• [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 13:57 ]

    N'awh, Mehri! Wat jammer... als je ooit wil praten, mijn inbox staat altijd open!
    En super lief tekstje onderaan!


    16 - 09 - '17

    Als je zulke dingen post, kun je misschien een bepaald soort reacties verwachten -no offence-

    En dan zeg ik dat niet omdat ik aandacht van jullie vraag, nee. Ik heb gewoon niemand om mee te praten, ik heb niemand om mijn problemen kwijt te kunnen en dit is al jaren zo. Ik word altijd gestoken in mijn rug door mensen heen.

    -> Lijkt het je niet verstandig om nu direct naar een psycholoog (eerst je huisarts) te gaan. Dat zijn de mensen waar je mee moet praten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Je mag altijd met mij praten (:
    I'm there for you, dear!


    26 - 02 - '16

    XY schreef:
    Als je zulke dingen post, kun je misschien een bepaald soort reacties verwachten -no offence-

    En dan zeg ik dat niet omdat ik aandacht van jullie vraag, nee. Ik heb gewoon niemand om mee te praten, ik heb niemand om mijn problemen kwijt te kunnen en dit is al jaren zo. Ik word altijd gestoken in mijn rug door mensen heen.

    -> Lijkt het je niet verstandig om nu direct naar een psycholoog (eerst je huisarts) te gaan. Dat zijn de mensen waar je mee moet praten.

    ik heb nooit zulke reacties gekregen hoor, maar als je klaar bent met jezelf, en je moet het ergens kwijt dan heb je er een LUCHT je hart topic ervoor he,

    Ik kan de situatie niet eens mijzelf uitleggen, hoe moet ik het een ander vertellen. I don't know what the fuck I am going through .

    Iracebeth schreef:
    Je mag altijd met mij praten (:
    I'm there for you, dear!


    Cesaro schreef:
    N'awh, Mehri! Wat jammer... als je ooit wil praten, mijn inbox staat altijd open!
    En super lief tekstje onderaan!


    Thank you babies <3

    Libertalia schreef:
    (...)
    ik heb nooit zulke reacties gekregen hoor, maar als je klaar bent met jezelf, en je moet het ergens kwijt dan heb je er een LUCHT je hart topic ervoor he,

    Ik kan de situatie niet eens mijzelf uitleggen, hoe moet ik het een ander vertellen. I don't know what the fuck I am going through .


    Oke, dat is dan mooi, ik waarschuw je er alleen voor.
    ~~~~~
    Dat is precies waar psychologen voor zijn. Ik weet dat het niet mijn zaken zijn maar ik denk dat je er gewoonweg verstandig aan doet om naar je huisarts te gaan en daarmee een psycholoog te regelen. Zo iemand weet dingen bij je wel naar boven te halen. En je hoeft ook niet te weten wat je hebt, je hoeft niet eens 'wat te hebben', je kunt ook gewoon iemand om te praten hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    (...)

    Oke, dat is dan mooi, ik waarschuw je er alleen voor.
    ~~~~~
    Dat is precies waar psychologen voor zijn. Ik weet dat het niet mijn zaken zijn maar ik denk dat je er gewoonweg verstandig aan doet om naar je huisarts te gaan en daarmee een psycholoog te regelen. Zo iemand weet dingen bij je wel naar boven te halen. En je hoeft ook niet te weten wat je hebt, je hoeft niet eens 'wat te hebben', je kunt ook gewoon iemand om te praten hebben.


    Het enige wat ik wilde bereiken met dit topic is om jullie te laten glimlachen, niet om mijn probleem op te lossen :') but thanks anyway

    Okay, so I'm having a not-so-superb day, and this made me smile.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Okay, so I'm having a not-so-superb day, and this made me smile.

    Ufffff I'm glad <3 keep that smile

    Awh Mehri
    Ik vind het zo rot om te lezen hoe ongelukkig je eigenlijk bent. En dat terwijl je echt een geweldig mens bent.
    Je staat altijd voor iedereen klaar en helpt iedereen door moeilijke tijden heen.
    Voel je niet alleen. Er zullen altijd mensen zijn die voor je klaarstaan.
    Waaronder ik, maar ik snap dat het moeilijk uit te leggen is.
    Zelf zit ik momenteel ook in een flinke dip en dat kan ik ook niet helemaal uitleggen. Ook omdat de ene helft het vaak gooit op "aandacht tekort" en de andere helft gaat me bemoederen. Daarom vertel ik het aan mijn vrienden op Quizlet. Er zijn zoveel mensen die je willen en kunnen helpen meid. Probeer erover te praten met iemand. Ookal weet je niet precies hoe je het uit moet leggen.
    Uit ervaring weet ik dat het oplucht om het aan iemand kwijt te kunnen.
    You deserve to be happy girl
    Weet dat mijn inbox altijd open staat voor je!
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    > Slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!