• Stel je voor, iemand heeft chocoladepasta of pindakaas in zijn mondhoek, of een make-up vlek onder hun oog. Hoe wijs je dat dan aan bij jezelf? In spiegelbeeld of aan dezelfde kant. Dus als het bij hen links zit, wijs je bij jezelf ook links aan. Wat voor hun eigenlijk rechts is omdat ze tegenover je staan.


    Your make-up is terrible

    Ik wijs het nooit aan. Ik zeg gewoon 'Je moet je mond even afvegen'. x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volgens mij doe ik het meestal automatisch in spiegelbeeld... Vaak denk ik wel ook nog van, je zou het natuurlijk ook anders aan kunnen wijzen, want dit is mijn rechterkant, terwijl ik bij die persoon de linkerkant bedoel. Hopelijk snapt hij/zij mij. Het is gewoon vaag :')


    Happy Birthday my Potter!

    Parada schreef:
    Ik wijs het nooit aan. Ik zeg gewoon 'Je moet je mond even afvegen'. x)


    Maar als ze het niet vinden? 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Maar als ze het niet vinden? 8D


    Dan zeg je: 'Langs de andere kant wat meer naar boven. ' ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik doe altijd dezelfde kant (wat ook de reden is waarom dit topic gemaakt is, volgens mij). :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Altijd dezelfde kant en mijn moeder in spiegelbeeld. Waardoor we allebei vaak de verkeerde kant proberen schoon te vegen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 11:13 ]


    Physics is awesome

    Ik denk altijd vanuit het oogpunt van de andere, haha. Dus als jij iets aan je rechtmondhoek hebt hangen, zeg ik altijd dat je iets "aan jouw rechts" hebt hangen. Bij mezelf draai ik het echter bewust om, omdat ik dan denk dat de ander zich vergist omdat hij het vanuit zijn oogpunt bekijkt, ook al is dat niet altijd zo. 8D

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 11:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik doe altijd spiegelbeeld. Ik vind het irritant als wanneer anderen het omgekeerde denken. :') Wat eigenlijk net zo logisch is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Spiegelbeeld, maar vaak snappen mensen dat niet dus wordt het een heel gedoe ze aan te wijzen waar de viezigheid zit. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe het ook aan dezelfde kan maar hier thuis snappen ze welke kant ik juist bedoel. Dat zit er al zo ingebakken dat niemand er nog naar vraagt. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Starlord schreef:
    Volgens mij doe ik het meestal automatisch in spiegelbeeld... Vaak denk ik wel ook nog van, je zou het natuurlijk ook anders aan kunnen wijzen, want dit is mijn rechterkant, terwijl ik bij die persoon de linkerkant bedoel. Hopelijk snapt hij/zij mij. Het is gewoon vaag :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij verschilt het. Meestal spiegelbeeld volgens mij, maar soms ook dezelfde kant :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik wijs meestal naar de juiste kant, maar bij kinderen doe ik spiegelbeeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik wijs meestal naar de juiste kant, maar bij kinderen doe ik spiegelbeeld.


    Dat is wel heel confusing, vooal als ze straks ouder worden.


    Your make-up is terrible

    Ik wijs altijd aan dezelfde kant aan. Vind ik handiger dan spiegelbeeld.


    26 - 02 - '16