• Sonozaki Envy leeft al jaren in eenzaamheid, ze keert nu voor het
    eerst sinds jaren terug naar de bewoonde wereld, waar ze helpt met het
    begeleiden van Konoha’s studenten. Envy is getekend door haar verleden
    en draagt een zware last met zich mee. De aanwezigheid van de
    studenten om haar heen laat herinneringen in haar naar boven komen.
    Goede... en slechte. Een nieuwe man in haar leven maakt haar onzeker.
    Heeft ze de moed om haar gevoelens de ruimte te geven? En kan ze haar
    last van zich af leggen? En wat gebeurt er als er een persoon uit haar
    verleden opduikt die alles gecompliceerd maakt? Laat de herinnering
    naar boven komen in:

    Ricordando il passato.
    -
    Herinner het verleden.



    Ja, nu denken jullie vast, wat voor een retard titel is dat nou weer?
    Kan dat mens niet een keer met een normale naam komen? Het antwoord
    is: de titel betekent 'het herinneren van het verleden' en nee, ik kan
    niet met normale titels komen. Normaal is saai.

    Om nu eindelijk tot mijn punt te komen: ik maar (alweer) een Naruto
    fanstory en weet nog niet met wie ik mijn hoofdpersoon ga koppelen.
    Daar heb ik deze poll voor opgericht. Ik zou blij zijn als jullie zouden stemmen.

    Verder geef ik nog een miniem aantal rollen weg en zou ik ook van
    jullie willen weten welke stelletjes jullie (met al bestaande Naruto
    personages) graag zouden willen zien. Dit zijn de rollen die ik nodig heb:

    x De moeder van Envy
    x De vader van Envy
    x De moordenaar (mag ook als suggestie een bestaand personage zijn)
    x Twee toekomstige vriendinnen van Envy. Merte. Loveless.
    x verzin maar wat. Nakito

    Dit zijn de profielen die moeten worden ingevuld:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Houdt van:
    Houdt niet van:
    Crush(alsjeblieft geen akatsuki):
    Suggesties voor pairing/moordenaar/crush van Envy:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 14:12 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    x Twee toekomstige vriendinnen van Envy.

    Volledige naam: Muerte (Means 'Dead' in Spanish) Xandria Midnight, ook wel door vriendinnen Mimi genoemd. Wie geen vriendin van haar is en haar zo noemt kan een hele tirade op diegene af verwachten, want dat respecteerd ze dus niet.
    Leeftijd: 18
    Kracht: Heeft de kracht van het IJs, maar kan ook Illusies opwekken bij iemand, die zo echt lijken dat hij/ zij er een nachtmerrie van overhouden of misschien wel een coma.
    Persoonlijkheid: Net zoals Muerte de kracht van het IJs heeft, is ook zij koud, de meeste helft van de tijd stil en wanneer ze eindelijk wel haar mond open doet, kan je je beter voorbereiden op een sarcastisch antwoord. Als je haar vraagt om een eerlijk antwoord zal ze die ook geven, ze draait nergens om heen en verteld altijd wat ze ervan denkt. Ze is vaak in haar eigen wereldje en daar niet uit te halen, behalve als je eten voor haar neus houdt. Omdat ze een nare jeugd heeft gehad, kijkt ze nu uit met wie ze kan vertrouwen en wie niet. Maar als ze je vertrouwd, is ze een loyale vriendin die je door dik en dun steunt en gaat ze letterlijk door 't vuur voor je!
    Uiterlijk: Ze is ongeveer 170m, wat ze een mooie lengte vindt. Heeft een dun, slender postuur, maar straalt kracht en mysterie uit - wat ook uit haar gezicht lijkt te stralen. Vaak draagt ze een lange zwarte leren jas, een kort zwart leren broekje en een topje. Haar katana zwaard laat ze nooit alleen, wat dat heeft haar door moeilijke duistere tijden gehaalt.
    Picture: Picture#1, Picture#2.
    Houdt van: Ze houdt van IJs (dúh, dat leek me eraan te komen?) en eet 't dan ook bijna elk moment van de dag, ze deelt 't met niemand en als iemand er ook maar even naar kijkt, flipt ze. Behalve haar liefdevolle voorkeur voor IJs, houdt ze van zwaarden - ze is heel vaak op een dag te vinden haar zwaard schoon te maken en te houden, onder genot van een IJsje - Ze houdt van lezen, eten (vaak wordt ze humeurig als ze niet kan eten), tekenen en mensen sarcastische opmerkingen naar 't hoofd gooien.
    Houdt niet van: Players en mensen die denken dat ze beter zijn dan ieder ander. Ze kan daar zelfs zo boos om worden, dat ze een van haar wel héél zelden driftbuien kan krijgen - zo'n eentje dat ze echt van IJs wordt en ieder om haar heen de koude wind en aura voelt.
    Crush(alsjeblieft geen akatsuki): Muerte heeft een speciale voorkeur voor Kotetsu Hagane als haar persoonlijke liefde, en verleid hem dan ook vaak. Ze weet niet precies wát hij heeft, maar iets trekt hem dichter naar haar toe. Niemand kan haar zo laten voelen als hem.
    Suggesties voor pairing/moordenaar/crush van Envy: Itachi. And no one else.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 13:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    x Twee toekomstige vriendinnen van Envy.

    Volledige naam: Morbid Morte Cazador, maar wordt meestal gewoon Momo genoemd, omdat het makkelijker is.
    Leeftijd: 17. Lijkt ouder, maar ze is erg speels.
    Kracht: Heeft de krachten om vuur en shaduwen te beheersen. Is erg goed op lange afstanden, maar hand-to-hand combat minder.
    Persoonlijkheid: Momo is erg speels en houdt ervan om mensen te plagen. Maar, als iemand maar dan ook een vinger op haar vriendinnen legt, verandert ze van het speels kindje naar een koelbloedige killer. Ze wordt ook erg snel jaloers en is in sommige opzichten net een klein kind, maar tegelijkertijd zou ze niemand kwaad willen doen, tenzij het nodig is.
    Uiterlijk: Momo heeft lang blond haar tot het midden van haar rug en draagt het graag los. Haar haren zijn wild en ze lijkt net alsof ze uit de jaren 80 is gestapt omdat ze het altijd heeft getoupeerd en het alle kanten opstaat. Ze is niet dun, maar ze is vooral niet dik. Ze is slank en ze houdt van de extra'tjes op haar lichaam. Ze is zelfverzekerd, heeft groene ogen en draagt het liefst T-shirtjes waar vreemde dingen op staan zoals; "I Love Popcorn" of "Yes, this is a T-shirt" terwijl ze traint. Als ze op missies gaat draagt ze altijd gewaagd kleding en in haar vrije tijd wordt ze betrapt in een jogging broek en T-shirt met haar haren omhooggestoken met twee zilveren naalden.
    Houdt van: Wapens. Ze heeft graag een variatie aan wapens, zoals haar zilveren naalden, haar waaier dat messen aan de uiteindes heeft en haar twee scimitars die ze altijd aan haar middel heeft hangen. Verder houdt ze van eten, luieren, mensen plagen en lezen.
    Houdt niet van: Mensen zonder respect. Natuurlijk mag je een geintje uithalen, maar als je geen respect toont dan kan Momo erg kwaad worden. En ze haat het als ze niet mag of kan eten. Of als iemand haar stoort terwijl ze ergens mee bezig is.
    Crush: Hayate Gekko.
    Suggesties voor pairing/moordenaar/crush van Envy: Itachi. Fo sho.
    Picture: Morbid "Momo" Morte Cazador

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 0:02 ]

    Toekomstige vriendin Envy

    Volledige naam: Claire Sinobi
    Leeftijd: 17
    Kracht: Ze gebruikt het liefst haar zeis, ze heeft daar lang voor gespaard en heeft hem uiteindelijk kunnen kopen. Ze is er erg trots op en ze slijpt hem elke dag weer scherp. Ze is erg snel en met haar zeis is ze nog gevaarlijker. Ook haar lengte komt van pas omdat ze niet zo groot is, kan ze heel snel ontwijken.
    Persoonlijkheid: Erg lief en aardig meisje, alleen vaak last van hyperheid. Ze is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. In stres situaties is zij degene die het hoofd cool houd en snel iets kan oplossen, ze is ook erg slim. Ze kan wel heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Ook houd ze van spanning en avontuur, als er een tijd niks gebeurd, word ze rusteloos. Ze heeft dus echt een hekel aan saaie dingen, ze kan ook geen moment stil zitten. Ze kan haar emoties goed verbergen als het nodig is, en ook kan ze pijn weerstaan. Ze is erg dapper en niets is haar te zwaar of te gevaarlijk. Als ze iemand moet beschermen zou ze haar leven voor diegene geven als het nodig zou moeten zijn, maar ze geeft ook nooit op.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine ogen en blond haar, ze is niet erg groot 1.63m Ze heeft meestal donkere onopvallende kleren aan, maar ze heeft wel altijd haar zeis op haar rug gebonden.


    Houdt van: vechten, missie´s, gezellige dingen doen met haar vriendinnen
    Houdt niet van: mensen die haar tegen spreken, als iets niet gaat zoals zij het wil.
    Crush: kakashi
    Suggesties voor pairing/moordenaar/crush van Envy: gaara (A)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 23:34 ]


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Toekomstige vriendin Envy

    Volledige naam: Claire Sinobi


    Ik vind het een leuk personage, maar ik zie het niet gauw gebeuren dat Envy en zij vrienden worden en als vrienden vind ik de personages van Momo en Mimi beter. Ik vind het echter wel leuk wat je hebt ingevuld, dus ik ga het zeker gebruiken. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    haha oké is goed :D klopt ook wel maar ik wilde gewoon een ninja rol invullen :P is het anders goed dat ze 16 is en een crush heeft op kiba? (A)


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    haha oké is goed :D klopt ook wel maar ik wilde gewoon een ninja rol invullen :P is het anders goed dat ze 16 is en een crush heeft op kiba? (A)


    yeah sure! Is helemaal prima. o w o
    Maar Kiba is in dit verhaal wel op seizoen 1
    leeftijd, dus dan is hij dertien. Dat je dat
    even weet. o w o Okay ~ ?
    Heb jij nog stelletjes waar je fan van bent?
    dan kan ik die in het verhaal verwerken.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:03 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ow haha doe dan maar gewoon van zijn leeftijd :P anders lijkt het zo raar xD ik vind zoiezo dat naruto en hinata wat moeten hebben (A)


    When you believe your dreams come true

    mordenaares
    Volledige naam: nightshade of zoals ze door haar groep word genoemt shade
    Leeftijd:onbekent
    Kracht:ze gebruikt eerst genjushus om de mensen te verlammen en dood ze dan meestal door hun door te snijden kan ook ninjushu en heeft als element wind en lightning en kan zich met een jushu verbergen voor leterlijk alles je kan haar chakra dan ook niet meer zien ze kan ook vleugels oproepen om te vliegen
    Persoonlijkheid:ze heeft iets waardoor je bang woord als ze je aankijt ze toont nooit emoties en is heel streng tegen haar leerlingen zoals een goede asassin moet zijn is ze noog nooit gesnapt zelf haar lerlingen hebben nog nooit haar echt uiterlijk gezien ze heeft altijd een cape om woordoor je aleen de konturen van haar lichaam ziet en haar ogen allen die ze heeft gedood hebben haar echt uiterlijk gezien ze heeft nooit iets gedaan waar ze spijt van heeft ze doet een job en denkt daarna er gewoon niet meer over na je moet opassen als je in haar weg staad dat zou je niet overleven akatsuki en orochimaru zouden haar graag bij zich hebben maar doordat niemand haar echt uiterlijk heeft gezien kunnen ze haar niet te pakken krijgen ze heeft geen goede jeugt gehad en heeft gewoon geen geweeten
    Uiterlijk:

    echt uitelijk

    haar cape
    Houdt van:niks behalfe misshien haar leven
    Houdt niet van: mensen die ze als zwakke lingen ziet (bijna iedereen dus)
    Crush(alsjeblieft geen akatsuki): ze houd van niemand en laat ook niemad dicht genoeg om van haar te kunnen houden dit komt gedeltelijk door haar verleden
    Suggesties voor pairing/moordenaar/crush van Envy: moordenaar


    know the dark to love the light

    silferdeath schreef:
    moordenaares


    Heel erg bedankt voor het invullen, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Dat kon jij natuurlijk niet weten, omdat ik zo weinig mogelijk prijs wil geven, maar ik zoek eigenlijk een man (had ik in de beschrijving moeten zetten...) en ik vind Nightshade te Mary Sue.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.