• Hoi!

    Opgevrolijkt door de zon, ging ik vandaag een fietstocht maken met mijn moeder.
    Gisteravond had ik eendjes gezien en nu gingen we kijken of we ze weer zagen. En dat was zo! Aaaaaaahw!

    Eendjes



    Toen gingen we verder fietsen, richting 'het konijntjespad'. Vorig jaar hebben we, toen heel Nederland aan de buis gekluisterd zat voor het WK voetbal, wel 30!!! konijnen gezien toen we over dat stukje fietspad fietste. We zijn er toen vaker langs gefietst, maar het aantal konijnen werd minder en op een gegeven moment waren ze weg. Nu gingen we kijken of we al weer konijntjes konden spotten. En ja hoor, één konijn hebben we gezien. Helaas geen foto. We maakte onze fietstocht af door er een rondje van te maken. Op onze terug weg kwamen we nog een paar dieren met kleintjes tegen.

    Een soort eend



    Lammetjes



    Het schattigheidsgehalte was heeel erg hoog!

    Wie heeft er ook al baby dieren gespot?

    p.s. Klik voor een grotere versie op het plaatje.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 17:42 ]

    Aw, wat leuk! ^^
    Vandaag heb ik helaas nog geen kleine beestjes gezien. De enige vogel in de sloot vanmiddag was een badeend. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cutieeeess :3
    Ik heb baby geitjes gezien op een stadsboerderijtje in de buurt. Maar voor de rest valt het nog meer tegen dit jaar dan normaal als het gaat om baby poepies.
    Tja. Stadsleven xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat snoepig! Op mijn route naar school kom ik iedere dag tweemaal langs een wei vol met lammetjes. Iedere keer moedig ik ze weer aan om te gaan huppelen als ik langsloop. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Te cute (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.