komt waarschijnlijk meer omdat jullie het op het 24 maart gestart hebben haha (cat))


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    (Y) tis goed gelukt (voor mij zeker !!) xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Toegegeven, die was goed. :'D Stiekem ben ik wel opgelucht, want met alle respect zou het een bijzonder slecht niet erg waterproof plan zijn geweest als jullie het hadden gemeend. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jugendstil schreef:
    haha, het is waar dat iedereen het geloofde (incluis ikzelf) (maar dat komt waarschijnlijk meer omdat jullie het op het 24 maart gestart hebben haha (cat))


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, ik geloofde het niet. Oops. :'D Ik wist al dat 1 april kwam en deed bewúst niet mee. *hehehe*
    Ik had al vermoedens. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat jammer dat dit de 1 april grap is. Niet omdat dat kijkje achter de schermen dus niet doorgaat, maar omdat ik dat van vorig jaar bijvoorbeeld veel grappiger vond (en het forum toen ook even ontzettend actief was, wat we volgens mij best weer kunnen gebruiken)

    Wat Gogh zegt de grap van vorig jaar was leuker.

    En aangezien ik zo iets had als dit nooit zal gebeuren, deed ik een voor de grap mee. :')

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 8:32 ]

    Gogh schreef:
    Wat jammer dat dit de 1 april grap is. Niet omdat dat kijkje achter de schermen dus niet doorgaat, maar omdat ik dat van vorig jaar bijvoorbeeld veel grappiger vond (en het forum toen ook even ontzettend actief was, wat we volgens mij best weer kunnen gebruiken)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat een gemene grap.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vond hem niet zo zeer grappig, maar hij is wel leuk bedacht. :'D

    Was het vorig jaar niet iets met JB? Zit ik hier dan al meer dan een jaar actief op O_O


    wat was dit ookalweer

    Pfsh. . . Not funny :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie zijn geniaal haha! Ik vond het al vreemd dat vandaag de uitslag zou komen, maar ik had er niks achter gezocht. Goed gedaan jongens!

    Whatsapp schreef:
    Ik vond hem niet zo zeer grappig, maar hij is wel leuk bedacht. :'D

    Was het vorig jaar niet iets met JB? Zit ik hier dan al meer dan een jaar actief op O_O

    JB-achtergrond ja.
    Toen schrok ik me dood, maar was het wel hilarisch (vooral sommige reacties waren geweldig ^^). Deze vind ik zelf niet echt grappig, maar ik had al vermoedens (en deed niet eens mee) (hij is wel goed bedacht)

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 9:08 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    JB-achtergrond ja.
    Toen schrok ik me dood, maar was het wel hilarisch (vooral sommige reacties waren geweldig ^^). Deze vind ik zelf niet echt grappig, maar ik had al vermoedens (en deed niet eens mee) (hij is wel goed bedacht)


    Toen was ik nog een Belieber, dus ik vond m helemaal leuk. :'D


    wat was dit ookalweer