• Hallo allemaal,
    Ik heb al een langere tijd een grote interesse in het maken van profielen, dus heb ik bij deze een 'profile boutique' gemaakt, waarin jullie je aanvragen voor het maken van jullie profiel kunnen indienen!

    Invullijst
    × Thema?
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...)
    × Lettertype?
    × Kleuren?
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)
    × Links?
    × Aantal secties?
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    × Schikking?
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    × Andere?
    Wachtlijst
    × Wijngaard
    × Bjergsen

    ×

    Regels
    × Heb geduld, ik heb meer dingen te doen dan enkel profielen maken, dus het kan al eens wat langer duren.
    × Zeg het als er iets is wat je niet leuk/mooi vindt.
    × Wees niet kwaad als je voor iemand staat in de lijst en die eerst af is, het kan voorvallen dat ik met twee opdrachten bezig ben en degene na jou sneller klaar heb omdat ik bijvoorbeeld ergens vastloop.
    × Zorg dat je regelmatig je gastenboek checkt, het kan al eens zijn dat ik bijkomende vragen stel.
    × Voorbeelden kan je hier vinden. Elk gemaakt profiel zal ook daar in terecht komen.
    Afgerond
    × Reigns


    Next up × In progress × Waiting for confimation × Redoing

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 0:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga erover nadenken en dan doe ik een aanvraag (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik ga erover nadenken en dan doe ik een aanvraag (:

    Neem je tijd :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT mijn profiel heeft een update nodig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    × Thema?
    Neutraal
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...)
    Fandoms: Roman Reigns
    × Lettertype?
    Georgia of Arial Narrow
    × Kleuren?
    Grijs, zwart, roodtinten. Je kijkt maar wat past.
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)




    × Links?

    × Aantal secties?
    Eén
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    Quotes van Roman Reigns.
    × Schikking?
    Links, rechts, links? Of andersom.
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    Nu heb ik zwart op mijn profiel en grijs over de rest van Q, maar ik kan het altijd aanpassen.
    × Andere?
    /

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:48 ]


    16 - 09 - '17

    × Thema? Vrij zijn, wolken, dromen, ...
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...) Misschien wat Engels en Latijns ofzo
    × Lettertype? Mag je zelf kiezen
    × Kleuren? Mintgroen, zwart, wit, ...
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets) misschien iets zoals het Gifje dat in je topic staat? Of wolken,
    × Links? Nee
    × Aantal secties? Wat zijn secties?
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...) Ik wil graag dat er linksboven in grote letters 'I believe i can fly' staat
    × Schikking? Ik zou graag een geruit patroon hebben (linksboven tekst, rechtsboven plaatje/Gifje. Linksonder plaatje/Gifje rechtsonder tekst)
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)Ik heb een zwarte achtergrond en mijn tekst is zwart en mi terpen (ik kan het niet echt uitleggen dus kijk maar op mijn profiel als je het niet snapt)
    × Andere?-


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    × Thema? Vrij zijn, wolken, dromen, ...
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...) Misschien wat Engels en Latijns ofzo
    × Lettertype? Mag je zelf kiezen
    × Kleuren? Mintgroen, zwart, wit, ...
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets) misschien iets zoals het Gifje dat in je topic staat? Of wolken,
    × Links? Nee
    × Aantal secties? Wat zijn secties?
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...) Ik wil graag dat er linksboven in grote letters 'I believe i can fly' staat
    × Schikking? Ik zou graag een geruit patroon hebben (linksboven tekst, rechtsboven plaatje/Gifje. Linksonder plaatje/Gifje rechtsonder tekst)
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)Ik heb een zwarte achtergrond en mijn tekst is zwart en mi terpen (ik kan het niet echt uitleggen dus kijk maar op mijn profiel als je het niet snapt)
    × Andere?-

    Er staat uitleg over de secties in de beginpost, er staat een link achter het woord in de beginpost :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga straks misschien het lijstje invullen. Maar in ieder geval een 'mijn topics', het ziet er mooi uit Xanthe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Midorima schreef:
    (...)
    Er staat uitleg over de secties in de beginpost, er staat een link achter het woord in de beginpost :3


    ah ok, dus eh doe maar twee secties (1 streepje)


    You are my piece of paradise.

    × Thema?
    Mag simpel zijn, hoeft niet te simpel.

    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets?
    Sword Art Online en Noragami :]

    × Lettertype?
    Arial Narrow, Lucida Sans Unicode, Wingdings. Het is mij om het even welke van deze drie het wordt, wat het mooiste eruit komt of wat jij zelf het fijnst vindt om te gebruiken.

    × Kleuren?
    Zwart is wel prima, tenzij je iets vindt wat een beetje in thema erbij past.

    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)


    Ik zet de noragami gifs in een PB naar jou toe als dat mag T_T want hier kan ik maar drie foto's in zetten.
    Dit hoeven niet de gifs te zijn, dat mag, maar hoeft niet. Mag ook soortgelijk zijn.

    × Links?
    Nope

    × Aantal secties?
    Ik denk dat ik 4 tot 6 wel prima vind.
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    'Sometimes the things that matter the most are right in front of you.' (Asuna)
    'When I began thinking of him as I fell asleep, I stopped having nightmares. I began to look forward to seeing him. For the first time since I arrived here, I was happy.' (Asuna)
    'There is one thing I've learned here. To keep doing your best, up until the very end.' (Asuna)
    Dit mogen ook andere quotes zijn van SAO, dit zijn voorbeelden die eventueel ook gebruikt kunnen worden. Wel zonder (Asuna) er dan achter, dit is alleen gewoon voor wie het heeft gezegd :]
    'However many wishes we grant, people will always fear, loathe and forget gods of calamity. For better or worse, people's emotions are always fickle. That is the way of things.' (Rabou)
    'A multitude of glittering, colored lights… a stream of fireworks in the sky… and a lively, spirited parade procession… even the people’s smiles shine brightly as they give off a cheerful light. Yet… it all seems so distant to me.'
    Of een andere quote is prima.

    × Schikking?
    Qua schikking. Pfoe. Ik heb hier geen voorkeur in, maar het mag links, rechts, links, rechts. Gewoon om en om zou ik wel mooi vinden.

    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    Ik heb marineblauw met wit, maar dit kan ik zo aanpassen.

    × Andere?
    Dank je c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reigns schreef:
    × Thema?
    Neutraal
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...)
    Fandoms: Roman Reigns
    × Lettertype?
    Georgia of Arial Narrow
    × Kleuren?
    Grijs, zwart, roodtinten. Je kijkt maar wat past.
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)
    plaatjes

    × Links?

    × Aantal secties?
    Eén
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    Quotes van Roman Reigns.
    × Schikking?
    Links, rechts, links? Of andersom.
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    Nu heb ik zwart op mijn profiel en grijs over de rest van Q, maar ik kan het altijd aanpassen.
    × Andere?
    /

    Hier is hij dan :3 Opmerkingen mogen altijd gegeven worden c:
    EDIT: Codes kloppen op een profiel ^^




    "There are things you don't do in life. You don't tug on superman's cape, don't piss in the wind and don't turn your back on your brothers."



    "We don't experience fear and we don't             back down."





    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 23:58 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Midorima schreef:
    (...)
    Hier is hij dan :3 Opmerkingen mogen altijd gegeven worden c:
    EDIT: Codes kloppen op een profiel ^^




    "There are things you don't do in life. You don't tug on superman's cape, don't piss in the wind and don't turn your back on your brothers."



    "We don't experience fear and we don't             back down."







    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dankjewel!

    Geen probleem ^^

    Mededeling: Ik ga proberen deze komende week nog een profiel af te krijgen, want ik heb het voorlopig nogal druk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    × Thema?
    Gewoon
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...)
    Nee
    × Lettertype?
    Times
    × Kleuren?
    Zwart en wit
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)
    Nee
    × Links?
    Nee
    × Aantal secties?
    2
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    'Avada Kedavra'
    × Schikking?
    Kies zelf maar
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    Geen
    × Andere?
    Nee


    Let it go.

    Bloodred schreef:
    × Thema?
    Gewoon
    × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...)
    Nee
    × Lettertype?
    Times
    × Kleuren?
    Zwart en wit
    × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets)
    Nee
    × Links?
    Nee
    × Aantal secties?
    2
    × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...)
    'Avada Kedavra'
    × Schikking?
    Kies zelf maar
    × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!)
    Geen
    × Andere?
    Nee


    Bloodred is mijn schrijfaccount, ben nu te lui om erop te gaan, maar ik heb deze aanvraag niet meer nodig


    You are my piece of paradise.