• Wat een mooi excuus heb ik toch weer gevonden om het forum een beetje actief te houden (of dit te proberen) en mezelf ook nog een beetje te helpen. c:

    Vrijdag gaan we met zijn allen bij mijn opa en oma eten (voor pasen ivm druk schema met werk en sport, en het feit dat zij 2e paasdag vertrekken richting Frankrijk), en mijn vriend en ik hebben de taak gekregen (grote familie, dus veel eten, dus taken verdelen) om een toetje te maken voor de kleinere kinderen, met chocola, omdat zij geen aardbeientiramisu lusten.
    Nou zijn we een beetje aan het zoeken, en wie kan ik nou beter om hulp vragen dan jullie? (Niet antwoorden u sarcastic little pricks.)

    Dus kortom, ik ben op zoek naar toetjes met chocola! Tips?


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat dacht je van pizza nutella? Dat is zo lekker.<3 En dan kan je de kinderen zelf erop laten doen wat ze lekker vinden. Denk hierbij aan m&m's, maltesers, e.d.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oooooh die is goeeeed


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Oooooh die is goeeeed


    Ik heb er letterlijk een filmpje van ='D : https://www.youtube.com/watch?v=92yDJKrowYU


    You were born original, don't die as a copy.

    Held ! Ga het allemaal doorgeven hihi.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Held ! Ga het allemaal doorgeven hihi.


    Graag gedaan.='D Ik heb ze zelf nog nooit gemaakt maar in Italië in het restaurant hadden ze die.='D En als die net zo lekker zijn als in Italië, dan zullen zelfs de volwassenen pizza nutella willen.<3


    You were born original, don't die as a copy.