• ik ben geadopteert door mijn stiefvader omdat mijn biologiesche vader m niet meer wou nu had ik dus een hele leuke droom.
    ik liep samen met een vriendin naar zijn huis en belde aan na even gewacht te hebben ging dan eindelijk de deur open ik: goeiemiddag meneer ik ben van ik ben van de stichting 'haat jij ook zo die man wiens schuld het is dat je hier op de wereld staat en je dan vervolgens niet meer hoeft omdat ie een relatie heeft' wilt u ook lid worden? hij keek me aan van WTF je hebt het wel tegen de persoon die je heeft geholpen op de wereld te komen

    ja srry als het jullie niks aan gaat maar kon het niet voor me houden.
    en ja de man waar ik het tegen heb in die droom is mijn biologische vader en ik noem hem zeker nooit zo ik noem hem altijd klojo.

    ik snap het ff niet


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    oow..dus die man die voor de deur staat was jou echte vader??,,snap ik dat nou goed of niet??,,ja sorry ben niet helemaal wakker:$,,,

    xx

    Wooow. xD
    Uh..
    Ik wet even niet wat ik moet zeggen ofzo..:S
    Gheghe. XD


    AAP

    Whaha, ik vind het wel een goede zin =]


    Sweet dreams will come true.

    ksnap het ongeveer denkk
    ben geadopteerd
    maar dat vind wel grappig eiglijk ^^
    wel erg maarja ^^

    Dat je je biologische pa niet meer zo mag staat vast, denk ik zo ;)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    de persoon tegen wie ik dat zeg is mijn biologische vader ja

    mijn zaadjesschieter heeft mij afgestoten.. nja boeie. Ik haat hem toch.. xD mijn stiefvader is veel liever xD

    die gaat teminste met mij naar concerten en festivals.. Mijn zaadjesschieter zag ik dat dus niet doen xd

    xx

    IK WIL LID WORDEN maar ik zit niet ind ezelfde situatie

    ik wil ook lid worden maar ik heb het met mijn moeder :S dii wou me niet en gaf me pa de schuld enz

    en ik kan ook niet opschieten met haar dusjah ze kan opfucke(6)