• Wat een mooi excuus heb ik toch weer gevonden om het forum een beetje actief te houden (of dit te proberen) en mezelf ook nog een beetje te helpen. c:

    Vrijdag gaan we met zijn allen bij mijn opa en oma eten (voor pasen ivm druk schema met werk en sport, en het feit dat zij 2e paasdag vertrekken richting Frankrijk), en mijn vriend en ik hebben de taak gekregen (grote familie, dus veel eten, dus taken verdelen) om een toetje te maken voor de kleinere kinderen, met chocola, omdat zij geen aardbeientiramisu lusten.
    Nou zijn we een beetje aan het zoeken, en wie kan ik nou beter om hulp vragen dan jullie? (Niet antwoorden u sarcastic little pricks.)

    Dus kortom, ik ben op zoek naar toetjes met chocola! Tips?


    Spinning around, I'm weightless.

    Chocolade ijs? Of cake

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:08 ]

    Oeh, oeh, deze koekjes! Ik ga ze zelf ook eens maken. Weet niet of het iets is dat je zoekt?


    16 - 09 - '17

    Kun je anders geen brownies maken en deze desnoods met een bolletje ijs serveren? :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    We willen het wel zelf maken haha c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Chocolade mousse?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh gosh Sylvie that looks waaaaay tooo good <3___<3

    Wendy; ja dat stelde ik ook voor, maar vriendlief wil iets speciaals doen hahaha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Florrie schreef:
    Oeh, oeh, deze koekjes! Ik ga ze zelf ook eens maken. Weet niet of het iets is dat je zoekt?


    Dat ziet er lekker uit :9~


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hecuba schreef:
    Oh gosh Sylvie that looks waaaaay tooo good <3___<3

    Wendy; ja dat stelde ik ook voor, maar vriendlief wil iets speciaals doen hahaha.


    Oh haha x) Kan natuurlijk ook ^^ Heb je voorkeuren, bijvoorbeeld met of zonder ijs?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik denk zonder ijs, met ijs zal hij te makkelijk vinden hahaha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Oh gosh Sylvie that looks waaaaay tooo good <3___<3

    Wendy; ja dat stelde ik ook voor, maar vriendlief wil iets speciaals doen hahaha.


    Yeah, haha ;p


    16 - 09 - '17

    Chocoladecake? Nutellacupcakes? Chococupcakes?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    chocolademoelleux met ijs (:

    of lamingtons (al weet ik niet zeker of ze volledig uit chocolade bestaan)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Witte chocolademousse is specialer dan chocolademousse gemaakt van melkchocolade. :Y)
    En anders raad ik dit recept aan. Ik heb het al eens eerder met mijn moeder gemaakt, en het was echt heel erg lekker. (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MT. Toetjes maken, hoe geweldig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jullie zijn geweldig, ik ga zo een lijstje maken en naar mn vriend sturen c:


    Spinning around, I'm weightless.